Модуль "Єдиний чат з Instagram Business"
Модуль "Єдиний чат з Instagram Business" Ви можете придбати в "Магазин"
Після придбання модуль необхідно встановити та налаштувати.
Також ознайомтеся з документацією щодо налаштування модуля.
Для налаштування модуля перейдіть по шляху: "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Instagram".
Доступні можливості вкладки "Загальні":
- ID програми - необхідно ввести ID облікового запису.
- Секрет програми - необхідно ввести секретний ключ доступу до облікового запису.
- Маркер підтвердження для веб-хука - необхідно вказати маркер.
- Після того, як ви ввели всі дані з пунктів 1-3, стане активна кнопка "Увійти через Facebook" - дозволяє увійти через Facebook.
- ID користувача всередині програми
- Маркер користувача
- Ім'я Facebook
- Маркер Facebook
Таблиця підключених облікових записів Instagram.
Доступні можливості:
- Поле для вибору кількості відображення облікових записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці.
- Графа "Пошук" - для пошуку облікових записів за ключовими словами.
Доступні можливості вкладки "Конфігурація":
- Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні.
- Обов'язкові поля телефон/пошта - так/ні.
- Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
- Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
- Чат-бот username - введіть username чат-бота, необхідний для формування посилання в Консультанті.
- Налаштування робочого часу - виберіть час початку та час завершення зі списку.
- Робочі дні - позначте у списку.
- Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні.
- Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.
Доступні можливості вкладки "Шаблони повідомлень":
У цій вкладці ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під ваші потреби.
Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яка встановлена в додатку Instagram у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може відправитися українською мовою, якщо ця мова встановлена в додатку Instagram у клієнта.
Модуль надає можливість вести листування з клієнтами з Instagram у Perfectum CRM+ERP.
Для роботи з модулем необхідно перейти шляхом "Активності -> Чат -> Instagram" в головному меню.
Функціональність сторінки з чатами:
- Фільтр "За оператором" - (виводиться список усіх співробітників, які є операторами щонайменше в одному чаті).
- Фільтр "За статусом чату" - (Новий / Відповідний / В обробці / Завершено).
- Фільтр "За періодом" - (за датою останнього контакту).
- Поле для відображення кількості чатів у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці чатів у формати Ексель / СSV / PDF / Друк.
- Кнопка "Масові дії" - (в даному випадку масове видалення) за вибраними чекбоксами.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці.
- Поле "Пошук" - для пошуку чатів за ключовими словами.
- Чек-бокси для масових дій.
- Стовпець № - показує унікальний номер чату в системі, при натисканні відкриється чат у новому вікні.
- Стовпець "Месенджер" - вказує месенджер, у якому йде діалог з клієнтом.
- Стовпець "Ім'я" - вказує ім'я клієнта.
- Стовпець "Прізвище" - вказує прізвище клієнта.
- Стовпець "Зв'язок" - вказує зв'язок із клієнтом (контакт/лід). Налаштовується всередині чату кнопкою "Вибрати зв'язок".
- Стовпець "Статус" - вказує статус чату (новий, в обробці, отримав відповідь, завершено)
- Стовпець "Оператори" - вказує співробітників, які приєдналися до чату.
- Стовпець "Створено" - вказує дату створення звернення клієнта.
- Стовпець "Останній контакт" - вказує дату останнього контакту в чаті.
- Стовпець "Опції" містить дві опції, описані в пунктах 20,21.
- Кнопка перегляду чату (без призначення співробітника, який переглядає чат оператором)
- Кнопка видалення чату
Можливості чату:
- Кнопка переходу на сторінку з усіма чатами
- Статус поточного відкритого чату
- Кнопка зміни статусу чату на "В обробці"
- Кнопка для створення нового ліда/замовлення
- Кнопка для створення зв'язку чату з лідом/контактом/замовленням
- Кнопка для додавання співробітника до чату
- Кнопка завершення чату
- Кнопка, щоб залишити чат
- Поле, в якому можна вибрати шаблон готової відповіді
- Текстова область для введення повідомлення
- Кнопка для надсилання повідомлення
- Кнопка для надсилання файлів
Приклад, коли з чату створили контакт компанії. У таких випадках відображатиметься інформація про компанію.
При створенні зв'язку чату з контактом/лідом, у їх картках з'являються посилання на чат та відповідні записи: