Причини програного ліда
У Perfectum CRM+ERP реалізований розділ, який дозволяє створювати, редагувати, вказувати причини програного ліда. Розділ дозволяє структурувати програних лідів.
Для початку роботи з розділом перейдіть по шляху "Налаштування - Продажі - Ліди - Причини"
Доступні можливості:
- Кнопка "Нова причина" - щоб створити причину.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці причин.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці причин.
- Графа "Пошук" - для пошуку причин за ключовими словами.
- Колонка ID - вказує індивідуальний номер причини в системі, після натискання відкриється вікно перегляду/редагування причини.
- Колонка "Ім'я" - вказує ім'я причини, після натискання відкриється вікно перегляду/редагування причини.
- Кнопка "Редагувати" - щоб редагувати налаштування причини.
- Кнопка "Видалити" - щоб видалити причину.
- Кнопка "Вимкнути" - щоб вимкнути використання цієї причини.
- Колонка "Значок" - вказує значок причини.
- Колонка "Всього лідів" - вказує кількість лідів, які отримали позначку "Програний" із зазначенням цієї причини.
Створення причини.
Доступні можливості:
- Назва причини - вкажіть суть причини (наприклад, "Не цікавиться продуктом").
- Виберіть значок причини
Для вказівки причини перейдіть шляхом "Продажі - Ліди", відкрийте картку клієнта, далі:
- Натисніть кнопку "Ще"
- Виберіть пункт "Позначити як програний".
- У списку виберіть потрібну причину.
Відображення причин у загальній таблиці лідів.
Причина відображається під статусом ліда, якщо навести курсор миші на причину - відобразиться текст причини.