Модуль "Інтеграція з Unitalk"
Командою Perfectum CRM + ERP розроблено модуль "Інтеграція з Unitalk", який дозволить Вашим співробітникам зв'язуватися з клієнтами, лідами за допомогою Unitalk телефонії.
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда.
У розділі "Unitalk" є:
- Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній)
- Фільтр "Період" - дозволяє вказати, за який період необхідно показати дзвінки на сторінці.
- Фільтр "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки
- Чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку
- Поле для відображення кількості дзвінків на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Налаштування" - після натискання відкриває налаштування відображення стовпців таблиці, дозволяє вмикати/вимикати стовпці таблиці.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Для того щоб у картці клієнта відображався розділ "Unitalk", необхідно перейти по шляху "Налаштування -> Продажу -> " і поставте галочку навпроти "Unitalk".
Розділ "Unitalk" у картці клієнта. У цьому розділі відображатимуться дзвінки, пов'язані з клієнтом.
Розділ "Unitalk" у картці ліда. У цьому розділі відображатимуться дзвінки, пов'язані з лідом.
Права співробітників(у розділі прав Додатка):
- Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
- Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
- Редагування - можливість додавати коментарі
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!