Модуль "Консультант"
Модуль "Косультант" дає можливість вести переписку в реальному часі в Чаті Perfectum CRM + ERP з клієнтами, які знаходяться на сайті компанії. Єдиний чат дозволяє більш якісно обробляти заявки без втрачених клієнтів в одному місці. Ви зможете відповідати на питання Ваших клієнтів і оперативно вирішувати їхні проблеми. Клієнт бачить віджет "Консультант" на вашому сайті і пише Вам якщо у нього виникнуть питання. Клієнтові потрібно буде внести мінімальні дані про себе.
Модуль "Косультант" знаходитися на головній панелі або в "Додатки -> Консультант". Вам доступні:
- фільтр по оператору - для вибору оператора
- фільтр по статусу - для вибору статусу чату
- вибір періоду чатів - для вибору бажаного періоду чатів
- поле пошуку - для пошуку чату
- кнопка "Експорт" - для експорту списку чатів
- кнопка "Масові дії" - для масових дій з чатами
- загальна таблиця чатів
Щоб переглянути чат з клієнтом натисніть "Переглянути чат", щоб почати переписку з клієнтом натисніть "Почати чат". Функціонал листування включає:
- кнопка "Назад" - для повернення до чату
- кнопка "Конвертувати в Ліда" - для конвертації даного користувача в ліда
- кнопка "Завершити" - для завершення чату з клієнтом
- чат - в якому відображаються всі повідомлення
- поле "Повідомлення" - служить для того, щоб писати повідомлення
Для конвертації користувача в ліда натисніть кнопку "Конвертувати в Ліда" і заповніть всі необхідні дані в картці ліда.
Для використання модуля "Консультант" необхідно придбати і встановити даний модуль, а також налаштувати модуль. Даний модуль ви можете придбати в "Магазині"
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!