Seo-студія
Для більш зручної та ефективної роботи SEO-студії
Система автоматизації процесів SEO-студії
Керуйте справами/проектами, документами, завданнями, витратами і звітами в єдиному інтерфейсі
В SEO CRM у Вас є можливість:

- ведення та облік Ваших клієнтів, фіксація їх побажань, зауважень;
- запис історії переговорів з даним клієнтом;
- генерувати звіти по лідам, витрат, воронці продажів, витрат-доходів;
- функція настройки індивідуальних доступів для співробітників різного рівня і різноманітних компетенцій;
- інтегровані в SEO CRM сервіси email-розсилок для проведення автоматичних маркетингових кампаній, з метою полегшення продажів;
- можливість розміщення форми на веб-сайті SEO-агентства, щоб отримувати заявки прямо в CRM-систему у вигляді лидов;створення завдань по кожному ліду з можливість обмежити термін її виконання

Білінг і взаєморозрахунки з клієнтом

- рахунки за витраченого часу на виконання завдань;
- рахунки на абонплату;
- облік всіх оплат;
- автоматичне формування актів;
- звіти: по рахунках, по послугах, за отриманими платежами і по прибутковості;

Робочий кабінет SEO-фахівця

- управління документами;
- управління завданнями;
- робота з базою знань;
- комунікація з працівниками та клієнтами;
- календар фахівця;
- персональні та колективні цілі;

Оптимізація роботи зі справами/проектами

Консолідація всіх завдань по клієнту в одному місці.
- облік проектів різних типів: SEO-оптимізація, SMM-просування, Налаштування контекстної реклами, Комплексне просування, Аудит;
- облік витрат по проектам;
- виставлення рахунків клієнта на підставі витраченого часу;
- ведення обговорень в рамках проекту;
- зберігання файлів і документів по всіх справах;
- оперативне відстеження змін по проектам;
- контроль за термінами виконання завдань;

Безпека

- вхід в систему виключно через задані IP-адреси;
- можливість заборонити входити в систему через мобільні пристрої;
- шифрування шляху адміністратора для уникнення можливості підбору паролів;

Інвентаризація

- облік матеріальних цінностей компанії за категоріями;
- cортування по статусах;
- призначення відповідального за інвентар;
- видалення, додавання інвентарю з розділу;


З'явились питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!
Наші контакти
- Україна, Київ, вул. Володимирська 52
- 0 800 755 221
- sales@perfectum.ua