НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 6.5

13/02 НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 6.5

Повідомляємо про вихід оновлення Perfectum CRM+ERP 6.5 під кодовою назвою "ДЕНЕБ". Оновлення безкоштовно отримали хмарні версії, а також доступне платне оновлення для коробкових та галузевих версій. Було виконано понад 80 чек-листів поліпшень, доопрацювань та виправлень.

 

Реалізовано:

  • Додано зв'язок між Лідом – КП – Договір – Рахунок.
  • Додано функціонал автостворення картки клієнта з ліда. При створенні рахунку/договору в карті ліда автоматично створюється картка клієнта.
  • Зв'язок між "Комерційною пропозицією"(КП) та "Рахунками на оплату".
    1
  • Додано можливість створювати рахунки на оплату на основі комерційної пропозиції.
    2
  • У картці ліда додані вкладки "Договору", "Рахунки на оплату".
    3
  • Доданий функціонал прив'язки до однієї чи кількох рекламних кампаній у джерелі Ліда.
  • Додано розділ "Рекламні кампанії".
  • Додано нові джерела лідів, які будуть за замовчуванням у системі.
    4
  • Доданий звіт "ROI" - коефіцієнт рентабельності інвестицій, що допомагає розрахувати окупність вкладень у проект. Відображає у собі загальний звіт з усіх доходів і витрат компанії у відсотковому співвідношенні.
    5
  • Доданий звіт "ROMI" - коефіцієнт повернення маркетингових інвестицій, метрика показує рентабельність витрат на маркетинг.
    6
  • Доданий звіт "ROAS" – показник рентабельності рекламних вкладень.
    7
  • Доданий звіт "ARPU" – середній дохід на одного активного клієнта за певний період.
    8
  • Додано звіт "LTV" - показує прибуток від відносин із клієнтом за весь період - з моменту, коли він побачив першу рекламу або зареєструвався на сайті, до останньої покупки.
    9
  • Доданий звіт "CAC" - сума, скільки коштує бізнес один новий клієнт.
    10
  • Додано звіт "CRR/RPR".
  • CLR – коефіцієнт відтоку клієнтів. Коефіцієнт, що показує яка частина клієнтів була втрачена протягом звітного періоду.
  • CRR – це customer retention, тобто утримання клієнтів. Це коефіцієнт, що показує здатність бізнесу зберігати стосунки з клієнтом. Цей звіт будується на припущенні, що клієнти перестають користуватися послугами.
    11
  • Додано звіт "LTV/CAC".
  • LTV - скільки в середньому компанії приносить дохід один клієнт за період.
  • CAC – скільки компанії варто було отримати та утримувати цього клієнта в рамках окремого періоду.
    12
  • Додано кругові діаграми для звітів: ARPU, LTV, CAC, CRR.

170 000 користувачів

170 000 користувачів

працюють щомісяця в Perfectum

     зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!