Модуль "Єдиний чат з Facebook"
Модуль "Єдиний чат з Facebook" Ви можете придбати в "Магазині"
Після придбання модуль необхідно встановити і налаштувати.
Налаштування модуля знаходяться на шляху: "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Facebook".
Доступні можливості вкладки "Загальні":
- ID програми - необхідно ввести ID облікового запису.
- Секрет програми - необхідно ввести секретний ключ доступу до облікового запису.
- Маркер підтвердження для веб-хука - необхідно вказати маркер.
- Після того, як ви ввели всі дані з пунктів 1-3, стане активна кнопка "Увійти через Facebook" - дозволяє увійти через Facebook.
- ID користувача всередині програми
- Маркер користувача
- Ім'я Facebook
- Маркер Facebook
Таблиця підключених облікових записів Facebook.
Доступні можливості:
- Поле, щоб вибрати кількість відображених облікових записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці.
- Графа "Пошук" - для пошуку облікових записів за ключовими словами
- Таблиця облікових записів
Доступні можливості вкладки "Конфігурація":
- Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні.
- Обов'язкові поля телефон/пошта - так/ні.
- Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
- Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
- Чат-бот username - введіть username чат-бота, необхідний для формування посилання в Консультанті.
- Налаштування робочого часу - виберіть час початку та час завершення зі списку.
- Робочі дні - позначте у списку.
- Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні.
- Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.
Доступні можливості вкладки "Шаблони повідомлень":
У цій вкладці ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під ваші потреби.
Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яку встановлено у Facebook у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може надіслати українською мовою, якщо ця мова встановлена у Facebook у клієнта.
Модуль надає можливість вести переписку з клієнтами з Facebook в Perfectum CRM+ERP.
Для роботи з модулем необхідно перейти за шляхом "Активності->Чат->Facebook" в головному меню.
Функціональність сторінки з чатами:
- Фільтр оператора (виводиться список усіх співробітників, які є операторами мінімум в одному чаті)
- Фільтр за статусом чату (Новий / Відповідний / В обробці / Завершено)
- Фільтр за періодом (за датою останнього контакту)
- Поле для вибору кількості відображення чатів на сторінці (10,25,50...)
- Експорт таблиці чатів у формати Ексель / СSV / PDF / Друк
- Масові дії (в даному випадку масове видалення) за вибраними чекбоксами
- Оновити - оновлення таблиці чатів
- Пошук - для пошуку чатів за ключовими словами
- Чек-бокси для масових дій
- Номер чату - при натисканні відкриває чат
- Зв'язок - відображає інформацію про створений зв'язок із лідом/контактом/замовленням
- Статус чату (з можливістю зміни статусу з таблиці)
- Оператори - відображає операторів чату, при натисканні на іконку оператора відкриває його профіль
- Кнопка перегляду чату (без призначення співробітника, який переглядає чат оператором)
- Кнопка видалення чату
Можливості чату:
- Кнопка переходу на сторінку з усіма чатами
- Статус поточного відкритого чату
- Кнопка зміни статусу чату на "В обробці"
- Інформація про контакт з яким було створено зв'язок, інформація в цьому полі залежить від створеного зв'язку (лід/контакт/замовлення)
- Кнопка для створення нового ліда/замовлення
- Кнопка для створення зв'язку чату з лідом/контактом/замовленням
- Кнопка для додавання співробітника до чату
- Кнопка завершення чату
- Кнопка, щоб залишити чат
- Поле, в якому можна вибрати шаблон готової відповіді
- Текстова область для введення повідомлення
- Кнопка для надсилання повідомлення
- Кнопка для надсилання файлів
При створенні зв'язку чату з контактом / лідом, в їх картках з'являються посилання на чат і відповідні записи: