Модуль "Консультант"

12/08 Модуль

Модуль "Косультант" дає можливість вести переписку в реальному часі в Чаті Perfectum CRM + ERP з клієнтами, які знаходяться на сайті компанії.  Єдиний чат дозволяє більш якісно обробляти заявки без втрачених клієнтів в одному місці.  Ви зможете відповідати на питання Ваших клієнтів і оперативно вирішувати їхні проблеми. Клієнт бачить віджет "Консультант" на вашому сайті і пише Вам якщо у нього виникнуть питання.  Клієнтові потрібно буде внести мінімальні дані про себе.

kp

kp

Модуль "Косультант" знаходитися на головній панелі або в "Додатки -> Консультант".  Вам доступні:

  1. фільтр по оператору - для вибору оператора
  2. фільтр по статусу - для вибору статусу чату
  3. вибір періоду чатів - для вибору бажаного періоду чатів
  4. поле пошуку - для пошуку чату
  5. кнопка "Експорт" - для експорту списку чатів
  6. кнопка "Масові дії" - для масових дій з чатами
  7. загальна таблиця чатів

kp

Щоб переглянути чат з клієнтом натисніть "Переглянути чат", щоб почати переписку з клієнтом натисніть "Почати чат".  Функціонал листування включає:

  1. кнопка "Назад" - для повернення до чату
  2. кнопка "Конвертувати в Ліда" - для конвертації даного користувача в ліда
  3. кнопка "Завершити" - для завершення чату з клієнтом
  4. чат - в якому відображаються всі повідомлення
  5. поле "Повідомлення" - служить для того, щоб писати повідомлення

kp

Для конвертації користувача в ліда натисніть кнопку "Конвертувати в Ліда" і заповніть всі необхідні дані в картці ліда. 

kp

Для використання модуля "Консультант" необхідно придбати і встановити даний модуль, а також налаштувати модуль.  Даний модуль ви можете придбати в "Магазині"

guarantee

З'явились питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!