Модуль "Єдиний чат з Instagram Business"

01 квітня 2024
👁 2242

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Встановити модуль.
  2. Після встановлення налаштувати

Після встановлення модуля зʼявляється розділ "Дописи з Instagram", детальніше.

Для налаштування модуля перейдіть по шляху: "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Instagram".

Доступні можливості вкладки "Загальні":

  1. Використовувати додаток Facebook - налаштування дозволяє вибрати метод підключення сторінки інстаграм (Підключити особистий додаток - потрібно ввести дані від додатку, додаток"Perfectum CRM + ERP" - дозволяє увійти в особистий додаток через обліковий запис Facebook).
  2. Співробітники - дозволяє вказати співробітників, яким буде доступна сторінка, що підключається. (рекомендуємо використовувати, якщо у Вас в системі 2 і більше підключені сторінки інстаграм і Вам необхідно розмежувати права доступу між співробітниками.) 
  3. ID додатку - необхідно ввести ID облікового запису.
  4. Секрет додатку - необхідно ввести секретний ключ доступу до облікового запису.
  5. Маркер підтвердження для веб-хука - необхідно вказати маркер.
  6. Після того, як Ви ввели всі дані з пунктів 1-6, стане активна кнопка "Увійти через Facebook" - дозволяє увійти через Facebook.

i2

При додаванні сторінок за допомогою "Додатку Perfectum CRM+ERP" доступно:

  1. Використовувати додаток Facebook - дозволяє вибрати тип додавання сторінок Facebook.
  2. Співробітники - дозволяє вказати співробітників, яким необхідно вибрати доступ до чатів зі сторінки Facebook.
  3. Кнопка "Увійти через Facebook" - для входу та синхронізації сторінок Facebook.

Детальна інструкція щодо даного типу входу доступна за посиланням.

i2-1

Таблиця підключених облікових записів Facebook.

Доступні можливості:

  1. Поле, щоб вибрати кількість відображених облікових записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці.
  3. Графа "Пошук" - для пошуку облікових записів за ключовими словами
  4. Кнопка "Редагувати" - для редагування доступу співробітників до сторінки.
  5. Кнопка "Видалити" - для видалення сторінки.
    Щоб кнопки відобразилися, прокрутіть таблицю сторінок у право.

i2-2

Доступні можливості вкладки "Конфігурація":

  1. Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні. (при кожному новому чаті створюватиметься лід у системі).
  2. Автоматичне закріплення чатів за персональним менеджером клієнта - так/ні. (якщо вибрати так і у чат напише клієнт, у якого збігається номер телефону або пошта з клієнтом у системі, тоді за цим чатом буде закріплений персональний менеджер клієнта).
  3. Обов'язковий телефон – так/ні. (перед тим, як клієнт зможе написати запит, система автоматично запитає у нього номер телефону і вкаже його в чаті).
  4. Обов'язкова пошта - так/ні. (перед тим як клієнт зможе написати запит, система автоматично запитає у нього адресу пошти і вкаже її в чаті).
  5. Автоматичний розподіл чатів - дозволяє розподіляти чати між співробітниками за параметрами:
    Активний - розподіл іде по співробітникам, які в даний момент знаходяться в системі (онлайн). Якщо в даний момент немає співробітників в онлайн - тоді включається розподіл рівномірний.
    Рівномірний - розподіл йде по кожному співробітнику рівномірно. (наприклад у системі зараз онлайн 2 співробітники та клієнти написали 10 чатів, тоді за кожним співробітником буде закріплено 5 чатів.)
  6. Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
  7. Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
  8. Чат-бот username - введіть username чат-бота, необхідний для формування посилання в Консультанті.
  9. Використовувати Google Аналітику - так/ні
  10. Ідентифікатор потоку даних - під час використання Google Аналітики вставте в це поле ідентифікатор потоку даних.
  11. Налаштування робочого часу - виберіть час початку та час завершення зі списку.
  12. Робочі дні - позначте у списку.
  13. Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні.
  14. Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.

i3

Доступні можливості вкладки "Шаблони повідомлень":

У цій вкладці Ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під Ваші потреби.

Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яка встановлена в додатку Instagram у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може відправитися українською мовою, якщо ця мова встановлена в додатку Instagram у клієнта.

5

Модуль надає можливість вести листування з клієнтами з Instagram у Perfectum CRM+ERP.

inst

Для роботи з модулем необхідно перейти шляхом "Активності -> Чат -> Instagram" в головному меню.

fb

Функціональність сторінки з чатами:

  1. Фільтр "За оператором" - (виводиться список усіх співробітників, які є операторами щонайменше в одному чаті).
  2. Фільтр "За статусом чату" - (Новий / Отримав відповідь / В обробці / Завершено).
  3. Фільтр "За періодом" - (за датою останнього контакту).
  4. Поле для відображення кількості чатів у таблиці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці чатів у формати Ексель / СSV / PDF / Друк.
  6. Кнопка "Масові дії" - (в даному випадку масове видалення) за вибраними чекбоксами.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці.
  8. Поле "Пошук" - для пошуку чатів за ключовими словами.
  9. Чек-бокси для масових дій.
  10. Стовпець № - показує унікальний номер чату в системі, при натисканні відкриється чат у новому вікні.
  11. Стовпець "Месенджер" - вказує месенджер, у якому йде діалог з клієнтом. Також вказує ім'я Instagram в якому ведеться листування, дозволяє орієнтуватися між ними якщо в системі додано кілька профілів Instagram.
  12. Стовпець "Ім'я" - вказує ім'я клієнта.
  13. Стовпець "Прізвище" - вказує прізвище клієнта.
  14. Стовпець "Зв'язок" - вказує зв'язок із клієнтом (контакт/лід). Налаштовується всередині чату кнопкою "Вибрати зв'язок".
  15. Стовпець "Статус" - вказує статус чату (новий, в обробці, отримав відповідь, завершено)
  16. Стовпець "Оператори" - вказує співробітників, які приєдналися до чату.
  17. Стовпець "Створено" - вказує дату створення звернення клієнта.
  18. Стовпець "Останній контакт" - вказує дату останнього контакту в чаті.
  19. Кнопка перегляду чату (без призначення співробітника, який переглядає чат оператором)
  20. Кнопка видалення чату

i8

Можливості чату:

  1. Кнопка переходу на сторінку з усіма чатами
  2. Статус поточного відкритого чату
  3. Кнопка зміни статусу чату на "В обробці"
  4. Кнопка для створення нового ліда/замовлення
  5. Кнопка для створення зв'язку чату з лідом/контактом/замовленням
  6. Кнопка для додавання співробітника до чату
  7. Кнопка завершення чату
  8. Кнопка, щоб залишити чат
  9. Поле, в якому можна вибрати шаблон готової відповіді, детальніше
  10. Текстова область для введення повідомлення
  11. Кнопка для надсилання повідомлення
  12. Кнопка для надсилання файлів

9

Приклад, коли з чату створили контакт компанії. У таких випадках відображатиметься інформація про компанію.

10

При створенні зв'язку чату з контактом/лідом, у їх картках з'являються посилання на чат та відповідні записи:

inst

inst

Так само Ви можете надсилати акти, договори, накладні, рахунки на оплату в активний чат з клієнтом.

Примітка! Функція активна лише коли в чаті вказано зв'язок з клієнтом/лідом, а також чат активний і не завершений.

Розберемо приклад на договорах, відкрийте загальний розділ договорів, натисніть на договір, який прикріплений до потрібного клієнта

Натисніть кнопку "Надіслати через Instagram"

i2-2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.