Модуль "Інтеграція з Ringostat"

16/11 Модуль

Командою Perfectum CRM + ERP розроблено модуль "Інтеграція з Ringostat ", який дозволить Вашим співробітникам зв'язуватися з клієнтами, лідами за допомогою Ringostat телефонії.

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда.

У розділі "Ringostat" є:

  1. Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній)
  2. "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
  3. "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
  4. "За співробітниками" - фільтр по співробітникам, які відповідали на дзвінки
  5. Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку
  6. Тип дзвінка - вхідний, вихідний, внутрішній
  7. Стан дзвінка - успішний, неуспішний
  8. Співробітник - співробітник, який говорив
  9. Контакт - лід, клієнт або співробітник, який брав участь у дзвінку. Якщо номер невідомий, Ви зможете створити ліду
  10. lirax

  11. Номер абонента – номер телефону учасника дзвінка
  12. Очікування - час очікування до відповіді
  13. Тривалість дзвінка - час тривалості дзвінка
  14. Час дзвінка - дата та час дзвінка
  15. Коментар - доданий коментар до дзвінка
  16. Опції - прослуховування дзвінка, додавання коментаря до дзвінка
  17. lirax

    lirax

lirax

У картці ліда та клієнта є розділ "Ringostat", де відображаються дзвінки цього клієнта або ліда

Ringostat

Ringostat

Права співробітників(у розділі прав Додатки):

  • Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
  • Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
  • Редагування - можливість додавати коментарі

Ringostat

170 000 користувачів

170 000 користувачів

працюють щомісяця в Perfectum

     зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!