CRM-box

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року

СИСТЕМА ДЛЯ ЮРИДИЧНОЇ КОМПАНІЇ
Коробкова CRM-версія

Будь-які доопрацювання та інтеграції
без обмежень

Завантажити PDF-презентацію Perfectum CRM+ERP

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року
Замовити демонстрацію
CRM-версія
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

"Пощупати" очима

Пропонуємо Вам ознайомитися з надзвичайно гарно продуманим UI / UX дизайном Perefectum CRM+ERP, який просто вражає своєю легкістю та функціональністю. Навіть в кінці робочого дня Ви не відчуєте втому.

КОРОБКОВА CRM-версія - це...

  • Система розроблена для Юридичної компанії

    • усі необхідні модулі для проведення продажів
    • облік і аналітика
    • електронний документообіг
    • робота на будь-якому пристрої
  • БЕЗМЕЖНІ МОЖЛИВОСТІ

    • доступно Perfectum CRM+ERP REST API
    • можливо провести інтеграцію до будь-якого сервісу
    • можливо розробити будь-який функціонал
  • Можливість зробити все "під себе"

    • можливо кастомізувати дизайн
    • можливо змінювати стиль і кольори
    • можливо переробляти інтерфейс
  • Повна безпека даних

    • Perfectum CRM+ERP може зберігається на вашому сервері
    • контроль доступу і модуль захисту по IP

Хмарна
CRM-версія

ФУНКЦІОНАЛЬНО ТА ДОСТУПНО

Коробкова 
CRM-версія

ФУНКЦІОНАЛЬНО ТА БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ
  Хмарна версія Коробкова версія
Функціонал та модулі CRM-версії    
Місце зберігання системи та даних на загальному сервері на власному сервері
Робота на своєму домені    
Можливість змінювати та допрацьовувати систему    
Доступ до Perfectum CRM+ERP REST API    

Хмарна версія

Коробкова версія

Функціонал та модулі CRM-версії  
Місце зберігання системи та даних на загальному сервері
Робота на своєму домені  
Можливість змінювати та допрацьовувати систему  
Доступ до Perfectum CRM+ERP REST API  
Функціонал та модулі CRM-версії  
Місце зберігання системи та даних на власному сервері
Робота на своєму домені  
Можливість змінювати та допрацьовувати систему  
Доступ до Perfectum CRM+ERP REST API  

Налаштування і впровадження

1Самостійно
Після автоматичної установки Perfectum CRM+ERP в хмарі, ви зможете самостійно налаштувати і впровадити систему скориставшись документацією. У разі виникнення питань, Ви зможете звернутися в нашу технічну підтримку.
2Команда Perfectum CRM+ERP
Робота наших фахівців передбачає повне заглиблення у питання Вашого бізнесу, налаштування, впровадження та інтеграцію системи, а також навчання вас нею користуватися.
3Партнер Perfectum CRM+ERP
Ви зможете залучити акредитовані нами компанії-інтегратори, які допоможуть вам в установці та запуску системи. Список компаній надаємо.

Додаткові послуги

  • Підтримка

    Оперативна підтримка та допомога під час роботи

    Надання серверів для запуску Perfectum CRM+ERP

  • Встановлення та впровадження

    Встановлення на Ваш сервер

    Налаштування та впровадження

  • Інтеграція та розширення

    Інтеграція з різними сервісами

    Розробка додаткових функцій

Вже автоматизували свій бізнес

Всі клієнти
Компания «ДТЭК ЭСКО»
Акордбанк
microcredit
Євробетон
Oats & Honey
squash
yasno
justin
Алюфиниш
Europrom
bosch service
agroleader
anex tour
mahaon
Dinternal education
lanet
КНЕУ
Центр Правової Допомоги

Останні новини

15/06 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.8.1" alt="">

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.8.1

03/06 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.8" alt="">

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.8

29/05 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.7.2" alt="">

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.7.2

20/05 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.7.1" alt="">

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.7.1

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!

Чи потрібна СРМ для юристів?

Потреба в автоматизації робочих процесів в юридичній конторі мало у кого викликає сумнів. Незважаючи на це велика частина юристів досі скептично ставляться до crm для юридичної фірми, вважаючи цю програмну розробку не тільки марною, але і небезпечною.

Перш ніж почати автоматизацію роботи юриста СРМ повинна сподобатися керівникові. Особливу роль в цьому відіграє правильне розуміння призначення системи. Наша СРМ являє собою систему роботи з покупцями, всі її функції спрямовані на їх утримання, укладання повторних угод з метою зростання доходу.

Програма зберігає кожну заявку в єдиній клієнтській базі та здійснює взаємодію з ними вчасно.

Яку crm краще вибрати для юридичних компаній

Вибираючи СРМ, переконайтеся в тому, що вона має весь необхідний для роботи функціонал. Наприклад, якщо клієнти в основному отримують консультації за допомогою телефону, то потрібно провести інтеграцію із засобами комунікацій. Якщо по інтернету, то не обійтися без інтеграції з сайтом. Всі ці функції передбачені нашою програмою, а якщо якихось не вистачає, то звертайтеся до нас, ми з радістю для вас їх додамо.

Крім того, наша компанія пропонує персональну доопрацювання СРМ, для того щоб вона мала весь необхідний для роботи функціонал, зручний дизайн і інші можливості.

Які завдання вирішує наша crm система для юристів

Crm для юристів:

  • створює умови для збільшення продажів послуг;
  • підвищує лояльність клієнтів;
  • формує звіти по бізнесу.

Наша компанія пропонує crm для юристів безкоштовно. Використовуючи її, ви не ризикуєте абсолютно ні до чого. Оскільки у кожного виду діяльності є своя специфіка, то Вам потрібно буде налаштувати програму під свої певні завдання. Самостійно Ви зробити цього не зможете, тому ми пропонуємо додаткові послуги, а так само надаємо список партнерів, готових провести аудит робочих процесів і зробити їх налаштування в електронному варіанті.

Перевага нашої програмної розробки в тому, що вона наводить порядок в справах і підвищує дисципліну серед співробітників, також керівник може вивчити ефективність кожного співробітника і кращих винагородити, а від непотрібного баласту позбудеться. Процес впровадження може займати різний час, все залежить від технічних труднощів, які можуть з'явитися під час інтеграції програми з телефонією або системами обліку.