НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 9.2

Повідомляємо про вихід оновлення Perfectum CRM+ERP 9.2. Оновлення безкоштовно отримали хмарні версії, а також доступне платне оновлення для коробкових та галузевих версій. Було виконано більше 73 чек-листів покращень, доопрацювань та виправлень.
Зміни:
Модуль "Ліди".
- Виправлена ситуація через яку, якщо відкрити карту ліда, вказати будь-яку країну та зберегти, після збереження поле було порожнім.
Модуль "Чат (Повідомлення)".
- Змінена логіка завантаження зображень у чаті, тепер при відкритті чату завантажуватиметься не повне зображення як раніше, а його мініатюра, а при відкритті зображення воно завантажуватиметься повністю.
- Додано можливість співробітникам створювати "Оголошення в чаті" та відкривати "Чат з неактивними співробітниками".
- При створенні оголошення додано пошук під час вибору співробітника.
- Виправлено ситуацію через яку, при завантаженні файлу в чат, перетягуванням файлу, він відправлявся 2 рази.
Модуль "Завдання".
- Виправлено ситуацію через яку, при копіюванні завдання з чекбоксами, не копіювалися коментарі до них.
- Виправлена ситуація через яку, якщо завантажити відео в завдання, його не можна відкрити і подивитися в задачі.
- Режим погодинної ставки. Тепер якщо в системі є модуль "Облік зарплат та розрахунків", витрати вважаються не від погодинної ставки, що вказана (для формування рахунку) а від ставки співробітника.
- Виправлено ситуацію через яку, в журналі операція завдання при відкритті запису про коментування завдання, не вказувався текст коментаря.
- Виправлена ситуація, через яку, при вказівці в описі або коментарі завдання довгого посилання, вона не відображалася після збереження.
Модуль "Проекти".
- Витрати по завданням, якщо включено модуль "Облік зарплат і розрахунків" та налаштування за витратами у завданнях, тепер ці витрати виводяться у вкладці витрати у проекті.
- Додано чекбокс "Без статистики" (при створенні/редагуванні проекту) який прибирає виведення статистики проекту (Огляд проекту).
Модуль "Календар".
- Виправлена ситуація через яку, якщо в календарі вказати конкретні фільтри та не вказувати співробітника, то виводилися дані згідно з фільтром, а якщо вказати співробітника фільтри ігнорувалися та виводилася вся інформація.
- Виправлено ситуацію через яку, якщо створити подію і не вказати творця, співробітник, який створював подію, її не побачить.
Модуль "Свіжі новини".
- Виправлено ситуацію через яку, якщо вказати більше 5-ти відділів компанії, яким адресована новина, перші 5 її побачать, а решта ні.
Модуль "Месенджери"
- Трохи змінено розташування кнопок усередині чату для оптимізації простору.
Модуль "Цілі".
- Додано налаштування колонок таблиці модуля.
Модуль "Налаштовувані поля".
- Виправлена ситуація через яку, якщо створити поле з типом "Файл" для модуля "Підтримка", то при збереженні файлу в налаштуваннях тикета файл ніде не відображався і був недоступний.
- Оптимізовано виведення полів в особистому кабінеті клієнта для модуля "Підтримка".
Модуль "Рахунки на оплату".
- Виправлено ситуацію через яку, якщо відправити рахунок на пошту клієнта, то він змінював статус із "Чернетка" на "Неоплачений", а під час відправлення в месенджери рахунок зберігав статус "Чернетка".
- Виправлено ситуацію, через яку не всі зміни статусу фіксувалися в журналі операцій.
- Додано можливість керувати статусами рахунків на оплату при відкритті рахунку та в масових діях. Статуси які можна змінювати: Чернетка, Скасовано, Не оплачено, інші статуси змінюються при виконанні додаткових дій (Прострочено - автоматично, Частково оплачено - створення платежу з частковою оплатою та Оплачено - створення платежу на повну оплату).
Модуль "Платежі".
- Додано виведення колонки "Мультикомпанія".
Звіт "Моніторинг активності".
- Додано підтримку модуля "Заходи" раніше трек часу записувався після зупинки, тепер під час треку часу у заході.
Модуль "Службові Email".
- При включенні черги на відправку листів додано вказівку кількості листів у черзі, а також можливість її очистити.
- Виправлена ситуація через яку, якщо включена черга листів, то в журналі операцій системи не вказувалося відправлення, а при вимкненій черзі вказувалося.
Звіт "Швидкість відповідей у чатах".
- Додано показники "Середньої/Мінімальної/Максимальної" швидкості відповіді в чаті, середня швидкість так само буде вказуватися зеленим кольором якщо вона в межах між мінімальною та максимальною і навпаки якщо вона вища за максимальну.
Середній час відповіді будується згідно з новою функцією SLA в налаштуваннях клієнта, в якій ви можете встановити максимальний діапазон часу на відповідь для кожного чату.
- Змінено вигляд звіту, фільтри розміщені тепер у рядок, а не колонку.
- Додано сортування за співробітниками, а не як раніше за джерелом.
- Додано фільтр "Ролі співробітників".
- Проведено перевірку фіксації автоматичних відповідей звітом, щоб відобразити точну статистику.
- У звіті додано колонку "Оцінка обслуговування", яка включає середню оцінку обслуговування по всіх чатах системи, якщо ця опція активна в налаштуваннях чатів.
- Додано можливість натиснути на Ім'я співробітника та відкрити детальну таблицю з усіма чатами, де співробітник брав участь.
Звіт "За завданнями".
- Тепер фільтр за датою відображає дані щодо завдань, що трекалися на момент вказаний у фільтрі, а статуси задач відображаються на момент перегляду.
- Фільтр "Період" перейменований на - "Період виконання"
Глобальний пошук системи:
- Додано виведення поля "Номер договору", що дозволить шукати договори за номерами крім ID в системі.
Інші зміни:
- Налаштування валют. Виправлено ситуацію через яку, якщо відкрити не основну валюту, поля для вказівки курсу купівлі та продажу були не активними.
- Приховано розділ налаштувань SMS відправлення, якщо в системі немає модуля для відправки SMS.
Останні новини


З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!