Налаштування "SMS"
Створення особистого кабінету Turbo SMS.
Перед початком налаштування необхідно створити особистий кабінет у Turbo SMS:
- Перейдіть на сайт .
- Натисніть на кнопку "Вхід" якщо у вас вже є особистий обліковий запис або зареєструйте новий.
Налаштування інтеграції SMS Turbo.
Після авторизації натисніть на аватар свого особистого кабінету, перейдіть до розділу "Налаштування API" та вкажіть:
- Активуйте SOAP.
- Вкажіть окремий логін і на сервері (вкажіть його вручну будь-якою фразою).
- Вкажіть пароль авторизації на сервері.
- Повторіть пароль авторизації на сервері.
- Активуйте HTTP API.
- Вкажіть поточний пароль від особистого кабінету Turbo SMS.
- Натисніть кнопку "Зберегти налаштування".
Збереження налаштувань та останній етап інтеграції з Turbo SMS.
Після збереження налаштувань відобразиться токен API, його необхідно скопіювати та вставити в налаштування Perfectum.
Перейдіть шляхом "Налаштування - Конфігурація - Програми - SMS" та вставте токен у відповідне поле, після чого натисніть кнопку "Зберегти налаштування".
Додаткова інтеграція Turbo SMS на основі Viber.
За допомогою інтеграції також доступна відправка повідомлень через Viber (Повідомлення будуть надсилатися на номер клієнта у вайбері разом повідомлень на номер телефону).
Для цього в особистому кабінеті Turbo SMS перейдіть до розділу "Чат Viber".
Далі необхідно:
- Створити нового відправника (заповніть всі обов'язкові поля у формі для створення відправника).
- Після створення перейдіть в налаштування SMS у Perfectum, у відповідному полі вкажіть ім'я відправника Viber та активуйте опцію "Надсилати всі повідомлення у Viber замість SMS"
Вкладка "Налаштування подій для надсилання SMS"
Доступні тригери для надсилання подій:
- Повідомлення про прострочений рахунок - спрацьовує, коли повідомлення про прострочений рахунок надсилається контактам клієнта.
- Записано оплату за рахунком - спрацьовує, коли записано оплату за рахунком (створено платіж за рахунком).
- Нагадування про прострочену пропозицію – спрацьовує, коли нагадування про прострочену пропозицію відправляється контактам клієнта.
- Статус позиції змінено на "Надіслано" - спрацьовує, коли статус позиції змінюється на "Надіслано".
- Новий коментар до пропозиції (для клієнта) – спрацьовує, коли співробітник залишає новий коментар до пропозиції. SMS буде надіслано за номером телефону із пропозиції (клієнту/ліду).
- Новий коментар до пропозиції (для співробітників) – спрацьовує, коли клієнт залишає новий коментар до пропозиції. SMS буде надіслано творцеві пропозиції та призначеному співробітнику.
- Новий коментар до договору (для клієнта) – спрацьовує, коли співробітник залишає новий коментар до договору. SMS буде надіслано за номером контактів клієнта.
- Новий коментар до договору (для співробітників) – спрацьовує, коли клієнт залишає новий коментар до договору. SMS буде надіслано творцеві договору.
- Нагадування про прострочений договір – спрацьовує, коли нагадування про прострочений договір відправляється контактам клієнта за допомогою Cron завдання.
- Нагадування співробітників - спрацьовує, коли співробітник отримає нагадування користувача.
- Нагадування про майбутню зустріч - спрацьовує за певний час до початку зустрічі.
- Привітання з днем народження – спрацьовує у день народження одного з контактів.
- Сповіщення про нове завдання для співробітника - спрацьовує, коли співробітника призначено виконавцем або спостерігачем для завдання.
- Сповіщення про створення нового замовлення - спрацьовує, коли створено нове замовлення.
- Сповіщення про узгодження замовлення - спрацьовує, коли замовлення переходить у статус "Узгоджено".
- Сповіщення про скасування замовлення - спрацьовує, коли замовлення переходить у статус "Скасовано".
- Сповіщення про успішне заповнення форми "Журналу запису" (для клієнта) - спрацьовує, коли клієнт заповнив форму на сайті "Журналу запису". SMS буде надіслано клієнту на вказаний у формі номер.
- Сповіщення про підтвердження запису "Журналу запису" (для клієнта) - спрацьовує, коли запис у "Журналі запису" підтверджують. SMS буде надіслано клієнту на вказаний номер.
- Нагадування про запис у "Журналі запису" - спрацьовує за вказаний час до початку події "Журналу запису". SMS буде надіслано клієнту на вказаний у формі номер.
Вкладка "Настроювані шаблони"
У цій вкладці можна створити новий шаблон для подальшого використання при надсиланні SMS-повідомлень.
Створення шаблону SMS.
