Планувальник завдань

07 листопада 2019
👁 50

Планувальник завдань - функція в Perfectum CRM + ERP яка дозволяє виконувати певні автоматичні дії без ручного втручання в певний період часу.

Планувальник завдань може:

  • Нагадувати Вам про Ваші події
  • Нагадувати Вашим клієнтам про події пов'язаних з ними
  • Проводити розсилку повідомлень в автоматичному режимі
  • Розсилати рахунки в автоматичному режимі
  • Закривати тікети через певний час

 

Для настройки планувальника завдань перейдіть в "Налаштування - Конфігурація - Початкова настройка - Планувальник завдань"

Планувальник завдань дозволить налаштувати автоматичні дії в розділах:

1. Рахунок на оплату

1

2. Пропозиції

2

3. Витрати

3

4. Договору

4

5. Завдання

5

6. Тікети

6

7. Опитування

7

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти