НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 9.3

21/10 НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 9.3

Повідомляємо про вихід оновлення Perfectum CRM+ERP 9.3. Оновлення безкоштовно отримали хмарні версії, а також доступне платне оновлення для коробкових та галузевих версій. Було виконано понад 75 чек-листів покращень, доопрацювань та виправлень.

Зміни:

Модуль "Ліди".

  • Додано можливість вказувати обов'язкові поля в карті ліда, а також налаштовувати їхній порядок відображення.

1

  • Додано автоматичне закриття нагадувань прикріплених до ліда, якщо ліда відзначили неякісним або програним.
  • Форми на сайті, додана підтримка типів лідів.

2

  • Режим канбан, прибрано відображення кількості приміток до карти ліда.
  • Форми на сайті. Виправлено ситуацію через яку, при копіюванні форми на сайті вказувалася дата створення минулої форми, а не дата копіювання.

Модуль "Клієнти".

  • У картці клієнта блок "Комунікації" додано виведення кількості всіх чатів у месенджерах незалежно від їх статусу.

3

  • Фінансовий звіт, доданий облік витрат на проведення зустрічей (трікання у заходах).

Модуль "Чат (Повідомлення)".

  • Додано можливість переглядати хто прочитав повідомлення в чаті і не поставив реакцію.

4

  • Виправлено ситуацію через яку, при отриманні нового особистого повідомлення список співробітників не оновлювався і співробітник, який відправив повідомлення, не піднімався вище за списком поки що без оновлення сторінки.

Модуль "Завдання".

  • Додано динамічне оновлення коментарів усередині завдання. Тепер якщо у вас та інших співробітників відкрито одне завдання, і співробітники в цей момент залишають коментарі, вам не потрібно оновлювати сторінці.
  • Виправлено ситуацію через яку, творець і виконавець у задачі відображалися неправильно.
  • Додано, якщо у статусі завдання "Завершена" вказано, що міняти може тільки творець завдання, цей статус тепер не буде виводитися в загальній таблиці завдань і в самій задачі іншим співробітникам, крім адміну.
  • Виправлена ​​ситуація через яку, якщо стерти назву роздільника в задачі, то він видалявся, а завдання, які були в ньому, падали в завдання без роздільника.
  • Робота з прикріпленим відео до завдання. Виправлено ситуацію через яку, не можна було промотати відео вперед і назад.

Модуль "Проекти".

  • Чекбокс "Мої проекти" тепер буде активним навіть після перезавантаження сторінки проектів.

5

  • Проекти - Файли. Виправлено ситуацію через яку, якщо не дозволено формат файлу, то не було перекладу на алерті.
  • Виправлено ситуацію через яку, якщо відкрити проект, перейти в завдання та поставити вигляд відображення канбан, то в цьому виді відображення були всі завдання в системі, а не тільки завдання проекту.
  • Виправлено ситуацію, через яку віджет на сторінці проекту не правильно вважав показники.

Модуль "Календар".

  • Трохи змінено повідомлення за вказаний час про зустріч, тепер це повідомлення надсилатиметься всім учасникам зустрічі, а не тільки творцеві.

Модуль "Договори".

  • Виправлено ситуацію через яку, в деяких випадках у 2х адміністраторів системи було видно різні договори та їх загальна кількість відрізнялася.

Модуль "Пропозиції".

  • Додано виведення блоку цінової позиції відразу після створення КП, раніше лише під час перегляду PDF та Html.

6

  • Змінено блок усередині шаблону КП "Для" тепер відображення таке саме як у "Рахунках на оплату".

7

Модуль "Месенджери"

  • Додано відображення співробітників у яких відкритий чат із клієнтом.

8

Модуль "Номірний Telegram".

  • Змінено логіку надсилання повідомлення через вкладку "Контакти" в карті клієнта, раніше якщо вибрати 1 шаблон, а потім інший, то вони додавали текст один після одного, зараз текст повністю замінюється при виборі нового шаблону повідомлення.

Модуль "Email розсилки".

  • Для лідів додано можливість вказати статус "Неякісний/Програний", а також вказати причину програшу, щоб вибрати конкретних лідів та надіслати їм розсилку.

9

Модуль "Налаштовувані поля".

  • Додано можливість створювати поля "Фільтри", що настроюються, для режиму канбан у лідах і завданнях.
  • У фільтр "Поле належить до" додано пошук за ключовими словами.

10

  • Додано можливість створити поле для Кваліфікації лідів.

11

Модуль "Моніторинг активності".

  • Додано відображення трікання зустрічі з модуля "Заходи", вказується назва зустрічі окремим кольором від інших сутностей у системі.

12

Модуль "Службові Email".

  • Виправлено ситуацію через яку, в деяких випадках вкладка налаштування службових листів не відкривалася.

Модуль "База знань".

  • Додано права доступу на перегляд лише своїх статей і якщо в групі доступу вказана роль співробітника і в нього права тільки на перегляд (Свої) то він бачить лише ті групи, де вказана його роль.

13

Звіт "Ліди".

  • Виправлено ситуацію через яку в блоці "Місячний звіт людей з UTM міткою" виводилися не всі ліди.

Звіт "Швидкість першої відповіді ліду".

  • Додано новий звіт, який дозволяє відслідковувати швидкість першої відповіді ліду.

14

Звіт "Витрати".

  • Тепер різні валюти не враховуватимуться в одній основній валюті системи, а їхні баланси будуть окремими.

15

16

Звіт "За прайсами послуг".

  • Виправлено ситуацію, через яку звіт не вірно вважав суми.
  • Додано обмеження сум у 2 знаки після коми.

17

Звіт "Швидкість відповідей у чатах".

  • Оптимізовано виведення значень у звіті, тепер виводитимуться лише цілі значення у звіті.
  • У звіті додана кнопка для переходу до налаштувань SLA звіту.

18

  • Виправлено ситуацію, через яку дані SLA не прораховувалися після вказівки регламенту.
  • Додані навігаційні кнопки, а також назва співробітника, якщо відкривати детальний звіт по співробітнику.

19

  • Змінено послідовність колонок, тепер інформація про SLA, відображається на початку - середині таблиці.
  • У звіті тепер не будуть виводитися співробітники, за якими немає даних.
  • Виправлено ситуацію, через яку всередині детального звіту співробітника та загального звіту дані відрізнялися.
  • Додано запам'ятовування фільтрів навіть при оновленні сторінки.
  • Додано фіксацію SLA навіть якщо співробітник написав першим (наприклад у Номерному Viber/Telegram).
  • Додано правила фіксування порушень: Якщо менеджер зовсім не відповідав, фіксуватиметься порушення. Якщо клієнт приєднався до чату, але нічого не відповідав і менеджер так само нічого не відповідав – фіксуватиметься порушення стандартів SLA.

Інші зміни:

  • При завантаженні логотипів у систему виникала ситуація через яку, поки логотипи не видалити не відображалися назва для чого ці логотипи і де вони будуть.

170 000 користувачів

170 000 користувачів

працюють щомісяця в Perfectum

     зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!