Модуль "Інтеграція з IP-телефонією CallsApp"

18 липня 2024
👁 979

У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль
  3. За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту/ліду зайдіть у розділ "Клієнти/Ліди" та натисніть на номер потрібного абонента. Для перегляду та вивчення дзвінків у системі перейдіть за шляхом "Активності - CallsApp".

  1. Фільтр типу дзвінків - дозволяє відобразити в таблиці зазначений тип дзвінків.
  2. Кнопка "Статистика втрачених" - відкриває вікно статистики втрачених дзвінків.
  3. Фільтри за датою Від - дозволяє відображати у таблиці дзвінки Від зазначеної дати.
  4. Фільтри за датою До - дозволяє відображати у таблиці дзвінки До вказаної дати.
  5. Фільтр по співробітнику - дозволяє відобразити у таблиці дзвінки співробітника.
  6. Чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення неуспішних дзвінків у списку.
  7. Поле для вибору кількості дзвінків на сторінці (10,25,50...).
  8. Кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків.
  9. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  10. Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

Увага: При використанні телефонії CallsApp відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача

1

Статистика дзвінків. Доступні можливості:

  1. Кнопка "Всі дзвінки" - відкриває вікно всіх дзвінків.
  2. Фільтри за датою Від - дозволяє відображати у таблиці дзвінки Від зазначеної дати.
  3. Фільтри за датою До - дозволяє відображати у таблиці дзвінки До вказаної дати.
  4. Фільтр по співробітнику - дозволяє відобразити у таблиці дзвінки співробітника.
  5. Поле для вибору кількості дзвінків на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  8. Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.