Налаштування "SMS"

14 червня 2024
👁 3051

Створення особистого кабінету Turbo SMS.

Перед початком налаштування необхідно створити особистий кабінет у Turbo SMS:

  • Перейдіть на сайт Turbo SMS.
  • Натисніть на кнопку "Вхід" якщо у вас вже є особистий обліковий запис або зареєструйте новий.

1

Налаштування інтеграції SMS Turbo.

Після авторизації натисніть на аватар свого особистого кабінету, перейдіть до розділу "Налаштування API" та вкажіть:

  1. Активуйте SOAP.
  2. Вкажіть окремий логін і на сервері (вкажіть його вручну будь-якою фразою).
  3. Вкажіть пароль авторизації на сервері.
  4. Повторіть пароль авторизації на сервері.
  5. Активуйте HTTP API.
  6. Вкажіть поточний пароль від особистого кабінету Turbo SMS.
  7. Натисніть кнопку "Зберегти налаштування".

2

Збереження налаштувань та останній етап інтеграції з Turbo SMS.

Після збереження налаштувань відобразиться токен API, його необхідно скопіювати та вставити в налаштування Perfectum.

3

Перейдіть шляхом "Налаштування - Конфігурація - Програми - SMS" та вставте токен у відповідне поле, після чого натисніть кнопку "Зберегти налаштування".

4 1

Додаткова інтеграція Turbo SMS на основі Viber.

За допомогою інтеграції також доступна відправка повідомлень через Viber (Повідомлення будуть надсилатися на номер клієнта у вайбері разом повідомлень на номер телефону).

Для цього в особистому кабінеті Turbo SMS перейдіть до розділу "Чат Viber".

Далі необхідно:

  • Створити нового відправника (заповніть всі обов'язкові поля у формі для створення відправника).

4 2

  • Після створення перейдіть в налаштування SMS у Perfectum, у відповідному полі вкажіть ім'я відправника Viber та активуйте опцію "Надсилати всі повідомлення у Viber замість SMS"

4 3

Вкладка "Налаштування подій для надсилання SMS"

Доступні тригери для надсилання подій:

  • Повідомлення про прострочений рахунок - спрацьовує, коли повідомлення про прострочений рахунок надсилається контактам клієнта.
  • Записано оплату за рахунком - спрацьовує, коли записано оплату за рахунком (створено платіж за рахунком).
  • Нагадування про прострочену пропозицію – спрацьовує, коли нагадування про прострочену пропозицію відправляється контактам клієнта.
  • Статус позиції змінено на "Надіслано" - спрацьовує, коли статус позиції змінюється на "Надіслано".
  • Новий коментар до пропозиції (для клієнта) – спрацьовує, коли співробітник залишає новий коментар до пропозиції. SMS буде надіслано за номером телефону із пропозиції (клієнту/ліду).
  • Новий коментар до пропозиції (для співробітників) – спрацьовує, коли клієнт залишає новий коментар до пропозиції. SMS буде надіслано творцеві пропозиції та призначеному співробітнику.
  • Новий коментар до договору (для клієнта) – спрацьовує, коли співробітник залишає новий коментар до договору. SMS буде надіслано за номером контактів клієнта.
  • Новий коментар до договору (для співробітників) – спрацьовує, коли клієнт залишає новий коментар до договору. SMS буде надіслано творцеві договору.
  • Нагадування про прострочений договір – спрацьовує, коли нагадування про прострочений договір відправляється контактам клієнта за допомогою Cron завдання.
  • Нагадування співробітників - спрацьовує, коли співробітник отримає нагадування користувача.
  • Нагадування про майбутню зустріч - спрацьовує за певний час до початку зустрічі.
  • Привітання з днем народження – спрацьовує у день народження одного з контактів.
  • Сповіщення про нове завдання для співробітника - спрацьовує, коли співробітника призначено виконавцем або спостерігачем для завдання.
  • Сповіщення про створення нового замовлення - спрацьовує, коли створено нове замовлення.
  • Сповіщення про узгодження замовлення - спрацьовує, коли замовлення переходить у статус "Узгоджено".
  • Сповіщення про скасування замовлення - спрацьовує, коли замовлення переходить у статус "Скасовано".
  • Сповіщення про успішне заповнення форми "Журналу запису" (для клієнта) - спрацьовує, коли клієнт заповнив форму на сайті "Журналу запису". SMS буде надіслано клієнту на вказаний у формі номер.
  • Сповіщення про підтвердження запису "Журналу запису" (для клієнта) - спрацьовує, коли запис у "Журналі запису" підтверджують. SMS буде надіслано клієнту на вказаний номер.
  • Нагадування про запис у "Журналі запису" - спрацьовує за вказаний час до початку події "Журналу запису". SMS буде надіслано клієнту на вказаний у формі номер.

