Обов'язкове використання РРО з 01.01.2022 р. для ФОП 2-4 групи

24/12 Обов'язкове використання РРО з 01.01.2022 р. для ФОП 2-4 групи

Уже більше року йде мова про обов'язкове впровадження для рітейл бізнесу класичного або програмного РРО. 10 грудня 2020 року набув чинності Закон України No 1017-IX, який лібералізував обов'язок платників єдиного податку використовувати реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО). З 01.01.2022 нововведення стане обов'язковим для ФОП 2 - 4 груп, річний дохід яких перевищує 220 мінімальних заробітних плат.

РРО - це реєстрація розрахункових операцій, що здійснюється за допомогою каси, або комп'ютера на якому встановлено пРРО (програмний РРО). Перший варіант має безліч нюансів та підводних каменів, тому для автоматизації бізнес-процесів найкраще підходить другий.

Програмний РРО - це програма (додаток), встановлена ​​на якомусь пристрої та фіскалізацію та зберігання чеків проводиться безпосередньо на сервері податкової служби. Зручно використовувати за наявності стабільного інтернет-з'єднання на робочому місці. При цьому дозволено використання одночасно як програмний РРО, так і апаратний.

Переваги програмного РРО:

  1. Дешевше встановлення касового апарату;
  2. Автоматичне створення та друк Z-звітів;
  3. Режим автономної роботи протягом 36 годин без підключення до Інтернету;
  4. Немає необхідності в кур'єрах, бухгалтерських та розрахункових книгах;
  5. За допомогою АРІ можна здійснити інтеграцію з різними системами CRM.

Недоліки:

  1. Впровадження опрацьованого та вдосконаленого пРРО матиме щомісячну абонплату;
  2. Відсутність абонплати передбачає обмеження функціоналу: відсутність роботи в автономному режимі, обмеження обсягу транзакцій тощо;
  3. Оновлення гаджетів та їх комплектуючих елементів;
  4. Непророблений кейс щодо тих людей, які не користуються гаджетами (наприклад, люди похилого віку). 

ДПСУ надає власний безкоштовний пРРО для ведення фіскальних операцій, але також існують і платні, зручніші на наш погляд програми. Наприклад, Сashalot, Сота Каса, Смарт-каса, ВебЧек, M.E.Doc, Checkbox та інші. Perfectum CRM+ERP пропонує скористатися CRM системою для торгівлі в коробковій retail-версії. За її впровадженням є можливість докупити модулі "ІНТЕГРАЦІЯ З CHECKBOX" та "POS".

170 000 користувачів

170 000 користувачів

працюють щомісяця в Perfectum

     зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!