Планувальник завдань

28 листопада 2023
👁 3711

Планувальник завдань - це функція в Perfectum CRM + ERP яка дозволяє виконувати певні автоматичні дії без ручного втручання в певний період часу.

Планувальник завдань дозволяє:

  • Нагадувати користувачу про заплановані події
  • Нагадувати клієнтам про події, пов'язані з ними
  • Проводити розсилку повідомлень в автоматичному режимі
  • Розсилати рахунки в автоматичному режимі
  • Закривати запити через певний час

Для налаштування планувальника завдань перейдіть в "Налаштування - Конфігурація - Початкові налаштування - Планувальник завдань".

Планувальник завдань дозволить налаштувати автоматичні дії в розділах:

1. Рахунок на оплату

pz1

2. Пропозиції

pz2

3. Витрати

pz3

4. Договори

pz4

5. Завдання

pz5

6. Підтримка

pz6

7. Голосування

pz7

8. Нова пошта

pz8

9. Укрпошта

pz9

Важливо: наявність розділів для налаштування автоматичних дій може відрізнятися залежно від наявності додаткових модулів, наприклад, модулі Модуль "Інтеграція з Укрпоштою модуля «Замовлення»", Модуль "Інтеграція з Новою поштою модуля «Замовлення» розділ «Реєстр відправок», як можна побачити на зображеннях вище.

Примітка: Також, на сервері необхідно додати 2 завдання (основне і для оновлення системи) в CRON. Шлях до завдань потрібно скопіювати з будь-якої вкладки налаштувань крону в системі

planirovschik 8

planirovschik 8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.