Модуль "Інтеграція з Unitalk"

26/01 Модуль

Командою Perfectum CRM + ERP розроблено модуль "Інтеграція з Unitalk", який дозволить Вашим співробітникам зв'язуватися з клієнтами, лідами за допомогою Unitalk телефонії.

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда.

У розділі "Unitalk" є:

  1. Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній)
  2. Фільтр "Період" - дозволяє вказати, за який період необхідно показати дзвінки на сторінці.
  3. Фільтр "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки
  4. Чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку
  5. Поле для відображення кількості дзвінків на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  7. Кнопка "Налаштування" - після натискання відкриває налаштування відображення стовпців таблиці, дозволяє вмикати/вимикати стовпці таблиці.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

uni1

Для того щоб у картці клієнта відображався розділ "Unitalk", необхідно перейти по шляху "Налаштування -> Продажу -> " і поставте галочку навпроти "Unitalk".

uni2

Розділ "Unitalk" у картці клієнта. У цьому розділі відображатимуться дзвінки, пов'язані з клієнтом.

uni3

Розділ "Unitalk" у картці ліда. У цьому розділі відображатимуться дзвінки, пов'язані з лідом.

uni4

Права співробітників(у розділі прав Додатка):

  • Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
  • Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
  • Редагування - можливість додавати коментарі

uni5

170 000 користувачів

170 000 користувачів

працюють щомісяця в Perfectum

     зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!