НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 8.9

11/06 НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 8.9

Повідомляємо про вихід оновлення Perfectum CRM+ERP 8.9 під кодовою назвою "ШЕРАТАН". Оновлення безкоштовно отримали хмарні версії, а також доступне платне оновлення для коробкових та галузевих версій. Було виконано понад 107 чек-листів покращень, доопрацювань та виправлень.

Зміни:

  • Проведено перевірку оптимізації системних модулів для підвищення продуктивності.

Модуль "Розсилка по месенджерам".

  • Виправлено ситуацію, через яку виникала помилка при виборі ліда під час відправки розсилки.

Модуль "Ліди".

  • Додано статистику по співробітникам.
    Включає загальну кількість відкритих лідів і кількість лідів у кожному з типів.

1

  • Кваліфікація лідів. Додано виведення колонки заповненості досьє ліда до таблиці.

2

  • Робота з лідом, додана можливість залишати реакції на коментарі співробітників.

3

  • Виправлено ситуацію через яку, у кваліфікації лідів виводилися всі "Неякісні ліди" в системі, а не ті, що проходили кваліфікацію.
  • Виправлено ситуацію, через яку в таблиці модуля не виводилася колонка UTM-мітка.
  • Виправлено ситуацію, через яку не можна було додати додатковий контакт до ліда.
  • Виправлено ситуацію через яку, при конвертації не підтягувало поле "По батькові".

Модуль "Месенджери".

  • Додано можливість вставляти зображення з буфера обміну прямо в чат.
  • Додано. Зв'язок чату з клієнтом та лідом.
    Відображення прив'язки до клієнта, якщо він вже створений чи пов'язаний через інші ліди. У чаті, який закріплений за лідом, виводиться зв'язок із клієнтом, якщо: за цим лідом вже створено клієнта, за цим клієнтом вже створено інший лід. Якщо клієнт створений після появи чату, зв'язок автоматично оновлюється через cron.

4

  • Додано. Показ усіх лідів клієнта в чаті месенджера.
    У вікні чату з клієнтом в нижній частині правої панелі доданий блок «Останні записи». У цьому блоці відображаються останні 5 записів, які можуть містити як ліди, так і замовлення клієнта. У разі, якщо згідно бізнес-процесів у системі працюють тільки з лідами або тільки із замовленнями — виводяться відповідно лише наявні записи. Якщо є і ліди, і замовлення — виводити змішаним списком за датою створення (від нових до старіших). Кожен запис позначений типом (лід/замовлення) для зручності сприйняття та бути клікабельним – відкривати відповідну картку у новій вкладці. Це дозволить менеджеру швидко отримати доступ до останніх звернень або замовлень клієнта.

5

  • Додано. Відображення зображення під час відповіді клієнта в чаті.
    Якщо в чаті клієнтові надсилається кілька зображень, і він відповідає на одне з них, тепер вказується на яке зображення відповів клієнт.
    Якщо це зображення, виводиться мініатюра/прев'ю в поле відповіді, аналогічно цитатам, що відображаються на текстові повідомлення. Месенджери, що підтримують функціонал: Telegram, Telegram номерний, Facebook повідомлення, Instagram повідомлення, WhatsApp.

Модуль "Клієнти".

  • Карта клієнта, Договору. Тепер за умовчанням варто сортувати від останнього до першого за номером договору.
  • Виправлено ситуацію через яку, у картці клієнта у вкладці "Ліди" не виводилася колонка "Досьє ліда".
  • Акт звірки, виправлено ситуацію через яку, якщо нічого не вибрано у фільтрі "Мультикомпанія", то відображається реквізит, що в системі за замовчуванням, але в таблиці вказувався інший.

Модуль "Особистий кабінет клієнта".

  • Виправлена ситуація через яку, при створенні запиту на підтримку, якщо зберегти запит не заповнюючи поля, то кнопка "Зберегти" була неактивною навіть після заповнення полів.

Модуль "Чат (Повідомлення)".

  • Оптимізована верстка сторінки чату.
  • Оптимізовано відображення елементів взаємодії з повідомленнями в чаті.
  • Клієнтський чат, додано реакції на повідомлення (в особистому кабінеті доліента).
  • У закріпленому повідомленні додано висновок фото співробітника, який надсилав повідомлення.

6

  • Виправлено ситуацію через яку, якщо перейти в чат зі співробітником і дуже швидко натиснути на вкладку з груповими чатами, то фото співробітника замінювало іконку групи.

Модуль "Завдання".

  • Додано можливість ставити реакції на коментарі у завданні.

7

  • Виправлено ситуацію через яку, в деяких випадках чекбокси виводилися некоректно.
  • Виправлено ситуацію через яку, при виборі зв'язку з витратою, вказувалася категорія витрати, а не назва.

