Витрати в проектах

23 листопада 2023
👁 2201

Вкладка "Витрати" у проектах дозволяє вести облік витрат проекту та додавати нові безпосередньо всередині проекту.

Для роботи з цією вкладкою перейдіть до: "Проекти -> Проекти", виберіть необхідний проект і відкрийте вкладку "Витрати".

У розділі "Витрати" доступно:

  1. Кількість витрат у різних статусах
  2. Кнопка "Додати витрати" - для додавання витрат на проект
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту списку витрат
  4. Кнопка "Фільтр" - для фільтрації витрат за різними параметрами
  5. Поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами
  6. Список витрат

Для додавання витрат натисніть кнопку "Додати витрати".
У новому вікні доступно:

  1. Прикріпити квитанцію
  2. Ім'я (найменування витрати)
  3. Примітки
  4. Категорія витрат
  5. Дата витрати
  6. Сума
  7. Податок
  8. Податок 2
  9. Відповідальний співробітник
  10. Валюта 
  11. Клієнт (автозаповнення)
  12. Чекбокс "Оплачуваний"
  13. реєстраційний номер (необов'язково)
  14. Спосіб оплати (вибір способів оплати зі списку, що випадає)

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.