Модуль "Інтеграція з Asterisk"
Для початку роботи з модулем необхідно:
- Придбати та встановити
- Після придбання налаштувати.
- За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.
У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам за допомогою системи Asterisk. В Asterisk Ви можете здійснювати дзвінки, відстежувати Вашу історію розмов за допомогою розділу "Активності - дзвінки". Доступні можливості:
- Фільтр "Тип дзвінка" - дозволяє відобразити в таблиці такі типи дзвінків як (Отримані, Вчинені).
- Кнопка "Статистика за пропущеними" - відкриває розділ із пропущеними дзвінками.
- Фільтр "Від - До" - дозволяє вказати дату, за яку були отримані або здійснені дзвінки.
- Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного або кількох співробітників, за якими необхідно знайти дзвінки.
- Чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - виключає неуспішні дзвінки з таблиці.
- Фільтр "Результат дзвінка" - дозволяє відобразити дзвінки за такими результатами як (Успішно завершено, пропущено).
- Поле для вибору відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
- Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Відображення дзвінків у картці клієнта описано в розділі.
Статистика за пропущеними.
Доступні можливості:
- Кнопка "Всі дзвінки" - відкриває розділ з усіма дзвінками.
- Фільтр "Від - До" - дозволяє вказати дату, за яку були отримані або здійснені дзвінки.
- Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного або кількох співробітників, за якими необхідно знайти дзвінки.
- Поле для вибору відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
- Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Цей модуль підходить для версії FreePBX 15 і FreePBX 16, важливо взяти до відома інформацію в "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Телефонія -> FreePBX". Повинні бути налаштовані фаєрволи на сервері телефонії, а також відкриті відповідні порти для SSH та Asterisk Manager.
Доступні налаштування:
- Протокол дзвінків.
- Запис дзвінків.
- Створювати ліди зі втрачених дзвінків.
- Співробітники, яким надсилати пуш-повідомлення при дзвінках, крім відповідальних.
Увага: При використанні телефонії Asterisk, відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Керування модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача