Інтеграція Perfectum CRM з IP-телефонією Binotel
Ні для кого не секрет, що основним інструментом продажів є телефонні дзвінки.
Інтеграція Perfectum CRM з IP-телефонією є ключовим фактором ефективності бізнесу і дозволяє оптимально використовувати ресурси компанії.
Головне завдання полягає в автоматизованості основних рутинних операцій, з метою підвищення продуктивності співробітників і поліпшення якості обслуговування.
Як приклад ми опишемо роботу IP-телефонії Binotel в системі.
Можна виділити наступні переваги інтеграції CRM і IP-телефонії:
✅ інформація про клієнта при дзвінку
✅ вихідний дзвінок (можливість дзвонити безпосередньо з системи Perfectum CRM)
✅ вхідний дзвінок (відображається ім'я клієнта)
✅ пропущені дзвінки
✅ історія дзвінків
✅ доступ до аудіозаписи будь-якого дзвінка
✅ управління статусами прямо з CRM
✅ дзвінки на внутрішні номери співробітників
✅ швидкий доступ до ваших недавнім дзвінків
✅ додавання заміток (короткий зміст розмови, результат, коментарі)
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!