НОВА ВЕРСІЯ PERFECTUM CRM + ERP 5.7
Повідомляємо про вихід оновлення Perfectum CRM+ERP 5.7 під кодовою назвою "АЙВОРІ". Оновлення безкоштовно отримали хмарні версії, а також доступне платне оновлення для коробкових та галузевих версій. Було виконано всього 92 чек-листи покращень, доопрацювань та виправлень.
В оновленні можна побачити результати роботи над змінами в розділі "Підтримка", додано можливість вибирати групи клієнтів, яким буде видно статтю в Базі знань, створення завдання у картці клієнта після повторного отримання листа при Email інтеграції ліда, доопрацьований імпорт клієнтів та багато іншого. Глобальне оновлення "АЙВОРІ" Perfectum CRM+ERP 5.7 поєднує попередні дрібніші оновлення 5.6.1, 5.6.2, 5.6.3.
Переглянуто та оновлено:
- Зі звітів по лідах тепер за замовченням виключаються неактивні працівники та працівники без лідів.
- Допрацьовано можливість виділяти кольором текст у коментарі.
- При створенні рахунку та прив'язці його до договору тепер можна обирати договір за номером.
- Додано можливість у Базі знань обирати, які статті бачитиме клієнт, змінювати групи.
- Змінено зовнішній вигляд вкладки "Підтримка".
- Доопрацьовано звіти за робочим часом. тепер туди додаються таги із завдань, коректно виводяться імене співробітників під час імпортування таблиці.
- Покращено функціонал e-mail інтеграції лідів. при повторному відриві повідомлення створюється завдання для закріпленого співробітника та дублюється в особистому кабінеті клієнта.
- Додано нове поле у завданні - "Непідтверджений час", у якому виводиться загальне значення всіх табелів, які не підтверджені. Коли всі табелі підтверджені, то у полі "Непідтверджений час" буде 0.
- Додано можливість копіювати завдання за шаблоном. Для цього в блоці копіювання з'явилося поле для вибору, щоб при копіюванні або переміщенні створювалося завдання за вибраним шаблоном.
- При створенні рахунку та прив'язці його до договору тепер можна обирати договір за номером.
- У профілі співробітника у вкладці "Повідомлення" можна керувати налаштуваннями сповіщень про лідів.
- Змінено відображення листування після конвертування ліда з чату.
- Доопрацьований розділ "Співробітники". При праві тільки на перегляд співробітників компанії, доданий фільтр за ролями та чек-бокс виключення неактивних для зручності користування.
- Можливість прикріплювати договір до створеного рахунку на оплату.
- У клієнта в розділі "Підтримка" непрочитані відповіді виділяються червоним і додано відображення фотографій клієнтів і співробітників біля відповідей.
- Удосконалено меню системи: змінено порядок та іконки розділів.
- В особистому кабінеті клієнта у вкладці "Робота з клієнтом" додано відображення завдань, пов'язаних із клієнтом.
- При створенні ліда після оновлення вказівка статусу ліда є обов'язковою.
- У всій системі в редакторах додано підтримку стилів тексту.
- Додано у картці клієнта логування видалення/додавання персонального менеджера клієнта.
- Змінено порядок вкладок у розділах "Загальне", "Комунікації", "Продажі" в картці клієнта.
- Пункт "Мої завдання" перенесено до розділу Активності
- Додано новий пункт меню Проекти та туди перенесені розділи: Завдання, Проекти, Управління завданнями, Планування навантаження.
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!