Налаштування "SMS"

23 січня 2024
👁 2795

Для переходу до цього розділу зайдіть у розділ "Налаштування" та виберіть "Конфігурація". Виберіть підрозділ "Додатки" та натисніть на "SMS".

Вкладка "Turbo SMS"

  • Посилання для отримання статусів надсилання повідомлень (для налаштувань всередині свого особистого кабінету на сервісі TurboSMS)
  • включити використання TurboSMS шлюзу
  • TurboSms логін
  • TurboSms пароль
  • TurboSms відправник
  • TurboSms секретний ключ
  • Тестування коректності налаштувань конфігурації (за допомогою тестового повідомлення)

sms 1

Повторіть такі кроки

  • зареєструйтесь на сайті (введіть логін, телефон, email та пароль)

sms 1

  • введіть код активації облікового запису (код надісланий на телефон, вказаний під час реєстрації)

sms 1

  • перейдіть до налаштувань API

sms 1

  • Визначте налаштування API

5

Вкажіть окремий логін авторизації та пароль. Для цього необхідно:

  1. Заберіть галочку з пункту "Залишити старий пароль"
  2. Вкажіть окремий логін авторизації на сервері
  3. Вкажіть пароль авторизації на сервері
  4. Повторіть пароль

s5.1

Створіть та активуйте вебхук (в "Коллбек URL" вставте посилання, що вказано в конфігурації TurboSMS в CRM)

6

6.1

Важливо! Після налаштування інтеграції та створення вебхука отриманий секретний ключ для забезпечення достовірності запитів, логін та пароль внесіть у систему

sms 1

Вкладка "Налаштування подій для надсилання SMS"

  • повідомлення про прострочений рахунок
  • записано оплату рахунку
  • нагадування про прострочені пропозиції
  • новий коментар до пропозиції (для клієнта)
  • новий коментар до пропозиції (для співробітників)
  • новий коментар до договору (для клієнта)
  • новий коментар до договору (для співробітників)
  • нагадування про прострочений договір
  • нагадування співробітників

Доступні шорткоди

Доступні тригери для надсилання подій:

  • Повідомлення про прострочений рахунок - спрацьовує, коли повідомлення про прострочений рахунок надсилається контактам клієнта.
  • Записано оплату за рахунком - спрацьовує, коли записано оплату за рахунком (створено платіж за рахунком).
  • Нагадування про прострочену пропозицію – спрацьовує, коли нагадування про прострочену пропозицію відправляється контактам клієнта.
  • Статус позиції змінено на "Надіслано" - спрацьовує, коли статус позиції змінюється на "Надіслано".
  • Новий коментар до пропозиції (для клієнта) – спрацьовує, коли співробітник залишає новий коментар до пропозиції. SMS буде надіслано за номером телефону із пропозиції (клієнту/ліду).
  • Новий коментар до пропозиції (для співробітників) – спрацьовує, коли клієнт залишає новий коментар до пропозиції. SMS буде надіслано творцеві пропозиції та призначеному співробітнику.
  • Новий коментар до договору (для клієнта) - спрацьовує, коли співробітник залишає новий коментар до договору. SMS буде надіслано за номером контактів клієнта.
  • Новий коментар до договору (для співробітників) – спрацьовує, коли клієнт залишає новий коментар до договору. SMS буде надіслано творцеві договору.
  • Нагадування про прострочений договір - спрацьовує, коли нагадування про прострочений договір відправляється контактам клієнта за допомогою Cron завдання.
  • Нагадування співробітників - спрацьовує, коли співробітник отримає нагадування користувача.
  • Нагадування про майбутню зустріч - спрацьовує за певний час до початку зустрічі.
  • Привітання з днем народження – спрацьовує у день народження одного з контактів.
  • Сповістка про нове завдання для співробітника - спрацьовує, коли співробітника призначено виконавцем або спостерігачем для завдання.
  • Сповістка про створення нового замовлення - спрацьовує, коли створено нове замовлення.
  • Сповістка про узгодження замовлення - спрацьовує, коли замовлення переходить у статус "Узгоджено".
  • Сповістка про скасування замовлення - спрацьовує, коли замовлення переходить у статус "Скасовано".
  • Сповістка про успішне заповнення форми "Журналу запису" (для клієнта) - спрацьовує коли клієнт заповнив форму на сайті "Журналу запису". SMS буде надіслано клієнту на вказаний у формі номер.
  • Сповістка про підтвердження запису "Журналу запису" (для клієнта) - спрацьовує, коли запис у "Журналі запису" підтверджують. SMS буде надіслано клієнту на вказаний номер.
  • Нагадування про запис у "Журналі запису" - спрацьовує за вказаний час до початку події "Журналу запису". SMS буде надіслано клієнту на вказаний у формі номер.

sms 2

Вкладка "Налаштовані шаблони"

У цій вкладці можна створити новий шаблон для подальшого використання при надсиланні SMS-повідомлень.

sms 3

Під час створення шаблону необхідно вказати:

  • Назва
  • Опис
  • Вибрати розділ зі списку
  • Текст шаблону

Залежно від вибраного розділу будуть змінюватися доступні шорткоди:

 

