Модуль "Інтеграція з Zoom"

09/09 Модуль

У Perfectum CRM + ERP розроблений модуль "Інтеграція з Zoom", який дає можливість створювати конференції, переглядати список існуючих конференцій Zoom, пов'язувати клієнта і / або співробітника з певною зустріччю, підключатися і видаляти конференції безпосередньо з Perfectum CRM + ERP.

Даний модуль ви можете придбати в "Магазині"

Для використання модулю "Інтеграція з Zoom" необхідно:

  • Придбати та встановити даний модуль.
  • Налаштувати модуль
  • mz

    Перейти в "Додатки -> Zoom"

    zoom

    Функціональність роздіу:

    1. Кнопка "Створити зустріч" - для створення конференції Zoom із CRM
    2. Кнопка "Додати учасника зустрічі" - для додавання учасника конференції в існуючу зустріч
    3. Кнопка "Експорт" - для експорту списку конференцій
    4. Кнопка "Оновити" - для актуализації таблиці конференцій
    5. Колонка з ID зустрічі
    6. Колонка з темою зустрічі
    7. Колонка з клієнтом (з активним посиланням на профіль), якому була призначена зустріч
    8. Колонка зі співробітниками, що беруть участь в конференції
    9. Колонка із учасниками
    10. Часовий пояс
    11. Час початку зустрічі
    12. Тривалість
    13. План конференції
    14. Кнопка для підключення до зустрічі
    15. Кнопка для редагування зустрічі
    16. Кнопка видалення (із СРМ та зуму)
    17. Графа "Пошук" - для пошуку конференцій за ключовими словами

    zoom

    Розділ Zoom в картці Клієнта:

    • Містить в собі таблицю зустрічей, які йому призначені, з аналогічним змістом

    zoom

    Створення зустрічі:

    1. Примітка: усі створенні в Zoom зустрічі автоматично відображаються у списку зустрічей в CRM і навпаки.
    2. При створенні зустрічі необхідно прив'язати її до співробітника
    3. Вказати клієнта (якщо зустріч потрібно прив'язати до нього)
    4. Задати тему конференції
    5. Дату початку
    6. Часовий пояс
    7. Тривалість
    8. Вказати додаткові налаштування у випадку необхідності (вони відображають аналогічні налаштування в Zoom для конференції)
    9. Написати план зустрічі

    zoom

    Додавання учасника зустрічі:

    1. Нехідно вказати адресу електронної пошти
    2. ID конференції, в яку додається учасник (в меню доступні тільки ті зустрічі, що ще не почалися)
    3. Ім'я учасника
    4. Та прізвище за необхідності
    5. Додані учасники будуть відображатися в таблиці конференцій в колонці "Учасники"
    6. zoom

    При редагуванні конференції доступно:

    1. Редагування теми
    2. Тривалості
    3. Часового поясу
    4. Дати початку
    5. Плану
    6. Пароля
    7. zoom

    Шаблон запрошення на зустріч (за шляхом "Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони ел. листів"):

    • Доступне створення шаблону трьома мовами с переліком шорткодів
    • zoom

      zoom

      Докладніше про модуль та його налаштування в документації.

    170 000 користувачів

    170 000 користувачів

    працюють щомісяця в Perfectum

         зроблено вUAз любов'ю

    guarantee

    З'явилися питання?

    Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!