Нова версія модулю "Єдиний чат з Telegram" 1.8
30/06
Командою Perfectum CRM + ERP випущено оновлену версію модуля "Єдиний чат з Telegram" 1.8 . В оновленні було виконано 24 чек-бокси.
Зміни:
- Реалізовано можливість використовувати кілька ботів у системі.
- Виправлено помилку, через яку некоректно відображалося вікно чату при Горизонтальному вигляді інтерфейсу в системі з фіксованим блоком.
- Виправлено помилку, через яку не надсилався шаблон про неробочий час.
- Виправлено помилку, коли співробітник без доступу до чатів Телеграм міг перейти в розділ через карту ліда.
- Виправлено помилку, через яку в системі не відображалися повідомлення клієнта.
- Виправлена помилка через яку, при відправці файлу в чат, не можна було його завантажити/переглянути.
- Додано можливість вказувати співробітників яким необхідно надати доступ до чатів з бота якщо в системі ви використовуєте кілька ботів.
- Додано налаштування "Автоматичне розподілення чатів".
- Додано налаштування "Автоматично закріплювати чати за персональним менеджером клієнта".
- Додано виведення назви бота в загальну таблицю, щоб розмежувати запити з різних ботів.
- Додано можливість відправити (кп, рахунки на оплату, договори тощо) до активного чату з клієнтом.
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!