Планувальник завдань
Планувальник завдань - це функція в Perfectum CRM + ERP яка дозволяє виконувати певні автоматичні дії без ручного втручання в певний період часу.
Планувальник завдань дозволяє:
- Нагадувати користувачу про заплановані події
- Нагадувати клієнтам про події, пов'язані з ними
- Проводити розсилку повідомлень в автоматичному режимі
- Розсилати рахунки в автоматичному режимі
- Закривати запити через певний час
Для налаштування планувальника завдань перейдіть в "Налаштування - Конфігурація - Початкові налаштування - Планувальник завдань".
Планувальник завдань дозволить налаштувати автоматичні дії в розділах:
1. Рахунок на оплату
2. Пропозиції
3. Витрати
4. Договори
5. Завдання
6. Підтримка
7. Голосування
8. Нова пошта
9. Укрпошта
Важливо: наявність розділів для налаштування автоматичних дій може відрізнятися залежно від наявності додаткових модулів, наприклад, модулі Модуль "Інтеграція з Укрпоштою модуля «Замовлення»", Модуль "Інтеграція з Новою поштою модуля «Замовлення» розділ «Реєстр відправок», як можна побачити на зображеннях вище.
Примітка: Також, на сервері необхідно додати 2 завдання (основне і для оновлення системи) в CRON. Шлях до завдань потрібно скопіювати з будь-якої вкладки налаштувань крону в системі