Retail-box

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року

СИСТЕМА ДЛЯ ПОЛІГРАФІЇ
Коробкова Retail-версія

Будь-які доопрацювання та інтеграції
без обмежень

Завантажити PDF-презентацію Perfectum CRM+ERP

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року
Замовити демонстрацію
Retail-версія
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

"Пощупати" очима

Пропонуємо Вам ознайомитися з надзвичайно гарно продуманим UI / UX дизайном Perefectum CRM+ERP, який просто вражає своєю легкістю та функціональністю. Навіть в кінці робочого дня Ви не відчуєте втому.

Коробкова Retail-версія - це...

  • Система розроблена для Поліграфії

    • усі необхідні модулі для торгівлі товарами
    • складський облік і аналітика
    • електронний документообіг
    • робота на будь-якому пристрої
  • БЕЗМЕЖНІ МОЖЛИВОСТІ

    • доступно Perfectum CRM+ERP REST API
    • можливо провести інтеграцію до будь-якого сервісу
    • можливо розробити будь-який функціонал
  • Можливість зробити все під себе

    • можливо кастомізувати дизайн
    • можливо змінювати стиль і кольори
    • можливо переробляти інтерфейс
  • Повна безпека даних

    • Perfectum CRM+ERP може зберігається на вашому сервері
    • контроль доступу і модуль захисту по IP

Хмарна
RETAIL-версія

ФУНКЦІОНАЛЬНО ТА ДОСТУПНО

Коробкова 
RETAIL-версія

ФУНКЦІОНАЛЬНО ТА БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ
  Хмарна версія Коробкова версія
Функціонал та модулі RETAIL-версії    
Місце зберігання системи та даних на загальному сервері на власному сервері
Робота на своєму домені    
Можливість змінювати та допрацьовувати систему    

Хмарна версія

Коробкова версія

Функціонал та модулі RETAIL-версії  
Місце зберігання системи та даних на загальному сервері
Робота на своєму домені  
Можливість змінювати та допрацьовувати систему  
Функціонал та модулі RETAIL-версії  
Місце зберігання системи та даних на власному сервері
Робота на своєму домені  
Можливість змінювати та допрацьовувати систему  

Налаштування і впровадження

1Самостійно
Після автоматичної установки Perfectum CRM+ERP в хмарі, ви зможете самостійно налаштувати і впровадити систему скориставшись документацією. У разі виникнення питань, Ви зможете звернутися в нашу технічну підтримку.
2Команда Perfectum CRM+ERP
Робота наших фахівців передбачає повне заглиблення у питання Вашого бізнесу, налаштування, впровадження та інтеграцію системи, а також навчання вас нею користуватися.
3Партнер Perfectum CRM+ERP
Ви зможете залучити акредитовані нами компанії-інтегратори, які допоможуть вам в установці та запуску системи. Список компаній надаємо.

Додаткові послуги

  • Підтримка

    Оперативна підтримка та допомога під час роботи

    Надання серверів для запуску Perfectum CRM+ERP

  • Встановлення та впровадження

    Встановлення на Ваш сервер

    Налаштування та впровадження

  • Інтеграція та розширення

    Інтеграція з різними сервісами

    Розробка додаткових функцій

Вже автоматизували свій бізнес

Всі клієнти
Компания «ДТЭК ЭСКО»
Акордбанк
microcredit
Євробетон
Oats & Honey
squash
yasno
justin
Алюфиниш
Europrom
bosch service
agroleader
anex tour
mahaon
Dinternal education
lanet
КНЕУ
Центр Правової Допомоги

Останні новини

04/08 Нова версія Perfectum CRM + ERP 5.0" alt="">

Нова версія Perfectum CRM + ERP 5.0

04/08 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.9.3" alt="">

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.9.3

27/07 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.9.2" alt="">

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.9.2

20/07 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.9.1" alt="">

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.9.1

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!

CRM ДЛЯ ПОЛІГРАФІЇ - СУЧАСНЕ РІШЕННЯ ВІД PERFECTUM

Друкарні, як і будь-який інший бізнес в сфері обслуговування, потребують автоматизації. З розвитком сучасних технологій, багато організацій стали переходити на впровадження crm для друкарні, особливий стрибок почався ще з моменту кризи в 2008 році. Як не дивно, що погіршення економічних умов стало поштовхом для пошуку нових клієнтів і поліпшення обслуговування. А СРМ система - головний в цій справі помічник. З її допомогою можна поліпшити ефективність виробництва, автоматизувати процеси як на малому підприємстві, так і на великому.

СРМ для поліграфії від Perfectum - це унікальний програмний продукт, в якому передбачені готові рішення для оптимізації щоденних завдань, які виконуються видавництвом або рекламною компанією. Система надається безкоштовно в хмарному варіанті і на платній основі в разі придбання коробкової версії. З її допомогою ви зможете керувати фірмою на відстані, просто використовуючи підключення до інтернету.

Що дає crm поліграфії і подібного бізнесу в цілому

Щоб наочно пояснити переваги нашої системи, ми просто приведемо вам статистику однієї з фірм. До впровадження СРМ для видавництва один співробітник організації міг обробити самостійно не більше 200 замовлень на місяць. Після того, як з'явилася програма, продуктивність кожного менеджера збільшилася до 50% і тепер одна людина може виконати так само якісно вже більше 300 заявок.

Таким чином, встановивши Perfectum СРМ, поліграфія стане автоматизованою, бізнес-процеси налагодяться і при цьому збільшиться дохід. Причому зробити це можна абсолютно безкоштовно, скориставшись вільною хмарною версією нашої програми. Уже з перших днів використання crm вона стане для вас ідеальним помічником в побудові довгострокових відносин з клієнтами. Особливо це актуально для видавництва, так як часто виникають ситуації, коли постійний замовник згадує в самий останній момент про те, що йому потрібно надрукувати продукцію. А у вас підганяють терміни і ви можете не встигнути виконати термінове замовлення. З crm для оперативної поліграфії у вас буде вся історія взаємодії, користуючись якою можна робити нагадування своїм менеджерам і клієнтам про майбутні події.

CRM система для друкарні

Хочемо звернути вашу увагу, що точна і налагоджена робота - запорука великого успіху. А з такими можливостями як:

  • зберігання інформації в єдиній клієнтській базі;
  • історія замовлень;
  • налаштування прав доступу для менеджерів;
  • розсилка смс і електронних листів;
  • робота в браузері;

Ваш бізнес буде тільки розвиватися, рости і йти в ногу з часом.