Доступні шорткоди

sms 2

Вкладка "Настроювані шаблони"

У цій вкладці можна створити новий шаблон для подальшого використання при надсиланні SMS-повідомлень.

sms 3

Створення шаблону SMS.

Під час створення шаблону необхідно вказати:

  • Назва
  • Опис
  • Вибрати розділ зі списку
  • Текст шаблону

Залежно від вибраного розділу будуть змінюватися доступні шорткоди:

Клієнти

  • Ім'я клієнта - {contact_firstname}
  • Прізвище клієнта - {contact_lastname}
  • Телефон клієнта - {contact_phonenumber}
  • Посада - {contact_title}
  • Email клієнта - {contact_email}
  • Компанія клієнта - {client_company}
  • Телефон - {client_phonenumber}
  • Веб-сайт - {client_website}
  • Країна клієнта - {client_country}
  • Місто - {client_city}
  • Поштовий індекс клієнта - {client_zip}
  • Область клієнта - {client_state}
  • Адреса (вулиця, будинок, офіс тощо) - {client_address}
  • ПДВ - {client_vat_number}
  • ID клієнта - {client_id}
  • Адреса юридична. Вулиця - {client_profile_addr_billing_street}
  • Адреса юридична. Місто - {client_profile_addr_billing_city}
  • Адреса юридична. Область/Район - {client_profile_addr_billing_state}
  • Адреса юридична. Поштовий індекс - {client_profile_addr_billing_zip}
  • Адреса юридична. Країна - {client_profile_addr_billing_country}
  • Адреса фізична. Вулиця - {client_profile_addr_shipping_street}
  • Адреса фізична. Місто - {client_profile_addr_shipping_city}
  • Адреса фізична. Область/Район - {client_profile_addr_shipping_state}
  • Адреса фізична. Поштовий індекс - {client_profile_addr_shipping_zip}
  • Адреса фізична. Країна - {client_profile_addr_shipping_country}

Договір

  • ID контракту - {contract_id}
  • Заголовок - {contract_subject}
  • Опис - {contract_description}
  • Дата початку контракту - {contract_datestart}
  • Дата закінчення контракту - {contract_dateend}
  • Вартість контракту - {contract_contract_value}
  • Посилання на контракт - {contract_link}
  • Підсумок словами - {contract_subtotal_word}
  • Знижка словами - {contract_discount_word}
  • Знижка - {contract_discount}
  • Цінова пропозиція - {contract_items}
  • Номер договору - {contracts_nomer_dogovoru}

Рахунок на оплату

  • Посилання на рахунок - {invoice_link}
  • Номер рахунку - {invoice_number}
  • Термін оплати рахунку - {invoice_duedate}
  • Дата рахунку - {invoice_date}
  • Статус рахунку - {invoice_status}
  • Агент з продажу - {invoice_sale_agent}
  • Разом - {invoice_total}
  • Підсумок - {invoice_subtotal}
  • Сума до оплати - {invoice_amount_due}

