Нова версія модулю "Єдиний чат з Telegram" 1.8

30/06 Нова версія модулю

Командою Perfectum CRM + ERP випущено оновлену версію модуля "Єдиний чат з Telegram" 1.8 . В оновленні було виконано 24 чек-бокси.

Зміни:

  • Реалізовано можливість використовувати кілька ботів у системі.
  • Виправлено помилку, через яку некоректно відображалося вікно чату при Горизонтальному вигляді інтерфейсу в системі з фіксованим блоком.
  • Виправлено помилку, через яку не надсилався шаблон про неробочий час.
  • Виправлено помилку, коли співробітник без доступу до чатів Телеграм міг перейти в розділ через карту ліда.
  • Виправлено помилку, через яку в системі не відображалися повідомлення клієнта.
  • Виправлена помилка через яку, при відправці файлу в чат, не можна було його завантажити/переглянути.
  • Додано можливість вказувати співробітників яким необхідно надати доступ до чатів з бота якщо в системі ви використовуєте кілька ботів.

1

  • Додано налаштування "Автоматичне розподілення чатів".

2

  • Додано налаштування "Автоматично закріплювати чати за персональним менеджером клієнта".

3

  • Додано виведення назви бота в загальну таблицю, щоб розмежувати запити з різних ботів.

4

  • Додано можливість відправити (кп, рахунки на оплату, договори тощо) до активного чату з клієнтом.

5

170 000 користувачів

170 000 користувачів

працюють щомісяця в Perfectum

     зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!