Модуль "Консультант"

17 лютого 2023
👁 2517

Дозволяє листувати в реальному часі в Чаті Perfectum CRM+ERP з клієнтами, які знаходяться на сайті компанії. Єдиний чат дозволяє більш якісно опрацьовувати заявки без втрачених клієнтів в одному місці. Ви зможете відповідати на запитання Ваших клієнтів та оперативно вирішувати їхні проблеми.

Для використання "консультанта" необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль
  3. Зайти до розділу "Активності -> Чат-> Консультант"
  4. Вести листування з клієнтами

kons1

У розділі "Консультант" Вам доступно:

  1. Поле "Фільтр за оператором" - для пошуку чатів за оператором.
  2. Поле "Фільтр за статусом" - для пошуку чатів за статусом.
  3. Поле "Період" - для пошуку чатів за часом або періодом часу.
  4. Поле для відображення кількості чатів на сторінці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту списку чатів
  6. Кнопка "Масові дії" - для масових дій із чатами.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці чатів.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку чатів за ключовими словами
  9. Чек-бос для масових дій при виборі одного, декількох або всіх чатів.
  10. Стовпець "№" - вказує індивідуальний номер чату в системі.
  11. Стовпець "Користувач" - вказує ім'я користувача, який звернувся в чат консультант. Також під ім'ям користувача є такі кнопки: почати чат, переглянути чат, видалити чат.
  12. Стовпець "Email" - вказує електронну пошту користувача.
  13. Стовпець "Телефон" - вказує номер телефону користувача.
  14. Стовпець "Компанія" - вказує компанію користувача.
  15. Стовпець "Зв'язок" - вказує зв'язок, який раніше створили в чаті.
  16. Стовпець "Статус користувача" - вказує статус обробки користувача.
  17. Стовпець "Оператор" - вказує оператора чату.
  18. Стовпець "Створено" - вказує дату створення чату.

kons2

Клієнт зможе бачити віджет "Консультант" на вашому сайті та написати Вам якщо у нього виникнуть запитання. Клієнту потрібно буде внести мінімальні дані про себе.

4 1

І розпочати листування з Вами.

5 1

Всі повідомлення клієнта будуть надходити Вам до системи. Функціонал листування з клієнтом включає:

  1. Кнопка "Назад" - для повернення до списку чатів.
  2. Відображення контактної інформації Ліда.
  3. Кнопка "Додати оператора" дозволяє додати співробітника до чату.
  4. Кнопка "Лід" - створений зв'язок чату з лідом. Залежить від параметра 6.
  5. Кнопка "Створити" - для конвертації даного користувача в ліда та/або створення замовлення для клієнта в чаті.
  6. Кнопка "Створити зв'язок" - дозволяє створювати зв'язок із Контактом, Лідом або Замовленням.
  7. Кнопка "Завершити" - для завершення чату з клієнтом.
  8. Перемикання між чатами, у яких ви берете участь.
  9. Чат - в якому відображаються всі повідомлення.
  10. Поле "вставити готову відповідь" дозволяє використовувати готові шаблони відповідей.
  11. Поле "Повідомлення" - для введення повідомлення, яке потрібно надіслати користувачеві.
  12. Кнопка "Надіслати" - для надсилання повідомлення клієнтові в чат.
  13. Кнопка "Файл" - щоб прикріпити та надіслати файл клієнту.

cons5

Для конвертації користувача в Ліда, натисніть кнопку "Створити" -> "Новий лід". Після натискання відкриється картка ліда, в якій ви зможете додати всі необхідні дані.

kons6

Для створення нового замовлення в чаті, натисніть кнопку "Створити" -> "Нове замовлення". Після натискання відкриється картка замовлення, в якій ви зможете додати всі необхідні дані.

kons7

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.