Пропозиції

  • Ідентифікатор пропозиції - {proposal_id}
  • Номер пропозиції - {proposal_number}
  • Тема - {proposal_subject}
  • Дата створення - {proposal_datecreated}
  • Відкрито до - {proposal_open_till}
  • Закріплено за - {proposal_assigned}
  • Покликання компанії - {proposal_proposal_to}
  • Адреса - {proposal_address}
  • Район пропозиції - {proposal_state}
  • Поштовий індекс - {proposal_zip}
  • Країна - {proposal_country}
  • Ел. пошта - {proposal_email}
  • Посилання на пропозицію - {proposal_link}

Ліди

  • Ім'я ліда - {lead_name}
  • Email ліда - {lead_email}
  • Позиція ліда - {lead_position}
  • Додаткова інформація - {lead_description}
  • Телефон Ліда - {lead_phonenumber}
  • Компанія - {lead_company}
  • Район - {lead_state}
  • Lead Assigned - {lead_assigned}
  • Статус - {lead_status}
  • Джерело ліда - {lead_source}
  • Посилання на ліда - {lead_link}
  • Воронка - {leads_voronka}
  • Повторна угода - {leads_povtornaya_sdelka}
  • Повторне звернення - {leads_povtornoe_obrashchenie}

Реквізити

  • Назва - {entities_name}
  • Додаткові контакти - {customers_dopolnitelnye_kontakty}
  • Р/с № - {customers_r_r}
  • підписант - {customers_pidpisant}
  • МФО Банку - {customers_mfo_banka}
  • ЄДРПОУ - {customers_yedrpou}
  • ІПН - {customers_ipn}
  • Дані про керівника в особі - {entities_dannye_o_rukovoditele}
  • Email для Вчасно - {entities_email_dlya_vchasno}

Інформація про компанію

  • Назва компанії - {company_name}
  • Розрахунковий рахунок - {company_payment_account}
  • МФО - {company_mfo}
  • Серія та номер паспорта - {company_passport}
  • Реєстраційний номер облікової картки платника податків - {company_registration}
  • Область/Район - {company_state}
  • Інформація про Компанію (PDF та HTML) - {company_info_format}

Замовлення

  • Статус замовлення - {stock_orders_status}
  • Ім'я - {stock_orders_firstname}
  • Прізвище - {stock_orders_lastname}
  • По батькові - {stock_orders_patronymic}
  • Email - {stock_orders_email}
  • Спосіб доставки - {stock_orders_delivery_method}
  • Менеджер - {stock_orders_assigned}
  • ТТН - {stock_orders_ttn}
  • Штрихкод ТТН - {stock_orders_barcode_ttn}
  • Дата замовлення - {stock_orders_date}
  • Доп. інформація - {stock_orders_description}
  • № Замовлення - {stock_orders_number_order_id}
  • Деталі доставки (у рядок) - {stock_orders_delivery_details_string}
  • Деталі доставки - {stock_orders_delivery_details_blocks}
  • Спосіб оплати - {stock_orders_pay_type}
  • Назва товару - {stock_orders_nazva_tovaru}
  • Назва складу - {stock_orders_nazva_skladu}
  • Опис - {stock_orders_opis}

Інформація про компанію

  • Підписант (ПІБ) - {info_about_company_signatory}

sms 3.1

Перегляд історії SMS листування.

Для перегляду історії SMS-листування скористайтеся розділом "SMS" у картці клієнта. Для переходу до цього розділу необхідно перейти в розділ "Продажі - Клієнти", вибрати потрібного клієнта та зайти до розділу "SMS" у меню "Загальне" картки клієнта.

У розділі "SMS" є:

  1. Кнопка "Експорт" - для експорту списку SMS-листування
  2. Поле "Пошук" - для пошуку SMS за ключовими словами
  3. Список SMS - для перегляду всього SMS-листування з клієнтом

sms

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.