Модуль "Інтеграція з Binotel"

26/08 Модуль

Модуль "Інтеграція з Binotel" дозволить Вашим співробітникам зв'язуватися з клієнтами, лідами за допомогою Binotel телефонії. Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Binotel Вам необхідно заповнити заявку на підключення віртуальної АТС Binotel, обговорити всі умови співпраці з менеджером компанії Binotel, надати інформацію технічної підтримки Binotel для інтеграції.

Перейдіть в розділ «Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Телефонія».  У вкладці "Бінотел" доступно:

1.* Binotel URL: https://domain.perfectum.one/binotelapi - адреса для інтеграції з Perfectum CRM.  Надайте цей шлях (посилання) службі підтримки Binotel

2.* IP Adress: 193.169.188.11 - IP-адреса (сервера CRM).  Надайте службі підтримки Binotel

3.* API: CALL PUSH - API Binotel який використовується

* - Дані параметри необхідно відправити на e-mail Вашому персональному менеджеру або на e-mail службі технічної підтримки компанії Binotel з проханням про підключення всіх варіантів (способів) інтеграції. Надана адреса (посилання) і IP-адреса є неіснуючими і вказані на зображеннях, як приклад

4.** Бінотел key - вкажіть публічний ключ Binotel

5.** Бінотел secret - вкажіть приватний ключ Binotel

** - «Публічний ключ» і «Приватний ключ» індивідуальні параметри.  Вам необхідно запросити їх у Вашого персонального менеджера або в службі технічної підтримки Binotel

6. Стандартний проміжок днів для історії і статистики

7. Можливість створювати лідів з пропущених дзвінків

8. Вибрати співробітників, яким відправляти пуші при дзвінках, крім відповідальних

9. Час, через який будуть відправлені пуші групі співробітників, якщо знайдений відповідальний

10. Включити повідомлення про пропущені дзвінки відповідального за ліда

11. Включити повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта

12. Вибрати співробітників, кому відправляти повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів

kp

kp

Додайте в профіль співробітників їх внутрішні номери.  Це Ви можете зробити тільки після того, як технічна підтримка Binotel:

  • підключить Binotel URL, IP Adress
  • надасть Вам «Публічний» і «Приватний» ключі і Ви їх внесете в налаштуваннях «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія  -> Бінотел»
  • а також створять для кожного Вашого співробітника внутрішній номер, наприклад 901, 902, 903 і т.д.

Перейдіть в розділ «Налаштування -> Компанія -> Співробітники», відкрийте картку співробітника.  В полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника і натисніть «Зберегти».

kp

Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете 2-ма способами: за допомогою IP-телефонів, за допомогою софтфонів (SIP клієнтів).  Якщо Ви обрали зручний спосіб здійснення дзвінків і виконали попередні пункти, то можете сміливо приймати вхідні та робити вихідні дзвінки з Perfectum CRM.

Переглянути статистику по дзвінках Ви можете в «Продажі -> Історія дзвінків», Вам доступні:

  1. фільтр по типу дзвінків
  2. кнопка "Статистика за втраченими"
  3. фільтри за датою
  4. фільтр по співробітниках
  5. чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки"
  6. кнопка "Експорт"
  7. поле "Пошук"
  8. таблиця дзвінків

kp

Даний модуль Ви можете придбати в «Магазині».

guarantee

З'явились питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!