Модуль "Інтеграція з Asterisk"
Модуль "Інтеграція з Asterisk" Ви можете придбати в "Магазині", потім встановіть та налаштуйте його.
У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам за допомогою системи Asterisk. В Asterisk Ви можете здійснювати дзвінки, відстежувати Вашу історію розмов за допомогою розділу "Активності - дзвінки". Доступні можливості:
- Кнопка "Отримані" - відображає сторінку з інформацією про дзвінки.
- Кнопка "Здійснені" - відображає сторінку з інформацією про здійснені дзвінки.
- Кнопка "Втрачені" - відображає сторінку з інформацією про втрачені дзвінки.
- Фільтр "Від" - дозволяє вказати дату Від якої буде здійснено пошук дзвінків.
- Фільтр "До" - дозволяє вказати дату До якої буде здійснено пошук дзвінків.
- Фільтр "До" - дозволяє вказати дату До якої буде здійснено пошук дзвінків.
- Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного або кількох співробітників, за якими необхідно знайти дзвінки.
- Чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - виключає неуспішні дзвінки з таблиці.
- Поле для вибору відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
- Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
- Таблиця дзвінків.
Відображення дзвінків у картці клієнта описано в розділі.
Цей модуль підходить для версії FreePBX 15 та FreePBX 16, важливо взяти до відома інформацію в "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> FreePBX". Повинні бути налаштовані фаєрфоли на сервері телефонії, а також відкриті відповідні порти для SSH і Asterisk Manager.
Доступні налаштування:
- Протокол дзвінків.
- Запис дзвінків.
- Створювати ліди з втрачених дзвінків.
- Співробітники, яким надсилати пуш-повідомлення при дзвінках, крім відповідальних.
Увага: При використанні телефонії Asterisk, відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача