Модуль "Інтеграція з Asterisk"

19 квітня 2024
👁 2796

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам за допомогою системи Asterisk. В Asterisk Ви можете здійснювати дзвінки, відстежувати Вашу історію розмов за допомогою розділу "Активності - дзвінки". Доступні можливості:

  1. Фільтр "Тип дзвінка" - дозволяє відобразити в таблиці такі типи дзвінків як (Отримані, Вчинені).
  2. Кнопка "Статистика за пропущеними" - відкриває розділ із пропущеними дзвінками.
  3. Фільтр "Від - До" - дозволяє вказати дату, за яку були отримані або здійснені дзвінки.
  4. Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного або кількох співробітників, за якими необхідно знайти дзвінки.
  5. Чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - виключає неуспішні дзвінки з таблиці.
  6. Фільтр "Результат дзвінка" - дозволяє відобразити дзвінки за такими результатами як (Успішно завершено, пропущено).
  7. Поле для вибору відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
  8. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  9. Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
  10. Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

Відображення дзвінків у картці клієнта описано в розділі.

aste1

Статистика за пропущеними.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Всі дзвінки" - відкриває розділ з усіма дзвінками.
  2. Фільтр "Від - До" - дозволяє вказати дату, за яку були отримані або здійснені дзвінки.
  3. Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного або кількох співробітників, за якими необхідно знайти дзвінки.
  4. Поле для вибору відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  6. Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
  7. Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

aste2

Цей модуль підходить для версії FreePBX 15 і FreePBX 16, важливо взяти до відома інформацію в "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Телефонія -> FreePBX". Повинні бути налаштовані фаєрволи на сервері телефонії, а також відкриті відповідні порти для SSH та Asterisk Manager.

aster3

Доступні налаштування:

  1. Протокол дзвінків.
  2. Запис дзвінків.
  3. Створювати ліди зі втрачених дзвінків.
  4. Співробітники, яким надсилати пуш-повідомлення при дзвінках, крім відповідальних.

aster4

Увага: При використанні телефонії Asterisk, відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Керування модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача

Phonet

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.