НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 6.2
Повідомляємо про вихід оновлення Perfectum CRM+ERP 6.2 під кодовою назвою "КРАЦ". Оновлення безкоштовно отримали хмарні версії, а також доступне платне оновлення для коробкових та галузевих версій. Було виконано всього 101 чек-листів покращень, доопрацювань та виправлень.
В оновленні можна побачити результати роботи над покращенням розділу "Лідів", "Підтримки", "Клієнтів", додано нову функцію звукових сповіщень та багато іншого.
Переглянуто та оновлено:
- Додано журнал операцій в Email інтеграцію лідів
- У картці Ліда та Клієнта біля вказаного Email з'явилася можливість створення нового листа
- У Формі на сайт для лідів з'явилася можливість використовувати Google Аналітику
- У розділі "Ліди" у фільтрі "Прикріплений до" тепер виводяться тільки співробітники, за якими є закріплені ліди
- У розділі "Ліди" додано можливість копіювати посилання на ліда
- Додано можливість прибирати Instagram, Facebook із картки ліда. Функція доступна в конфігурації розділу "Ліди"
- У картці конвертованого ліда у полі "Компанія" виводиться клієнт, при натисканні відкривається картка клієнта, у який конвертований лід. Під час редагування поле "Компанія" заблоковано
- Допрацьовано картку ліда в режимі Канабан. Під час розкриття картки можна побачити інформацію на пропозицію ліду
- У режимі Канбан тепер видно кількість лідів у певному статусі
- У картці ліда додано вкладку з виведенням чатів месенджерів
- Додано можливість додавати або видаляти теги в лідах у загальній таблиці не заходячи на редагування
- Додано у глобальний пошук, пошук на прізвище та по батькові ліда
- Додано можливість додавати додатковий контакт ліду, пов'язаному з клієнтом
- У фільтрах, що настроюються, додано поле "Країна" для лідів
- Додано можливість відключати такі поля ліда: Компанія, Електронна пошта, Веб-сайт, Телефон, Додаткова інформація
- У Формі на сайт для лідів з'явилася можливість вибирати іконку Pop-up форми
- У картці ліда з'явився новий розділ "Досьє". Це дозволить вам виділяти та зберігати основну інформацію про лід, в окремому пункті меню, щоб при подальшому зв'язку з лідом не запитувати інформацію, яка вже була надана раніше
- Додано до загальної таблиці Лідів виведення колонки сайту, країни
- Додано у налаштування конфігурації Ліда "Пошук дублікатів лідів". У налаштуванні можна вказувати, по чому шукати дублі (пошта, телефон, месенджер). При включеній функції та збігу виводить у лідах у вкладці "Дублі лідів" таблицю з усіма дублями. Пошук йде по всіх лідах з урахуванням програних, виграних, неякісних
- Додано у налаштування конфігурації Ліда "Об'єднання дублікатів лідів". У налаштуванні можна вказувати, по чому шукати дублі для об'єднання (пошта, телефон, месенджер). При включеній функції і при збігу, новий лід підтягує в більш старий опис (але тільки в активний, тобто все окрім програний, виграний, неякісний). Дубль закривається в статусі неякісний і ставиться тег Дубль і робиться зв'язок ліда з дублем поточного
- До звіту "АВС - аналіз торгівлі" додано висновок номера клієнта. Тепер при натисканні клієнта відкривається його картка
- В особистий кабінет клієнта додано можливість відзначити всі оголошення прочитаними
- У особистий кабінет клієнта під час перегляду оголошення додано кнопку повернення до списку всіх
- В особистому кабінеті клієнта змінено картку завдання при виведенні завдань на етапах
- Додано в "Налаштування - Інші налаштування - Налаштування сповіщень" опція "Видаляти повідомлення в системі старше X днів", яка буде автоматично видаляти всі повідомлення по всіх користувачах старше ніж зазначено днів, якщо 0 то не видаляються
- Додано звуковий супровід сповіщень
- У готових відповідях підтримки з'явилася можливість вказати порядок відповідей
- Співробітники можуть видаляти повідомлення в чаті з клієнтом
- У розділі прав співробітника додано при виявленні розбіжностей з правами ролі висновок повідомлення "Виявлено невідповідність з правами обраної ролі" та червоним виділяються права, які не співпадають. Додано кнопку "Скинути права", натиснувши на яку права співробітника будуть скинуті до тих, що в ролі
- Налаштування використання по батькові та статі для контактів клієнта перенесені з розділу налаштувань "Особистий кабінет" до "Налаштування"
- Додано новий розділ налаштувань меню - Клієнтське меню. Тепер можна настроювати меню особистого кабінету клієнта. Також тепер розділи системи, які були доступні в особистому кабінеті, зібрані в пункти меню: Активності (Календар, Zoom), Продажі (Біллінг, Пропозиції, Рахунки на оплату, Акти, Магазин В2В, Договори), Проекти, Діти, Торгівля (Замовлення, Накладні), Програми(Підтримка, Таблиці онлайн, Тестування, Файли), Партнерство(Профіль партнера, Відрахування, Виплати, Ліди, Підтримка)
- Тепер можна додавати пункт меню з посиланням. Це доступно для Головного меню, Меню налаштувань, Клієнтського меню. Ви можете для співробітників видавати права на видимість пунктів меню користувача
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!