Клієнти

Імʼя клієнта - {contact_firstname}

Прізвище клієнта - {contact_lastname}

Телефон клієнта - {contact_phonenumber}

Посада - {contact_title}

Email клієнта - {contact_email}

Компанія клієнта - {client_company}

Телефон - {client_phonenumber}

Веб-Сайт - {client_website}

Країна клієнта - {client_country}

Місто - {client_city}

Поштовий індекс клієнта - {client_zip}

Область клієнта - {client_state}

Адреса (вулиця, будинок, офіс і т.д.) - {client_address}

ПДВ - {client_vat_number}

ID клієнта - {client_id}

Адреса юридична. Вулиця - {client_profile_addr_billing_street}

Адреса юридична. Місто - {client_profile_addr_billing_city}

Адреса юридична. Область/Район - {client_profile_addr_billing_state}

Адреса юридична. Поштовий індекс - {client_profile_addr_billing_zip}

Адреса юридична. Країна - {client_profile_addr_billing_country}

Адреса фізична. Вулиця - {client_profile_addr_shipping_street}

Адреса фізична. Місто - {client_profile_addr_shipping_city}

Адреса фізична. Область/Район - {client_profile_addr_shipping_state}

Адреса фізична. Поштовий індекс - {client_profile_addr_shipping_zip}

Адреса фізична. Країна - {client_profile_addr_shipping_country}

 

Договір

ID контракту - {contract_id}

Заголовок - {contract_subject}

Опис - {contract_description}

Дата початку контракту - {contract_datestart}

Дата закінчення контракту - {contract_dateend}

Bартість контракту - {contract_contract_value}

Посилання на контракт - {contract_link}

Підсумок словами - {contract_subtotal_word}

Знижка словами - {contract_discount_word}

Знижка - {contract_discount}

Цінова пропозиція - {contract_items}

Номер договору - {contracts_nomer_dogovoru}

 

Рахунок на оплату

Посилання на рахунок - {invoice_link}

Номер рахунку - {invoice_number}

Термін оплати рахунку - {invoice_duedate}

Дата рахунку - {invoice_date}

Cтатус рахунку - {invoice_status}

Агент з продажу - {invoice_sale_agent}

Разом - {invoice_total}

Підсумок - {invoice_subtotal}

Сума до сплати - {invoice_amount_due}

 

Пропозиції

Iдентифікатор пропозиції - {proposal_id}

Hомер пропозиції - {proposal_number}

Тема - {proposal_subject}

Дата створення - {proposal_datecreated}

Відкрито до - {proposal_open_till}

Закріплено за - {proposal_assigned}

Назва компанії - {proposal_proposal_to}

Адреса - {proposal_address}

Район пропозиції - {proposal_state}

Поштовий індекс - {proposal_zip}

Країна - {proposal_country}

Ел. пошта - {proposal_email}

Посилання на пропозицію - {proposal_link}

 

Ліди

Імʼя ліда - {lead_name}

Email ліда - {lead_email}

Позиція ліда - {lead_position}

Веб-сайт - {lead_website}

Додаткова інформація - {lead_description}

Телефон ліда - {lead_phonenumber}

Компанія - {lead_company}

Поштовий індекс - {lead_zip}

Район - {lead_state}

Lead Assigned - {lead_assigned}

Статус - {lead_status}

Джерело ліда - {lead_source}

Посилання на ліда - {lead_link}

Воронка - {leads_voronka}

Повторна угода - {leads_povtornaya_sdelka}

Повторне звернення - {leads_povtornoe_obrashchenie}

 

Реквізити

Назва - {entities_name}

Додаткові контакти - {customers_dopolnitelnye_kontakty}

Р/р № - {customers_r_r}

Посада - {customers_posada}

підписант - {customers_pidpisant}

МФО Банку - {customers_mfo_banka}

ЄДРПОУ - {customers_yedrpou}

ІПН - {customers_ipn}

Дані про керівника в особі - {entities_dannye_o_rukovoditele}

Email для Вчасно - {entities_email_dlya_vchasno}

 

Інформація про компанію

ЄДРПОУ - {company_edrpou}

Розрахунковий рахунок - {company_payment_account}

МФО - {company_mfo}

Серія та номер паспорта - {company_passport}

Реєстраційний номер облікової картки платника податків - {company_registration}

Область/Район - {company_state}

Інформація про компанію (PDF та HTML) - {company_info_format}

 

Замовлення

Статус замовлення - {stock_orders_status}

Імʼя - {stock_orders_firstname}

Прізвище - {stock_orders_lastname}

По батькові - {stock_orders_patronymic}

Email - {stock_orders_email}

Спосіб доставки - {stock_orders_delivery_method}

Менеджер - {stock_orders_assigned}

ТТН - {stock_orders_ttn}

Штрихкод ТТН - {stock_orders_barcode_ttn}

Дата замовлення - {stock_orders_date}

№ Замовлення - {stock_orders_number_order_id}

Деталі доставки (в рядок) - {stock_orders_delivery_details_string}

Деталі доставки - {stock_orders_delivery_details_blocks}

Спосіб оплати - {stock_orders_pay_type}

Назва товару - {stock_orders_nazva_tovaru}

Назва складу - {stock_orders_nazva_skladu}

 

Інформація про компанію

Підписант (ПІБ) - {info_about_company_signatory}

 

sms 3.1

Для перегляду історії SMS-листування скористайтеся розділом "SMS" у картці клієнта. Для переходу до цього розділу необхідно перейти до розділу "Продажі ->Клієнти та обрати картку потрібного Клієнта

У розділі "SMS" є:

  1. кнопка "Експорт" - для експорту списку SMS-листування
  2. поле "Пошук" - для пошуку SMS за ключовими словами
  3. список SMS - для перегляду всього SMS-листування з клієнтом

sms

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.