НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 6.5
Повідомляємо про вихід оновлення Perfectum CRM+ERP 6.5 під кодовою назвою "ДЕНЕБ". Оновлення безкоштовно отримали хмарні версії, а також доступне платне оновлення для коробкових та галузевих версій. Було виконано понад 80 чек-листів поліпшень, доопрацювань та виправлень.
Реалізовано:
- Додано зв'язок між Лідом – КП – Договір – Рахунок.
- Додано функціонал автостворення картки клієнта з ліда. При створенні рахунку/договору в карті ліда автоматично створюється картка клієнта.
- Зв'язок між "Комерційною пропозицією"(КП) та "Рахунками на оплату".
- Додано можливість створювати рахунки на оплату на основі комерційної пропозиції.
- У картці ліда додані вкладки "Договору", "Рахунки на оплату".
- Доданий функціонал прив'язки до однієї чи кількох рекламних кампаній у джерелі Ліда.
- Додано розділ "Рекламні кампанії".
- Додано нові джерела лідів, які будуть за замовчуванням у системі.
- Доданий звіт "ROI" - коефіцієнт рентабельності інвестицій, що допомагає розрахувати окупність вкладень у проект. Відображає у собі загальний звіт з усіх доходів і витрат компанії у відсотковому співвідношенні.
- Доданий звіт "ROMI" - коефіцієнт повернення маркетингових інвестицій, метрика показує рентабельність витрат на маркетинг.
- Доданий звіт "ROAS" – показник рентабельності рекламних вкладень.
- Доданий звіт "ARPU" – середній дохід на одного активного клієнта за певний період.
- Додано звіт "LTV" - показує прибуток від відносин із клієнтом за весь період - з моменту, коли він побачив першу рекламу або зареєструвався на сайті, до останньої покупки.
- Доданий звіт "CAC" - сума, скільки коштує бізнес один новий клієнт.
- Додано звіт "CRR/RPR".
- CLR – коефіцієнт відтоку клієнтів. Коефіцієнт, що показує яка частина клієнтів була втрачена протягом звітного періоду.
- CRR – це customer retention, тобто утримання клієнтів. Це коефіцієнт, що показує здатність бізнесу зберігати стосунки з клієнтом. Цей звіт будується на припущенні, що клієнти перестають користуватися послугами.
- Додано звіт "LTV/CAC".
- LTV - скільки в середньому компанії приносить дохід один клієнт за період.
- CAC – скільки компанії варто було отримати та утримувати цього клієнта в рамках окремого періоду.
- Додано кругові діаграми для звітів: ARPU, LTV, CAC, CRR.
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!