НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 9.2

15/09 НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 9.2

Повідомляємо про вихід оновлення Perfectum CRM+ERP 9.2. Оновлення безкоштовно отримали хмарні версії, а також доступне платне оновлення для коробкових та галузевих версій. Було виконано більше 73 чек-листів покращень, доопрацювань та виправлень.

Зміни:

Модуль "Ліди".

  • Виправлена ситуація через яку, якщо відкрити карту ліда, вказати будь-яку країну та зберегти, після збереження поле було порожнім.

Модуль "Чат (Повідомлення)".

  • Змінена логіка завантаження зображень у чаті, тепер при відкритті чату завантажуватиметься не повне зображення як раніше, а його мініатюра, а при відкритті зображення воно завантажуватиметься повністю.

1

  • Додано можливість співробітникам створювати "Оголошення в чаті" та відкривати "Чат з неактивними співробітниками".

2

  • При створенні оголошення додано пошук під час вибору співробітника.

3

  • Виправлено ситуацію через яку, при завантаженні файлу в чат, перетягуванням файлу, він відправлявся 2 рази.

Модуль "Завдання".

  • Виправлено ситуацію через яку, при копіюванні завдання з чекбоксами, не копіювалися коментарі до них.
  • Виправлена ситуація через яку, якщо завантажити відео в завдання, його не можна відкрити і подивитися в задачі.
  • Режим погодинної ставки. Тепер якщо в системі є модуль "Облік зарплат та розрахунків", витрати вважаються не від погодинної ставки, що вказана (для формування рахунку) а від ставки співробітника.
  • Виправлено ситуацію через яку, в журналі операція завдання при відкритті запису про коментування завдання, не вказувався текст коментаря.
  • Виправлена ситуація, через яку, при вказівці в описі або коментарі завдання довгого посилання, вона не відображалася після збереження.

Модуль "Проекти".

  • Витрати по завданням, якщо включено модуль "Облік зарплат і розрахунків" та налаштування за витратами у завданнях, тепер ці витрати виводяться у вкладці витрати у проекті.

4

  • Додано чекбокс "Без статистики" (при створенні/редагуванні проекту) який прибирає виведення статистики проекту (Огляд проекту).

5

6

7

Модуль "Календар".

  • Виправлена ​​ситуація через яку, якщо в календарі вказати конкретні фільтри та не вказувати співробітника, то виводилися дані згідно з фільтром, а якщо вказати співробітника фільтри ігнорувалися та виводилася вся інформація.
  • Виправлено ситуацію через яку, якщо створити подію і не вказати творця, співробітник, який створював подію, її не побачить.

Модуль "Свіжі новини".

  • Виправлено ситуацію через яку, якщо вказати більше 5-ти відділів компанії, яким адресована новина, перші 5 її побачать, а решта ні.

Модуль "Месенджери"

  • Трохи змінено розташування кнопок усередині чату для оптимізації простору.

8

Модуль "Цілі".

  • Додано налаштування колонок таблиці модуля.

9

Модуль "Налаштовувані поля".

  • Виправлена ситуація через яку, якщо створити поле з типом "Файл" для модуля "Підтримка", то при збереженні файлу в налаштуваннях тикета файл ніде не відображався і був недоступний.
  • Оптимізовано виведення полів в особистому кабінеті клієнта для модуля "Підтримка".

Модуль "Рахунки на оплату".

  • Виправлено ситуацію через яку, якщо відправити рахунок на пошту клієнта, то він змінював статус із "Чернетка" на "Неоплачений", а під час відправлення в месенджери рахунок зберігав статус "Чернетка".
  • Виправлено ситуацію, через яку не всі зміни статусу фіксувалися в журналі операцій.
  • Додано можливість керувати статусами рахунків на оплату при відкритті рахунку та в масових діях. Статуси які можна змінювати: Чернетка, Скасовано, Не оплачено, інші статуси змінюються при виконанні додаткових дій (Прострочено - автоматично, Частково оплачено - створення платежу з частковою оплатою та Оплачено - створення платежу на повну оплату).

10

Модуль "Платежі".

  • Додано виведення колонки "Мультикомпанія".

11

Звіт "Моніторинг активності".

  • Додано підтримку модуля "Заходи" раніше трек часу записувався після зупинки, тепер під час треку часу у заході.

Модуль "Службові Email".

  • При включенні черги на відправку листів додано вказівку кількості листів у черзі, а також можливість її очистити.

12

  • Виправлена ситуація через яку, якщо включена черга листів, то в журналі операцій системи не вказувалося відправлення, а при вимкненій черзі вказувалося.

Звіт "Швидкість відповідей у чатах".

  • Додано показники "Середньої/Мінімальної/Максимальної" швидкості відповіді в чаті, середня швидкість так само буде вказуватися зеленим кольором якщо вона в межах між мінімальною та максимальною і навпаки якщо вона вища за максимальну.
    Середній час відповіді будується згідно з новою функцією SLA в налаштуваннях клієнта, в якій ви можете встановити максимальний діапазон часу на відповідь для кожного чату.

SLA

13

  • Змінено вигляд звіту, фільтри розміщені тепер у рядок, а не колонку.
  • Додано сортування за співробітниками, а не як раніше за джерелом.
  • Додано фільтр "Ролі співробітників".
  • Проведено перевірку фіксації автоматичних відповідей звітом, щоб відобразити точну статистику.
  • У звіті додано колонку "Оцінка обслуговування", яка включає середню оцінку обслуговування по всіх чатах системи, якщо ця опція активна в налаштуваннях чатів.

14

  • Додано можливість натиснути на Ім'я співробітника та відкрити детальну таблицю з усіма чатами, де співробітник брав участь.

15

Звіт "За завданнями".

  • Тепер фільтр за датою відображає дані щодо завдань, що трекалися на момент вказаний у фільтрі, а статуси задач відображаються на момент перегляду.
  • Фільтр "Період" перейменований на - "Період виконання"

16

Глобальний пошук системи:

  • Додано виведення поля "Номер договору", що дозволить шукати договори за номерами крім ID в системі.

Інші зміни:

  • Налаштування валют. Виправлено ситуацію через яку, якщо відкрити не основну валюту, поля для вказівки курсу купівлі та продажу були не активними.
  • Приховано розділ налаштувань SMS відправлення, якщо в системі немає модуля для відправки SMS.

170 000 користувачів

170 000 користувачів

працюють щомісяця в Perfectum

     зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!