Модуль "Інтеграція з IP-телефонією Zadarma"
У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.
Для початку роботи з модулем необхідно:
- Придбати та встановити цей модуль.
- Налаштувати модуль.
- За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту/ліду зайдіть у розділ "Клієнти/Ліди" та натисніть на номер потрібного абонента. Щоб переглянути та вивчати дзвінки в системі, перейдіть за шляхом "Активності -> Zadarma".
- Фільтр типу дзвінків - дозволяє відобразити в таблиці зазначений тип дзвінків.
- Кнопка "Статистика втрачених" - відкриває вікно статистики втрачених дзвінків.
- Фільтри за датою Від - дозволяє відображати у таблиці дзвінки Від зазначеної дати.
- Фільтри за датою До - дозволяє відображати у таблиці дзвінки До вказаної дати.
- Фільтр по співробітнику - дозволяє відобразити у таблиці дзвінки співробітника.
- Чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення неуспішних дзвінків у списку.
- Поле для вибору кількості дзвінків на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Увага: При використанні телефонії Zadarma відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача
Статистика дзвінків. Доступні можливості:
- Кнопка "Всі дзвінки" - відкриває вікно всіх дзвінків.
- Фільтри за датою Від - дозволяє відображати у таблиці дзвінки Від зазначеної дати.
- Фільтри за датою До - дозволяє відображати у таблиці дзвінки До вказаної дати.
- Фільтр по співробітнику - дозволяє відобразити у таблиці дзвінки співробітника.
- Поле для вибору кількості дзвінків на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Телефонія Zadarma у карті клієнта.
Перед тим як перейти до картки клієнта, перейдіть по шляху "Налаштування - Продажі - Клієнти - Налаштування" і переконайтеся, що цей розділ доступний у картці клієнта.
Перейдіть до карти клієнта, розділ "Комунікації" вкладка IP-телефонія Zadarma.
Доступні можливості:
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Телефонія Zadarma у карті ліда.
Перейдіть до карти ліда, наведіть курсор на кнопку "Додатково" та натисніть на пункт IP-телефонія Zadarma.
Доступні можливості:
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.