Звіт "RFM - звіт послуги"

07 серпня 2025
👁 21

Перед використанням звіту потрібно провести налаштування груп клієнтів для звіту за шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Клієнти - Налаштування груп для RFM-звіту".

1

Заповніть значення кількості днів від останньої оплати рахунку (R) для:

  • A група - нещодавно сплачували,
  • B група - не так давно сплачували,
  • C група - давно сплачували.

Також внесіть значення у наступні поля групи “Кількість сплачених рахунків (F)”:

  • А група - часто здійснюють оплати
  • B група - нечасто здійснюють оплати
  • С група - рідко здійснюють оплати

І для групи “Сума сплачених рахунків (M)”:

  • А група - оборот покупок високий
  • B група - оборот покупок середній
  • С група - оборот покупок низький

Після налаштування груп, перейдіть до "Компанія - Звіти" та виберіть "RFM - звіт".

2

  • Кнопка "Налаштування" - для переходу до налаштувань груп клієнтів.
  • Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно сформувати звіт.
  • Фільтр “Відповідальний менеджер” - дозволяє обрати відповідального менеджера клієнтів.
  • Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  • Кнопка "Експорт" - для експорту звіту.
  • Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
  • Графа "Пошук" - для пошуку клієнтів за ключовими словами.

3

  • Колонка № - вказує номер клієнта в системі, якщо натиснути відкриється карта клієнта.
  • Колонка "Клієнт" - вказує назву клієнта в системі, якщо натиснути також відкриється картка клієнта.
  • Колонка "Обіг" - вказує загальний обіг по клієнту.
  • Колонка “Кількість оплат” - вказує кількість оплат у клієнта.
  • Колонка “Середній рахунок” - для виведення середнього арифметичного значення серед сум рахунків клієнта.
  • Колонка “Групи клієнта” - для відображення груп клієнта.
  • Пункт “Разом” - для відображення суми по стовпцях звіту.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.