Модуль "Єдиний чат з Instagram Business"

15 листопада 2022
👁 1035

Модуль "Єдиний чат з Instagram Business" Ви можете придбати в "Магазин"

inst

Після придбання модуль необхідно встановити та налаштувати.

inst0

Модуль надає можливість вести листування з клієнтами з Instagram у Perfectum CRM+ERP.

inst

Для роботи з модулем необхідно перейти шляхом "Активності -> Чат -> Instagram" в головному меню.

fb

Функціональність сторінки з чатами:

  1. Фільтр "За оператором" - (виводиться список усіх співробітників, які є операторами щонайменше в одному чаті).
  2. Фільтр "За статусом чату" - (Новий / Відповідний / В обробці / Завершено).
  3. Фільтр "За періодом" - (за датою останнього контакту).
  4. Поле для відображення кількості чатів у таблиці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці чатів у формати Ексель / СSV / PDF / Друк.
  6. Кнопка "Масові дії" - (в даному випадку масове видалення) за вибраними чекбоксами.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці.
  8. Поле "Пошук" - для пошуку чатів за ключовими словами.
  9. Чек-бокси для масових дій.
  10. Стовпець № - показує унікальний номер чату в системі, при натисканні відкриється чат у новому вікні.
  11. Стовпець "Месенджер" - вказує месенджер, у якому йде діалог з клієнтом.
  12. Стовпець "Ім'я" - вказує ім'я клієнта.
  13. Стовпець "Прізвище" - вказує прізвище клієнта.
  14. Стовпець "Зв'язок" - вказує зв'язок із клієнтом (контакт/лід). Налаштовується всередині чату кнопкою "Вибрати зв'язок".
  15. Стовпець "Статус" - вказує статус чату (новий, в обробці, отримав відповідь, завершено)
  16. Стовпець "Оператори" - вказує співробітників, які приєдналися до чату.
  17. Стовпець "Створено" - вказує дату створення звернення клієнта.
  18. Стовпець "Останній контакт" - вказує дату останнього контакту в чаті.
  19. Стовпець "Опції" містить дві опції, описані в пунктах 20,21.
  20. Кнопка перегляду чату (без призначення співробітника, який переглядає чат оператором)
  21. Кнопка видалення чату

inst3

Можливості чату:

  1. Кнопка переходу на сторінку з усіма чатами
  2. Статус поточного відкритого чату
  3. Кнопка зміни статусу чату на "В обробці"
  4. Кнопка для створення нового ліда/або переходу до картки ліда або контакту, якщо чат вже був прив'язаний до них
  5. Кнопка для створення зв'язку чату з лідом/контактом
  6. Кнопка завершення чату
  7. Instagram username користувача, який тягнеться з профілю Instagram
  8. Повідомлення користувача
  9. Кнопка для приєднання до чату (після натискання поточний співробітник стає оператором чату та отримує можливість надсилати повідомлення)
  10. Повідомлення співробітника(ів)
  11. Текстова область для введення повідомлення
  12. Кнопка для надсилання повідомлення
  13. Кнопка для надсилання файлів

inst

inst

При створенні зв'язку чату з контактом/лідом, у їхніх картках з'являються посилання на чат та відповідні записи:

inst

inst

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.