Під час створення шаблону необхідно вказати:
- Назва
- Опис
- Вибрати розділ зі списку
- Текст шаблону
Залежно від вибраного розділу будуть змінюватися доступні шорткоди:
Клієнти
- Ім'я клієнта - {contact_firstname}
- Прізвище клієнта - {contact_lastname}
- Телефон клієнта - {contact_phonenumber}
- Посада - {contact_title}
- Email клієнта - {contact_email}
- Компанія клієнта - {client_company}
- Телефон - {client_phonenumber}
- Веб-сайт - {client_website}
- Країна клієнта - {client_country}
- Місто - {client_city}
- Поштовий індекс клієнта - {client_zip}
- Область клієнта - {client_state}
- Адреса (вулиця, будинок, офіс тощо) - {client_address}
- ПДВ - {client_vat_number}
- ID клієнта - {client_id}
- Адреса юридична. Вулиця - {client_profile_addr_billing_street}
- Адреса юридична. Місто - {client_profile_addr_billing_city}
- Адреса юридична. Область/Район - {client_profile_addr_billing_state}
- Адреса юридична. Поштовий індекс - {client_profile_addr_billing_zip}
- Адреса юридична. Країна - {client_profile_addr_billing_country}
- Адреса фізична. Вулиця - {client_profile_addr_shipping_street}
- Адреса фізична. Місто - {client_profile_addr_shipping_city}
- Адреса фізична. Область/Район - {client_profile_addr_shipping_state}
- Адреса фізична. Поштовий індекс - {client_profile_addr_shipping_zip}
- Адреса фізична. Країна - {client_profile_addr_shipping_country}
Договір
- ID контракту - {contract_id}
- Заголовок - {contract_subject}
- Опис - {contract_description}
- Дата початку контракту - {contract_datestart}
- Дата закінчення контракту - {contract_dateend}
- Вартість контракту - {contract_contract_value}
- Посилання на контракт - {contract_link}
- Підсумок словами - {contract_subtotal_word}
- Знижка словами - {contract_discount_word}
- Знижка - {contract_discount}
- Цінова пропозиція - {contract_items}
- Номер договору - {contracts_nomer_dogovoru}
Рахунок на оплату
- Посилання на рахунок - {invoice_link}
- Номер рахунку - {invoice_number}
- Термін оплати рахунку - {invoice_duedate}
- Дата рахунку - {invoice_date}
- Статус рахунку - {invoice_status}
- Агент з продажу - {invoice_sale_agent}
- Разом - {invoice_total}
- Підсумок - {invoice_subtotal}
- Сума до оплати - {invoice_amount_due}
Пропозиції
- Ідентифікатор пропозиції - {proposal_id}
- Номер пропозиції - {proposal_number}
- Тема - {proposal_subject}
- Дата створення - {proposal_datecreated}
- Відкрито до - {proposal_open_till}
- Закріплено за - {proposal_assigned}
- Покликання компанії - {proposal_proposal_to}
- Адреса - {proposal_address}
- Район пропозиції - {proposal_state}
- Поштовий індекс - {proposal_zip}
- Країна - {proposal_country}
- Ел. пошта - {proposal_email}
- Посилання на пропозицію - {proposal_link}
Ліди
- Ім'я ліда - {lead_name}
- Email ліда - {lead_email}
- Позиція ліда - {lead_position}
- Додаткова інформація - {lead_description}
- Телефон Ліда - {lead_phonenumber}
- Компанія - {lead_company}
- Район - {lead_state}
- Lead Assigned - {lead_assigned}
- Статус - {lead_status}
- Джерело ліда - {lead_source}
- Посилання на ліда - {lead_link}
- Воронка - {leads_voronka}
- Повторна угода - {leads_povtornaya_sdelka}
- Повторне звернення - {leads_povtornoe_obrashchenie}
Реквізити
- Назва - {entities_name}
- Додаткові контакти - {customers_dopolnitelnye_kontakty}
- Р/с № - {customers_r_r}
- підписант - {customers_pidpisant}
- МФО Банку - {customers_mfo_banka}
- ЄДРПОУ - {customers_yedrpou}
- ІПН - {customers_ipn}
- Дані про керівника в особі - {entities_dannye_o_rukovoditele}
- Email для Вчасно - {entities_email_dlya_vchasno}
Інформація про компанію
- Назва компанії - {company_name}
- Розрахунковий рахунок - {company_payment_account}
- МФО - {company_mfo}
- Серія та номер паспорта - {company_passport}
- Реєстраційний номер облікової картки платника податків - {company_registration}
- Область/Район - {company_state}
- Інформація про Компанію (PDF та HTML) - {company_info_format}
Замовлення
- Статус замовлення - {stock_orders_status}
- Ім'я - {stock_orders_firstname}
- Прізвище - {stock_orders_lastname}
- По батькові - {stock_orders_patronymic}
- Email - {stock_orders_email}
- Спосіб доставки - {stock_orders_delivery_method}
- Менеджер - {stock_orders_assigned}
- ТТН - {stock_orders_ttn}
- Штрихкод ТТН - {stock_orders_barcode_ttn}
- Дата замовлення - {stock_orders_date}
- Доп. інформація - {stock_orders_description}
- № Замовлення - {stock_orders_number_order_id}
- Деталі доставки (у рядок) - {stock_orders_delivery_details_string}
- Деталі доставки - {stock_orders_delivery_details_blocks}
- Спосіб оплати - {stock_orders_pay_type}
- Назва товару - {stock_orders_nazva_tovaru}
- Назва складу - {stock_orders_nazva_skladu}
- Опис - {stock_orders_opis}
Інформація про компанію
- Підписант (ПІБ) - {info_about_company_signatory}
Перегляд історії SMS листування.
Для перегляду історії SMS-листування скористайтеся розділом "SMS" у картці клієнта. Для переходу до цього розділу необхідно перейти в розділ "Продажі - Клієнти", вибрати потрібного клієнта та зайти до розділу "SMS" у меню "Загальне" картки клієнта.
У розділі "SMS" є:
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку SMS-листування
- Поле "Пошук" - для пошуку SMS за ключовими словами
- Список SMS - для перегляду всього SMS-листування з клієнтом
















