Модуль "Інтеграція з Intelco"
У Perfectum CRM + ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам за допомогою Intelco. Телефонія Intelco дозволяє швидко і зручно налаштовувати і змінювати сценарії обробки телефонних дзвінків, це дає можливість скоротити кількість пропущених викликів від клієнтів та лідів до нуля.
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту/ліду зайдіть в розділ "Клієнти/Ліди" і натисніть на номер потрібного абонента. Для перегляду і вивчення дзвінків в системі перейдіть в меню в "Історія дзвінків", Вам доступно:
- фільтр по типу дзвінків
- кнопка "Статистика втрачених"
- фільтри за датою і співробітником
- чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення неуспішних дзвінків в системі
- кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків
- поле "Пошук" - для пошуку дзвінків
- таблиця дзвінків - для перегляду списку дзвінків
Даний модуль ви можете придбати в "Магазині".
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!