Модуль "Журнал записів"

02 лютого 2024
👁 4026

Модуль дозволяє вести журнал записів клієнтів на ті чи інші послуги компанії. Це дозволить вести облік замовлень та часу. Ідеально підійде для салонів краси, фітнес та йога-студій, фотоательє, сто, стоматології та інших сфер послуг.

Для використання журналу записів необхідно:

Системні можливості розділу "Журнал записів":

  1. Кнопка "Табель" - відкриває розділ із табелями.
  2. Список студій, кожна студія має свій колір, який буде відображатися на календарі записів, як створити та налаштувати студії Ви можете переглянути в Налаштуваннях модуля.
  3. Фільтр "Співробітники" - дозволяє вибрати співробітників та відобразити записи в календарі, де вони вказані.
  4. Фільтр "Філії" - дозволяє вибрати філії та відобразити записи, пов'язані з філією.
  5. Кнопки перемикання - дозволяє перемикатися між днями/тижнями/місяцями.
  6. Кнопка "Сьогодні" - відкриває календар на поточну дату (якщо у фільтрі "Навігація" стоїть місяць, то відобразиться поточний місяць, так само з параметрами тиждень і день).
  7. Поточна дата календаря.
  8. Кнопки "Навігація" - для перемикання за календарними днями/тижнями/місяцями, перемикання безпосередньо залежить від кнопок "Фільтр".
  9. Список подій - для перегляду подій, призначених на цей день.

1

Створення події.

Щоб додати нову подію, натисніть порожню комірку в календарі або порожній простір у дні, де вже є записи.

  1. Поле "Заголовок події" - вкажіть заголовок події.
  2. Поле "Вибір філії" - виберіть філію зі списку раніше створених філій у системі.
  3. Поле "Вибір студії" - виберіть студію зі списку раніше створених студій.
  4. Поле "Вибір послуги" - виберіть послугу зі списку (послуга створюється в розділі прайси та прив'язується до створеної філії).
  5. Поле "Тип запису" - вкажіть тип запису зі списку раніше створених типів запису.
  6. Поле "Викладач" - вкажіть викладача зі списку співробітників.
  7. Поле "Відповідальний менеджер" - вкажіть співробітника зі списку, який створив запис.
  8. Поле "Вибір клієнта" - вкажіть клієнта, якому створюєте запис.
  9. Поле "Контакт" - вкажіть контакт клієнта.
  10. Кнопка "+" - щоб додати клієнта та контакт до запису. (натисніть після того, як вказали пункт 8 та 9)
  11. Поле "Лід" - вкажіть ліда якому створюєте запис.
  12. Кнопка "+" - щоб додати ліда до запису. (натисніть після того, як вказали пункт 11)
  13. Поле "Вибір клієнта" - дозволяє вказати клієнта, без вибору контакту, якщо вказати клієнта в цьому полі, то в журналі запису відображається ім'я клієнта. (якщо вказати клієнта та контакт клієнта як описано в пункті 8,9, то ім'я клієнта не буде виводитися в календарі журналу запису).
  14. Поле "Клієнт" - вкажіть ім'я клієнта, щоб створити запис для клієнта якого немає в системі. (можна вказувати будь-яке значення, не обов'язково ім'я клієнта).
  15. Поле "Номер" - вкажіть номер клієнта якого немає в системі, щоб створити запис.
  16. Поле "Опис" - вкажіть опис події, можна використовувати для нотаток або важливої інформації.
    2
  17. Поле "Дата початку" - вказується автоматично при натисканні на день у календарі, дозволяє вказати дату та час початку запису. (якщо запис не займає весь день – вкажіть час початку запису)
  18. Поле "Дата закінчення" - вказується автоматично при натисканні на день у календарі, дозволяє вказати дату та час закінчення запису. (якщо запис не займає весь день – вкажіть час закінчення запису)
  19. Оповіщення - вкажіть час, за який необхідно нагадати про подію співробітнику (хвилини, години, дні, тижні).
  20. Чек-бокс "Для всіх" - ця подія відображатиметься всім співробітникам з правами доступу (перегляд) до модуля.
  21. Чек-бокс "Час зарахувати в табель. Використовується для виплати зарплат" - якщо активувати, буде створено табель для співробітника із зазначенням часу тривалості запису, табель буде врахований для розрахунку заробітної плати.

3

Розділ "Табеля". У цьому розділі адміністратор системи/співробітник з повним доступом до модуля може коригувати відпрацьований час викладачів, що йде в облік зарплати.

Табель - це проміжок часу, який співробітник витратив на виконання роботи, в модулі це проміжок часу, який співробітник витратив на запис клієнта.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати табель" - для додавання табеля співробітнику.
  2. Фільтр "Співробітники" - дозволяє вибрати співробітників та відобразити їх табелі.
  3. Фільтр "Студії" - дозволяє вибрати студії та відобразити в таблиці табеля співробітників, у яких є записи в цих студіях.
  4. Фільтр "Курси" - дозволяє вибрати курси та відобразити табелі співробітників у даних курсах, доступний тільки після придбання, встановлення, налаштування модуля "Курси".
  5. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який потрібно відобразити всі табелі співробітників.
  6. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці табелів.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці табелів.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку табелів за ключовими словами.
  10. Кнопка "Редагувати" - для редагування створеного табеля.
  11. Кнопка "Видалити" - видалення створеного табеля.

4

Під час створення табеля необхідно вказати:

  • Подія – запис клієнта з календаря, курс, в якому брав участь співробітник.
  • Дата та час початку події - якщо вказати "Подія" дата та час підтягнеться автоматично.
  • Дата та час кінця події - якщо вказати "Подія" дата та час підтягнеться автоматично.
  • Співробітник - якщо вказати "Подія" співробітник підтягнеться автоматично.

5

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.