Модуль "Інтеграція з Київстар"
У Perfectum CRM + ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє Вам поліпшити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.
Для використання "Інтеграції з Київстар" необхідно придбати та встановити даний модуль, здійснювати дзвінки Вашим клієнтам або лідам, відстежувати Вашу історію розмов з клієнтом або лідом за допомогою розділу "Продажі -> Історія дзвінків". Для здійснення дзвінка Вашому клієнту зайдіть в розділ "Клієнти" і натисніть на номер Вашого клієнта.
В розділі "Історія дзвінків" доступно:
- всі дзвінки
- кнопки "Статус дзвінків" - для пошуку історії дзвінків за даними статусам
- кнопка "Обновити інформацію про дзвінки"
- поле "Фільтри" - для пошуку дзвінків за вказаними параметрами
- чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення неуспішних дзвінків в списку
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами
- Список дзвінків - для перегляду всіх дзвінків
Даний модуль ви можете придбати в "Магазині".
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!