Ознайомлення з інтерфейсом системи

19 вересня 2019
👁 1482

У Perfectum CRM + ERP інтерфейс системи залежить від налаштувань, для адміна доступні всі функціональні можливості, виглядає інтерфейс в такий спосіб і має такі можливості:

 interface

1 логотип компанії

-в даній панелі є можливість: додати рахунок на оплату, пропозицію, лід, договір, розділ і т.д

3 - статистика повідомлень

- пошук

 в даній панелі є можливість:

  • свіжі новини
  • повідомлення/чат
  • консультант
  • електронна пошта
  • нотатки
  • повідомлення

6 - відображення часу

- профіль користувача

8 - вихід із системи

9 -  допомога  

10 -повідомити про помилку 

11 основне меню - служить для навігації по розділам

12 прикріпленні проекти

13 - "Палаючі завдання"

14 - "Важливі завдання"

15 -інформаційна зона, яку можливо налаштовувати по своїм вимогам 

16 налаштування дашборда

17 чат, перелік працівників, контактів и груп 

Розглянемо більш детально структуру, властивості та функціональні можливості кожного з розділів.

1. Логотип компанії Ви можете відобразити в залежності від Ваших портеб і побажань.

kp

Для цього перейдіть в "Налаштування -> Конфігурація -> Первинне налаштування".  У вкладці "Логотип та назва компанії" Ви можете налаштувати:

  • логотип компанії
  • фавікон компанії
  • назву компанії
  • посилання на сайт компанії

kp

 2. По кліку на Створити в випадаючому списку Вам доступне створення рахунків на оплату, пропозицій, клієнтів, проектів, завдань, лідів, запитів, подій, моїх завдань, нових заміток, листів.

kp

3. Статистика повідомлень дає обширну інформацію по всім повідомленнями.  Тут доступний вибір періоду повідомлень, фільтр для відображення повідомлень та графік повідомлень.

kp

4. Пошук.  Для розширеного пошуку клацніть на поле і натисніть enter.  Вам доступна інформація по клієнтам, контактам, співробітникам, лідам, пропозиціям, рахункам на оплату, договорам, платежам, позиціям в рахунках, проекти, завдання, коментарі в завданнях, призначеному для користувача полю, підтримці, базі знань, списку завдань в чек-листах у вигляді  таблиць з пошуком і сортуванням в кожній з них.

kp

Для швидкого пошуку клацніть на поле і введіть потрібну Вам інформацію: назва завдання, проекту, ліда або ін. та натисніть enter.  Ви перенаправитеся на сторінку Вашого запиту з усією доступною по інформацією.

kp

5. Цифра біля іконки Свіжі новини позначає кількість нових непрочитаних новин у даного співробітника.  Цифра біля іконки Повідомлення позначає кількість нових і непрочитаниих повідомлень в чаті.  Цифра біля іконки Консультант позначає кількість нових пропущених запитів в консультанті.  Цифра біля іконки Вхідна пошта/Email клієнт позначає кількість нових листів у поточного співробітника.  Біля іконки Нотатки відображено число нових заміток, доступних даному співробітнику.  Біля іконки Повідомлення відображено кількість нових повідомлень даному співробітнику.

kp

6. Відображення часу на панелі відповідає поточному часу.

7. Профіль користувача призначений для перегляду особистого профілю, зміни свого профілю і перегляду інформації по робочому часу, пов'язаного з завданнями, проектами, лідамі і ін.

8. При натисканні на кнопку Вихід із системи буде виконано вихід даного співробітника з робочої системи.

9. Кнопка Допомога дає можливість прочитати і з'ясувати як зробити якусь дію, використовуючи документацію.

10. Повідомити про помилку знадобиться, коли Вами буде знайдена помилка в системі або її роботі і Ви вирішите про неї повідомити. У такому випадку натисніть цю кнопку і внесіть дані/опишіть знайдену помилку.

11. Основне меню налаштовується в залежності від прав співробітників.  Кажний розділ і модуль має свої функціональні особливості та можливості.

Цифра біля пункту меню Мої завдання дорівнює сумарній кількості, яка складається з усіх незавершених завдань з нагадуванням поточної дати, незавершених завдань з нагадуваннями в наступні дні, нагадування про завдання у даного співробітника.

kp

Цифра біля Активностей дорівнює сумарній кількості, яка складається з непрочитаних повідомлень в чаті, непрочитаних листів у пошті, завдань і проектів, закріплених за даним співробітником за допомогою одного з параметрів (творець, учасник, спостерігач) або загальнодоступних для всіх.

kp

Цифра біля Продаж визначається кількістю лідів.  Для адміна це число дорівнює сумарній кількості, яка складається з усіх лідів в першому статусі, без позначки "Програні" або "Неякісні".  Для співробітника при наявності права на ліди це число дорівнює сумарній кількості, яка складається з усіх лідів в першому статусі, без позначки "Програні" або "Неякісні" і призначенні даному співробітнику або загальнодоступні.

kp

Цифра біля Додатки дорівнює сумарній кількості, яка складається з усіх існуючих чатів без співробітників (в роботі) і всіх чатів, в яких причасний даний співробітник і необхідна відповідь (в очікуванні відповіді).

kp

12. Закріплені проекти показують перелік усіх проектів, що закріплені за поточним співробітником або вказують на відсутність таких.

13. "Палаючі завдання" показують перелік всіх завдань з відміткою "Палаюче", що закріплені за поточним співробітником або вказують на відсутність таких.

14. "Важливі завдання" показують перелік всіх завдань з відміткою "Важливе", що закріплені за поточним співробітником або вказують на відсутність таких.

15. Інформаційна зона, яку можна налаштовувати за своїми уподобаннями, залежить від прав, налаштувань і потреб співробітників.

16. Налаштування дашборда залежить від налаштувань в "Налаштування -> Конфігурація -> Первинне налаштування".  У вкладці "Інтерфейс системи" Ви можете вибрати вертикальний/горизонтальний вид за бажанням.

kp

17. Чат містить інформацію про всіх доступних співробітників, групи, клієнтів для комунікації в межах чату.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.