Модуль "Єдиний чат з Facebook"

01 квітня 2024
👁 1788

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Встановити модуль
  2. Після встановлення налаштувати.

Налаштування модуля знаходяться на шляху: "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Facebook".

Доступні можливості вкладки "Загальні":

  1. Використовувати додаток Facebook - дозволяє вибрати тип додавання сторінок Facebook.
  2. Співробітники - дозволяє вказати співробітників, яким необхідно вибрати доступ до чатів зі сторінки Facebook.
  3. ID додатку - необхідно ввести ID облікового запису.
  4. Секрет додатку - необхідно ввести секретний ключ доступу до облікового запису.
  5. Маркер підтвердження для вебхука - необхідно вказати маркер.
  6. Після того, як Ви ввели всі дані з пунктів 1-3, стане активна кнопка "Увійти через Facebook" - дозволяє увійти через Facebook.

1

При додаванні сторінок за допомогою "Додатку Perfectum CRM+ERP" доступно:

  1. Використовувати додаток Facebook - дозволяє вибрати тип додавання сторінок Facebook.
  2. Співробітники - дозволяє вказати співробітників, яким необхідно вибрати доступ до чатів зі сторінки Facebook.
  3. Кнопка "Увійти через Facebook" - для входу та синхронізації сторінок Facebook.

Детальна інструкція щодо даного типу входу доступна за посиланням.

2

Таблиця підключених облікових записів Facebook.

Доступні можливості:

  1. Поле, щоб вибрати кількість відображених облікових записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці.
  3. Графа "Пошук" - для пошуку облікових записів за ключовими словами
  4. Кнопка "Редагувати" - для редагування доступу співробітників до сторінки.
  5. Кнопка "Видалити" - для видалення сторінки.
    Щоб кнопки відобразилися, прокрутіть таблицю сторінок у право.

3

Доступні можливості вкладки "Конфігурація":

  1. Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні. (при кожному новому чаті створюватиметься лід у системі).
  2. Автоматичне закріплення чатів за персональним менеджером клієнта - так/ні. (якщо вибрати так і у чат напише клієнт, у якого збігається номер телефону або пошта з клієнтом у системі, тоді за цим чатом буде закріплений персональний менеджер клієнта).
  3. Обов'язковий телефон – так/ні. (перед тим, як клієнт зможе написати запит, система автоматично запитає у нього номер телефону і вкаже його в чаті).
  4. Обов'язкова пошта - так/ні. (перед тим як клієнт зможе написати запит, система автоматично запитає у нього адресу пошти і вкаже її в чаті).
  5. Автоматичний розподіл чатів - дозволяє розподіляти чати між співробітниками за параметрами:
    Активний - розподіл іде по співробітникам, які в даний момент знаходяться в системі (онлайн). Якщо в даний момент немає співробітників в онлайн - тоді включається розподіл рівномірний.
    Рівномірний - розподіл йде по кожному співробітнику рівномірно. (наприклад у системі зараз онлайн 2 співробітники та клієнти написали 10 чатів, тоді за кожним співробітником буде закріплено 5 чатів.)
  6. Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
  7. Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
  8. Чат-бот username - введіть username чат-бота, необхідний для формування посилання в Консультанті.
  9. Використовувати Google Аналітику - так/ні
  10. Ідентифікатор потоку даних - під час використання Google Аналітики вставте в це поле ідентифікатор потоку даних.
  11. Налаштування робочого часу - виберіть час початку та час завершення зі списку.
  12. Робочі дні - позначте у списку.
  13. Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні.
  14. Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.

4

Доступні можливості вкладки "Шаблони повідомлень":

У цій вкладці Ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під Ваші потреби.

Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яку встановлено у Facebook у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може надіслати українською мовою, якщо ця мова встановлена у Facebook у клієнта.

set4

Модуль надає можливість вести переписку з клієнтами з Facebook в Perfectum CRM+ERP.

fb

Для роботи з модулем необхідно перейти за шляхом "Активності->Чат->Facebook" в головному меню.

fb

Функціональність сторінки з чатами:

  1. Фільтр "За оператором" - (виводиться список усіх співробітників, які є операторами щонайменше в одному чаті).
  2. Фільтр "За статусом чату" - (Новий / Отримав відповідь / В обробці / Завершено).
  3. Фільтр "За періодом" - (за датою останнього контакту).
  4. Поле для відображення кількості чатів у таблиці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці чатів у формати Ексель / СSV / PDF / Друк.
  6. Кнопка "Масові дії" - (в даному випадку масове видалення) за вибраними чекбоксами.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці.
  8. Поле "Пошук" - для пошуку чатів за ключовими словами.
  9. Чек-бокси для масових дій.
  10. Стовпець № - показує унікальний номер чату в системі, при натисканні відкриється чат у новому вікні.
  11. Стовпець "Месенджер" - вказує месенджер, у якому йде діалог з клієнтом. Також вказує ім'я Facebook в якому ведеться листування, дозволяє орієнтуватися між ними якщо в системі додано кілька сторінок Facebook.
  12. Стовпець "Ім'я" - вказує ім'я клієнта.
  13. Стовпець "Прізвище" - вказує прізвище клієнта.
  14. Стовпець "Зв'язок" - вказує зв'язок із клієнтом (контакт/лід). Налаштовується всередині чату кнопкою "Вибрати зв'язок".
  15. Стовпець "Статус" - вказує статус чату (новий, в обробці, отримав відповідь, завершено)
  16. Стовпець "Оператори" - вказує співробітників, які приєдналися до чату.
  17. Стовпець "Створено" - вказує дату створення звернення клієнта.
  18. Стовпець "Останній контакт" - вказує дату останнього контакту в чаті.
  19. Кнопка перегляду чату (без призначення співробітника, який переглядає чат оператором)
  20. Кнопка видалення чату

5

Можливості чату:

  1. Кнопка переходу на сторінку з усіма чатами
  2. Статус поточного відкритого чату
  3. Кнопка зміни статусу чату на "В обробці"
  4. Інформація про контакт з яким було створено зв'язок, інформація в цьому полі залежить від створеного зв'язку (лід/контакт/замовлення)
  5. Кнопка для створення нового ліда/замовлення
  6. Кнопка для створення зв'язку чату з лідом/контактом/замовленням
  7. Кнопка для додавання співробітника до чату
  8. Кнопка завершення чату
  9. Кнопка, щоб залишити чат
  10. Поле, в якому можна вибрати шаблон готової відповіді, детальніше
  11. Текстова область для введення повідомлення
  12. Кнопка для надсилання повідомлення
  13. Кнопка для надсилання файлів

fb

При створенні зв'язку чату з контактом / лідом, в їх картках з'являються посилання на чат і відповідні записи:

fb

fb

Так само Ви можете надсилати акти, договори, накладні, рахунки на оплату в активний чат з клієнтом.

Примітка! Функція активна лише коли в чаті вказано зв'язок з клієнтом/лідом, а також чат активний і не завершений.

Розберемо приклад на договорах, відкрийте загальний розділ договорів, натисніть на договір, який прикріплений до потрібного клієнта

Натисніть кнопку "Надіслати через Facebook"

13

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.