Інтеграція Perfectum CRM з IP-телефонією Binotel

05/02 Інтеграція Perfectum CRM з IP-телефонією Binotel

Ні для кого не секрет, що основним інструментом продажів є телефонні дзвінки.

Інтеграція Perfectum CRM з IP-телефонією є ключовим фактором ефективності бізнесу і дозволяє оптимально використовувати ресурси компанії.

Головне завдання полягає в автоматизованості основних рутинних операцій, з метою підвищення продуктивності співробітників і поліпшення якості обслуговування.

Як приклад ми опишемо роботу IP-телефонії Binotel в системі.

 

Можна виділити наступні переваги інтеграції CRM і IP-телефонії:

✅ інформація про клієнта при дзвінку

✅ вихідний дзвінок (можливість дзвонити безпосередньо з системи Perfectum CRM)

✅ вхідний дзвінок (відображається ім'я клієнта)

✅ пропущені дзвінки

✅ історія дзвінків

✅ доступ до аудіозаписи будь-якого дзвінка

✅ управління статусами прямо з CRM

✅ дзвінки на внутрішні номери співробітників

✅ швидкий доступ до ваших недавнім дзвінків

✅ додавання заміток (короткий зміст розмови, результат, коментарі)

170 000 користувачів

170 000 користувачів

працюють щомісяця в Perfectum

     зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!