Встановлення системи
1. Встановлення системи займає мінімум часу та зусиль. Для початку потрібно направити host, запропонований командою Perfectum CRM+ERP. Далі перейдіть за посиланням та покроково виконайте такі дії:
- во вкладке "Требования" нажмите на кнопку "Следующий шаг"
Системні вимоги описані у цьому розділі.
Короткий опис:
1. Мінімальні вимоги до налаштувань хостингу:
- Налаштовано веб-сервер та направлено на нього домен/піддомен;
- Підтримка PHP 7.2;
- MySql 5.7.8 (MariaDB 10.2.3);
- Порожня база даних та користувач для неї з повними правами на дії з базою даних;
- Місце на диску: не менше ніж 3000 Мб;
- Підтримка роботи з архівами;
- Налаштування PHP magic_quotes OFF;
- Налаштування PHP memory_limit 256M або більше;
- Налаштування PHP max_input_vars 5000 або більше;
- Налаштування PHP allow_url_fopen = 1;
- Налаштування PHP max_execution_time не менше 60;
- Налаштування sql_mode="";
- Налаштування opcache вимкнено;
- Користувач веб-сервера для Perfectum CRM (окремий обліковий запис, не root);
- Веб-директорія для Perfectum CRM (директорія користувача);
- Користувач, від якого працює веб-сервер, повинен мати права на створення та запис у файли, що знаходяться у веб-директорії;
- Доступ до сервера SSH;
- Бажано: панель управління хостингом (доступи для root-користувача та користувача Perfectum CRM);
- CentOS 7.х;
- Підтримка файлів .htaccess (AllowOverride All);
- Підтримка команди unzip
- Постійний доступ до мережі Інтернет із реальною статичною IP-адресою.
2. Необхідні модулі для php:
- curl;
- dom;
- fileinfo;
- gd;
- iconv;
- imap;
- intl;
- IonCube loader;
- json;
- mbstring;
- mcrypt;
- mysqli;
- openssl;
- pdo;
- soap;
- xml;
- xmlreader;
- xmlwriter;
- zip.
2. У вкладці "Перевірка" потрібно ввести серійний ключ, наданий співробітником Perfectum CRM. Далі розпочнеться завантаження.
3. Далі відкриється вкладка "Вимоги". Потрібно натиснути кнопку "Перейти до перевірки прав файлів та папок"
4. У вкладці "Права" натисніть кнопку "База даних"
5. У вкладці "База даних" введіть ім'я хоста, ім'я бази даних, ім'я користувача та пароль, а потім натисніть кнопку "Перевірити базу даних".
6. У вкладці "Установка" введіть базовий URL вашого сайту та дані адміністратора такі як: Ім'я, Прізвище, Ел. Пошта (Логін) та пароль. Також необхідно вибрати мову системи та тимчасову зону в якій ви знаходитесь для коректного відображення дати/часу. Є можливість встановити всі доступні плагіни. Для продовження встановлення потрібно натиснути кнопку "Почати встановлення"
7. Майже все готово! Залишилося дочекатися завершення встановлення:
8. Після завершення інсталяції вам буде доступне посилання для входу адміністратора та посилання на документацію щодо користування системою.