Модуль "Планування людських ресурсів"

27 травня 2024
👁 1536

У Perfectum CRM+ERP додано функціональний модуль - "Планування людських ресурсів".
Модуль дозволяє планувати на вибраний період навантаження співробітників та контролювати виконання поставлених планів усередині Perfectum CRM+ERP.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

Модуль "Планування людських ресурсів" може працювати за наявності модуля "Облік зарплати та розрахунків". Додаткових параметрів модуль не вимагає

Огляд модуля.

Для роботи з модулем перейдіть шляхом "Проекти - Планування людських ресурсів".

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Період" - дозволяє вказати місяць, у якому були заплановані завдання.
  2. Фільтр "Роль співробітника" - дозволяє вказати роль співробітника зі списку, за яким необхідно відобразити завдання.
  3. Фільтр "Співробітник" - дозволяє вказати співробітника та відобразити його завдання.
  4. Фільтр "Статус" - дозволяє вказати статус завдання та відобразити всі заплановані завдання у цьому статусі.
  5. Фільтр "Рік" - дозволяє вказати рік, за який необхідно відобразити заплановані завдання (є частиною фільтра "Період").
  6. Чекбокс "Сховати співробітників без завдань" - за замовчуванням увімкнено.
  7. Перемикач місяців у календарі модуля.
  8. Поточний місяць та рік у календарі модуля, за який відображаються заплановані завдання співробітників.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку завдань за ключовими словами.
  10. Кнопка "Фільтри" - відкриває блок фільтрів (які описані в пунктах 1-5).
  11. Кнопка "Оновити" - для оновлення календаря модуля.
  12. Колонка "Співробітники" - відображає співробітників відповідно до налаштованих фільтрів.
  13. Колонка відображає, скільки часу у працівника не задіяно у Завданнях. Кількість запланованих годин на працівника на місяць(у модулі "Облік зарплати та розрахунків") мінус кількість годин у Завданнях запланованого на поточний місяць. Якщо різниця плюсова – колонка виділяється зеленим кольором, якщо негативна – червоним.
  14. Статуси завдань створених у системі. Кольори відповідають кольорам вибраних статусів завдань
  15. Відображає кількість завдань у певному статусі певного співробітника. Також відображається витрачена кількість часу у завданнях у певному статусі певного співробітника та скільки часу виділено на завдання у певному статусі.
  16. Заплановані завдання. При наведенні курсору на Завдання – виводить додаткову інформацію з цього завдання: Id+повна назва, термін виконання (від - до), час витрачено/виділено, кількість чек-боксів (виконано/загальна кількість). Колір завдання залежить від її пріоритету (Сірий – низький пріоритет, синій – середній пріоритет, червоний – високий пріоритет). При натисканні завдання відкриється картка завдання.

p1

Заплановані завдання.

Щоб запланувати завдання, перейдіть шляхом "Проекти - Завдання" у таблиці можете відзначити потрібне завдання як заплановану. Для цього наведіть на потрібне завдання, щоб з'явилася позначка.

p2

Також ви можете відзначити завдання як "Запланована" в самій карті задачі, для цього перейдіть по шляху "Проекти - Завдання", відкрийте картку завдання, там позначте завдання як заплановану.

Після цього у картці завдання з'явиться позначка, що завдання заплановане. А в розділі "Планування навантаження" з'явиться це завдання у співробітників, які додані до списку виконавців цього завдання, у колонці, що відповідає статусу завдання.

Для зняття позначки "Заплановано" потрібно повторно натиснути на позначку в картці завдання або в таблиці розділу "Завдання".

У картці завдання у "Журналі операцій" фіксуються планування та зняття позначки "Заплановано".

У розділі "Завдання" існують фільтри по запланованим та не запланованим завданням, які дозволять переглянути відповідні завдання.

p3

Права співробітників(у розділі прав Додатка):

Запланувати завдання може лише адміністратор.

  • Перегляд усіх - перегляд усіх запланованих завдань інших співробітників
  • Перегляд своїх – перегляд тільки своїх запланованих завдань

resource-planning

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.