Планувальник завдань
Планувальник завдань - функція в Perfectum CRM + ERP яка дозволяє виконувати певні автоматичні дії без ручного втручання в певний період часу.
Планувальник завдань може:
- Нагадувати Вам про Ваші події
- Нагадувати Вашим клієнтам про події пов'язаних з ними
- Проводити розсилку повідомлень в автоматичному режимі
- Розсилати рахунки в автоматичному режимі
- Закривати тікети через певний час
Для налаштування планувальника завдань перейдіть в "Налаштування - Конфігурація - Початкові налаштування - Планувальник завдань"
Планувальник завдань дозволить налаштувати автоматичні дії в розділах:
1. Рахунок на оплату
2. Пропозиції
3. Витрати
4. Договори
5. Завдання
6. Підтримка
7. Голосування
8. Укрпошта
9. Нова пошта
Примітка: Також, на сервері необхідно додати 2 завдання (основну і для оновлення системи) в CRON. Шлях до завдань потрібно скопіювати з будь-якої вкладки налаштувань крону в системі