Ролі співробітників

30 листопада 2023
👁 4681

Перед тим, як додати співробітників до Perfectum CRM+ERP, рекомендуємо створити їхні ролі (права доступу) для стандартизації, прискорення процесу створення співробітників, обмеження доступу до розділів або функцій системи.

Щоб налаштувати та додати ролі персоналу, перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Ролі».

На сторінці є:

  1. Кнопка "Нова роль" - створення нової ролі.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту списку ролей.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці ролей.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку ролей за ключовими словами.
  6. Колонка "Назва ролі" - вказує назву ролі та коротку інформацію, натисніть на назву, щоб відкрити вікно перегляду/редагування ролі.
  7. Кнопка "Редагувати" - для редагування ролі.
  8. Кнопка "Копіювати" - для копіювання ролі (при копіюванні значення прав доступу зберігається в копії).
  9. Кнопка "Видалити" - видалення ролі.

1

При створенні співробітника можна вибрати одну роль для одного співробітника. Для коректної роботи необхідно налаштувати права на роль.

  1. Права для ролей перезаписують права, призначені раніше для співробітників. Після заповнення прав для ролей та вказівки цієї ролі для співробітника його права заповняться автоматично. Зміна прав для конкретного співробітника не застосовує права на всю роль.
  2. Співробітники з правами адміністраторів мають повні доступи незалежно від прав і ролей.

Детальнішу інформацію про права співробітників можна побачити за посиланням.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.