Нова версія модуля "Підтримка Telegram" 1.1
27/06
Командою Perfectum CRM+ERP було випущено оновлення модуля "Підтримка в Telegram". В оновлення було виконано 16 чекбоксів.
- Оптимізовано роботу модуля, покращено час взаємодії з модулем.
- Виправлено помилку, через яку під час надсилання номера телефону за допомогою кнопки в боті на мобільному пристрої, система не могла знайти клієнта.
- Змінено та покращено пошук клієнта за номером телефону.
- Виправлено помилку, через яку не працювали обмеження за графіком роботи підтримки.
- Виправлено помилку, через яку не працювала зміна статусу запиту, якщо клієнт відповів у запиті.
- У запитах додано позначку, що запит було створено через телеграм-бот.
- Виправлена помилка через яку, відповіді на повідомлення клієнта некоректно відображалися в роботі.
- Змінено повідомлення про обмеження кількості запитів від клієнта, тепер при авторизації надходитиме повідомлення, якщо клієнт досяг ліміту відкритих запитів.
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!