Модуль "Консультант"

23 жовтня 2019
👁 518

Даний модуль ви можете придбати в "Магазині"

konsultant 1

Дозволяє листуватися в реальному часі в Чаті Perfectum CRM+ERP з клієнтами, які знаходяться на сайті компанії. Єдиний чат дозволяє більш якісно обробляти заявки без втрати клієнтів в одному місці. Ви зможете відповідати на питання Ваших клієнтів і оперативно розв'язувати їхні проблеми.

Для використання "Консультанта" необхідно

  1. Придбати та встановити даний модуль.
  2. Налаштувати модуль 
  3. Зайти в розділ "Додатки -> Консультант"
  4. Вести листування з Вашими клієнтами

konsultant 2

У розділі "Консультант" Вам доступно:

  1. Поле "Фільтр" - для пошуку чатів за зазначеними параметрами
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту списку чатів
  3. Кнопка "Масові дії" - для масових дій з чатами
  4. Графа "Пошук" - для пошуку чатів за ключовими словами
  5. Список чатів - для перегляду всіх чатів

konsultant 3

Клієнт зможе бачити віджет "Консультант" на вашому сайті та написати Вам якщо у нього виникнуть питання. Клієнтові потрібно буде внести мінімальні дані про себе.

4 1

І почати листування з Вами.

5 1

Всі повідомлення клієнта будуть надходити до Вас в систему. Функціонал листування з клієнтом включає:

  1. Кнопка "Назад" - для повернення до чатів
  2. Кнопка "Конвертувати в Ліда" - для конвертації даного користувача в ліда.
  3. Кнопка "Завершити" - для завершення чату з клієнтом
  4. Чат - в якому відображаються всі повідомлення
  5. Поле "Повідомлення" - служить для того, щоб писати повідомлення

konsultant 4

 

Для конвертації користувача Ліда, натисніть на кнопку "Конвертувати в Ліда". Після натискання відкриється картка ліда в якій ви зможете додати всі необхідні дані.

konsultant 6

 

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.