Модуль "Єдиний чат з Facebook"
У Perfectum CRM + ERP розроблений модуль "Єдиний чат з Facebook" дає можливість вести переписку, комунікувати з клієнтами за допомогою створених сторінок в Facebook. Для комунікації з користувачами за допомогою Facebook необхідно згенерувати токен і натиснути на кнопку "Налагодження". Далі скопіювати отримані id користувача, token і id сторінки і вставити в "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Facebook".
Для роботи в модулі "Єдиний чат з Facebook" перейдіть в "Додатки -> Facebook", Вам доступні:
- фільтр по оператору - для вибору чатів за потрібним оператором
- фільтр по статусу - виберіть статус
- фільтр по періоду - визначити потрібний період
- кнопка "Експорт" - для експорту чатів
- кнопка "Масові дії" - для масового видалення чатів
- поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами
- таблиця всіх комунікацій з клієнтами
- іконка "Відкрити чат" - для приєднання до чату
- іконка "Видалити чат" - для видалення чатів
По кліку на іконку "Відкрити чат" буде відкритий чат з обраним клієнтом, вам доступні такі функціональні можливості:
- кнопка "Всі чати" - для повернення на загальну сторінку чатів
- зміна статусу
- кнопка "Новий лід" - для конвертації контакта в ліда
- кнопка "Вибрати зв'язок" - для вибору зв'язку з існуючими клієнтами/лідами
- кнопка "Завершити чат" - для завершення чату
- поле для введення тексту повідомлень
- кнопка "Приєднатися" - якщо ви не є учасником чату
- кнопка "Відправити" - для відправки повідомлень
- кнопка для прикріплення файлів
У картці клієнтів в розділі "Робота з клієнтом" додана можливість вибору діалогів, які пов'язані з розділом Facebook. Для цього в фільтрі виберіть Facebook і перегляньте все діалоги, пов'язані з цим каналом.
Модуль "Єдиний чат з Facebook" Ви можете придбати в "Магазині". Після придбання модуль необхідно встановити і налаштувати.
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!