Модуль "Інтеграція з Phonet"
Командою Perfectum CRM + ERP розроблено модуль "Інтеграція з Phonet", який дозволить Вашим співробітникам зв'язуватися з клієнтами, лідами за допомогою Phonet телефонії.
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда.
У розділі "Phonet" є:
- Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній)
- "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
- "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
- "За співробітниками" - фільтр по співробітникам, які відповідали на дзвінки
- Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку
- Тип дзвінка - вхідний, вихідний, внутрішній
- Стан дзвінка - успішний, неуспішний
- Співробітник - співробітник, який говорив
- Контакт - лід, клієнт або співробітник, який брав участь у дзвінку. Якщо номер невідомий, Ви зможете створити ліду
- Номер абонента – номер телефону учасника дзвінка
- Дзвінок переведений (співробітником) - співробітник, який перевів дзвінок на іншого співробітника
- Очікування - час очікування до відповіді
- Тривалість дзвінка - час тривалості дзвінка
- Час дзвінка - дата та час дзвінка
- Коментар - доданий коментар до дзвінка
- Опції - прослуховування дзвінка, додавання коментаря до дзвінка
У картці ліда та клієнта є розділ "Phonet", де відображаються дзвінки цього клієнта або ліда
Права співробітників(у розділі прав Додатки):
- Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
- Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
- Редагування - можливість додавати коментарі
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!