Модуль "Мої завдання".

  • Змінено назву фільтрів на: Спочатку найближчі до виконання, Спочатку далекі до виконання.

8

  • Виправлено ситуацію через яку, якщо в календарі перемістити завдання на іншу дату, то ця дата не змінювалася автоматично в моїх завданнях співробітників.

Модуль "Проекти".

  • Оптимізовано відображення назв етапів, раніше текст з'їжджав, якщо був занадто довгим.
  • Обговорення. Додано можливість ставити реакції на повідомлення.

9

  • Перероблено логіку відображення завдань в Особистому кабінеті клієнта, тепер якщо в налаштуваннях проекту активно "Дозволити перегляд задач", то клієнт бачить усі завдання проекту за умовчанням. Якщо опція не активна, під час редагування можна ввімкнути функцію "Бачаючи клієнту", тоді можна буде надати доступ до конкретних завдань проекту.
  • В особистому кабінеті клієнта тепер активні всі статуси проектів за замовчуванням у фільтрах крім "Завершено".
  • В особистому кабінеті клієнта змінено логіку відображення етапів та завдань. Тепер залежно від видимості завдань клієнту, налаштовуватиметься їх відображення в особистому кабінеті.
    Тобто якщо включений доступ до всіх завдань та етапів, то виходять усі завдання та етапи, якщо включений частковий доступ то виводитимуться частково згідно з налаштуваннями задачі та етапу.

Модуль "Моніторинг активності".

  • Прибрано діаграму модуля.
  • Висновок легенди доступний тепер лише за день.
  • Змінено текст кольорових значень активності на: Активний у системі, Не активний у системі, Трекінг завдання, Трекінг запиту підтримки.

Модуль "Календар".

  • Тепер під час редагування учасників зустрічі виводяться лише активні співробітники в системі (у кого активний перемикач "Активність" у таблиці співробітників).
  • Тепер лист за призначенням зустрічі надсилатиметься лише за зміни дати, часу, учасників.
  • Додано окрему іконку для зустрічей у календарі.

10

11

  • Виправлено ситуацію через яку, якщо створити зустріч за межами робочого графіка, то в календарі вона не відображалася.
  • Виправлено ситуацію, через яку вказівка ​​тимчасового інтервалу не впливала на тривалість зустрічі.
  • Виправлено ситуацію через яку, після створення зустрічі не виводився блок "Належить до" і не можна нічого вибрати після створення зустрічі.

Модуль "Підтримка".

  • Додано кнопку для швидкого копіювання посилання на тикет, у загальній таблиці модуля та всередині тикета.

12

13

Модуль "Пропозиції".

  • Виправлено ситуацію через яку, у КП був великий відступ від шапки до початку тексту документа.

Модуль "Рахунки на оплату".

  • Виправлено ситуацію, через яку не підтягувалися теги.

Модуль "Договори".

  • Примітки, додано можливість залишати реакції на примітки.

14

  • Додано можливість відзначити поле "Дата завершення" обов'язковим полем під час створення договору.

15

Модуль "Співробітники".

  • Змінено формат відображення ПІБ співробітників, тепер відображається Прізвище Ім'я.

16

Модуль "Налаштовувані поля".

  • Виправлена ситуація через яку, при створенні поля з типом "Гіперпосилання" для "Клієнтів" та активувати чекбокс "Множинне", то за його безлічі не можна було вказати в нове поле інформацію.
  • Виправлено ситуацію через яку, якщо в полі число більше 10 000 000, наприклад 11 000 000, то виводилося 10 000 000.

Звіт "Мультиворонка продажів".

  • Змінено зовнішній вигляд статистики по співробітникам. Додано стандартний блок вибору дат.

17

  • Виправлено ситуацію через яку, у звіті не рахувалися суми КП якщо в лідах вказували їх вручну, а не підтягували з КП.

Звіт "RFM аналіз послуг".

  • Додано опис полів у налаштуваннях звіту.
  • Тепер пошук звіту працює за групою клієнтів.

18

19

Інші зміни:

Телефонні номери.

  • Додано виведення "Типу ліда" у таблиці з номерами.

20

Режим відображення таблиць.

  • Додано можливість персонально включати плитковий режим відображення даних у таблицях.

21

22

Звіти.

  • Виправлено ситуацію, через яку сортування звітів збивалася в системі і вони були не у своїх категоріях.

Фонові зображення.

  • Виправлено ситуацію, через яку не можна було завантажити фонове зображення для сторінки входу співробітників.

Темна тема тепер підтримується:

  • У "Компанія - Утиліти".

  • У налаштуваннях "Журнал запису - Студії - Вкладка графік".

  • У "Допомога" та "Редагування відділу".

170 000 користувачів

170 000 користувачів

працюють щомісяця в Perfectum

     зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!