Модуль "Інтеграція з Asterisk"

01/09 Модуль

У Perfectum CRM + ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам за допомогою системи Asterisk.  Для використання Asterisk необхідно придбати і встановити даний модуль, здійснювати дзвінки, відстежувати Вашу історію розмов за допомогою розділу "Продажі -> Історія дзвінків".  Функціонально Вам доступно:

  1. кнопка "Вхідні" - інформація про вхідні дзвінки
  2. кнопка "Здійсненні" - інформація про здійснені дзвінки
  3. кнопка "Втрачені" - інформація про втрачені дзвінках
  4. фільтр по датах
  5. фільтр по співробітниках
  6. фільтр по стану
  7. чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки"
  8. кнопка "Експорт" - для експорту дзвінків
  9. поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами
  10. таблиця дзвінків

kp

Даний модуль ви можете придбати в "Магазині".

guarantee

З'явились питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!