Модуль "Єдиний чат з Instagram Business"

08 березня 2023
👁 1280

Модуль "Єдиний чат з Instagram Business" Ви можете придбати в "Магазин"

inst

Після придбання модуль необхідно встановити та налаштувати.

Також ознайомтеся з документацією щодо налаштування модуля.

Для налаштування модуля перейдіть по шляху: "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Instagram".

Доступні можливості вкладки "Загальні":

  1. ID програми - необхідно ввести ID облікового запису.
  2. Секрет програми - необхідно ввести секретний ключ доступу до облікового запису.
  3. Маркер підтвердження для веб-хука - необхідно вказати маркер.
  4. Після того, як ви ввели всі дані з пунктів 1-3, стане активна кнопка "Увійти через Facebook" - дозволяє увійти через Facebook.
  5. ID користувача всередині програми
  6. Маркер користувача
  7. Ім'я Facebook
  8. Маркер Facebook

2

Таблиця підключених облікових записів Instagram.

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості відображення облікових записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці.
  3. Графа "Пошук" - для пошуку облікових записів за ключовими словами.

3

Доступні можливості вкладки "Конфігурація":

  1. Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні.
  2. Обов'язкові поля телефон/пошта - так/ні.
  3. Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
  4. Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
  5. Чат-бот username - введіть username чат-бота, необхідний для формування посилання в Консультанті.
  6. Налаштування робочого часу - виберіть час початку та час завершення зі списку.
  7. Робочі дні - позначте у списку.
  8. Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні.
  9. Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.

4

Доступні можливості вкладки "Шаблони повідомлень":

У цій вкладці ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під ваші потреби.

Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яка встановлена ​​в додатку Instagram у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може відправитися українською мовою, якщо ця мова встановлена ​​в додатку Instagram у клієнта.

5

Модуль надає можливість вести листування з клієнтами з Instagram у Perfectum CRM+ERP.

inst

Для роботи з модулем необхідно перейти шляхом "Активності -> Чат -> Instagram" в головному меню.

fb

Функціональність сторінки з чатами:

  1. Фільтр "За оператором" - (виводиться список усіх співробітників, які є операторами щонайменше в одному чаті).
  2. Фільтр "За статусом чату" - (Новий / Відповідний / В обробці / Завершено).
  3. Фільтр "За періодом" - (за датою останнього контакту).
  4. Поле для відображення кількості чатів у таблиці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці чатів у формати Ексель / СSV / PDF / Друк.
  6. Кнопка "Масові дії" - (в даному випадку масове видалення) за вибраними чекбоксами.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці.
  8. Поле "Пошук" - для пошуку чатів за ключовими словами.
  9. Чек-бокси для масових дій.
  10. Стовпець № - показує унікальний номер чату в системі, при натисканні відкриється чат у новому вікні.
  11. Стовпець "Месенджер" - вказує месенджер, у якому йде діалог з клієнтом.
  12. Стовпець "Ім'я" - вказує ім'я клієнта.
  13. Стовпець "Прізвище" - вказує прізвище клієнта.
  14. Стовпець "Зв'язок" - вказує зв'язок із клієнтом (контакт/лід). Налаштовується всередині чату кнопкою "Вибрати зв'язок".
  15. Стовпець "Статус" - вказує статус чату (новий, в обробці, отримав відповідь, завершено)
  16. Стовпець "Оператори" - вказує співробітників, які приєдналися до чату.
  17. Стовпець "Створено" - вказує дату створення звернення клієнта.
  18. Стовпець "Останній контакт" - вказує дату останнього контакту в чаті.
  19. Стовпець "Опції" містить дві опції, описані в пунктах 20,21.
  20. Кнопка перегляду чату (без призначення співробітника, який переглядає чат оператором)
  21. Кнопка видалення чату

inst3

Можливості чату:

  1. Кнопка переходу на сторінку з усіма чатами
  2. Статус поточного відкритого чату
  3. Кнопка зміни статусу чату на "В обробці"
  4. Кнопка для створення нового ліда/замовлення
  5. Кнопка для створення зв'язку чату з лідом/контактом/замовленням
  6. Кнопка для додавання співробітника до чату
  7. Кнопка завершення чату
  8. Кнопка, щоб залишити чат
  9. Поле, в якому можна вибрати шаблон готової відповіді
  10. Текстова область для введення повідомлення
  11. Кнопка для надсилання повідомлення
  12. Кнопка для надсилання файлів

9

Приклад, коли з чату створили контакт компанії. У таких випадках відображатиметься інформація про компанію.

10

При створенні зв'язку чату з контактом/лідом, у їх картках з'являються посилання на чат та відповідні записи:

inst

inst

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.