Модуль "Єдиний чат з Telegram"
У Perfectum CRM + ERP розроблений модуль "Єдиний чат з Telegram" дає можливість вести переписку, комунікувати з клієнтами за допомогою каналу Telegram.
Для роботи в даному модулі необхідний аккаунт партнера. Для реєстрації бота скористайтеся існуючим сервісом, введіть назву новоствореного бота (вона повинна бути унікальною). Після успішної реєстрації чат-бота Вами буде отримано ключ (token), котрий необхідно скопіювати і вставити в налаштування модуля Telegram в системі.
Робота модуля Telegram залежить від прав співробітників, перейдіть в "Додатки -> Telegram", Вам доступно:
- фільтр по оператору - для вибору чатів за потрібним оператором
- фільтр по статусу - виберіть статус
- фільтр по періоду - визначте потрібний період
- кнопка "Експорт" - для експорту чатів
- кнопка "Масові дії" - для масового видалення чатів
- поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами
- таблиця всіх комунікацій з клієнтами
- іконка "Відкрити чат" - для приєднання до чату
- іконка "Видалити чат" - для видалення чатів
По кліку на іконку "Відкрити чат" буде відкритий чат з обраним клієнтом, вам доступні такі функціональні можливості:
- кнопка "Всі чати" - для повернення на загальну сторінку чатів
- зміна статусу
- кнопка "Новий лід" - для конвертації контакту в ліда
- кнопка "Вибрати зв'язок" - для вибору зв'язку з існуючими клієнтами/лідами
- кнопка "Завершити чат" - для завершення чату
- поле для введення тексту повідомлень
- кнопка "приєднатися" - якщо ви не є учасником чату
- кнопка "Відправити" - для відправки повідомлень
У картці кліентів в розділі "Робота з клієнтом" додана можливість вибору діалогів, які пов'язані з розділом Telegram. Для цього в фільтрі виберіть Telegram і перегляньте все діалоги, пов'язані з цим каналом.
Модуль "Єдиний чат з Telegram" Ви можете придбати в "Магазині". Після придбання модуль необхідно встановити і налаштувати.
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!