Додавання співробітника

19 вересня 2019
👁 2639

Для того, щоб створити нового співробітника, Вам потрібно перейти в «Налаштування -> Компанія -> Співробітники». Потім натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Новий співробітник».

novuy sotrudnik 1

При створенні співробітника, відкривається його картка, де можна заповнити наступну інформацію:

  •    Фото (фотографія працівника повинна відповідати встановленним вимогам в налаштуваннях: тип, розмір)
  •    Ім'я
  •    Прізвище
  •    Ел. адреса
  •    Погодинна ставка *
  •    Телефон
  •    Внутрішній номер
  •    Facebook
  •    LinkedIn
  •    Skype
  •    Telegram
  •    Номер картки
  •    Дата народження
  •    Підпис електронної пошти***
  •    Напрямок відображення - RTL або LTR
  •    Відділ співробітника***

novuy sotrudnik 2

Далі перейдіть в розділ «Права співробітника», щоб встановити необхідні дозволи до системи.

novuy sotrudnik 3

* - погодинна ставка використовується, якщо Вам потрібно заплатити співробітникам залежно від загального часу виконання завдання. Поки Ви перебуваєте в профілі персоналу з правого боку, Ви можете створювати звіти, засновані на погодинній ставці для цього персоналу і розкладу часу. Зверніть увагу, що погодинна ставка персоналу не пов'язана з годинниковим тарифом. Це поле використовується для Ваших цілей.

** - якщо підпис електронної пошти не вказаний, то буде використовуватися за замовчуванням з налаштувань.

*** - відділ співробітника можна вибрати з існуючих відділів в системі.  Для створення/зміни/видалення або перегляду перейдіть в "Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Відділи".  Вам доступно:

  1. кнопка "Новий відділ" - для створення нового відділу
  2. кнопка "Експорт" - для експорту відділів
  3. поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами
  4. таблиця відділів
  5. іконка "змінити" - для зміни даних відділу
  6. іконка "видалити" - для видалення даних відділу
  7. kp

Для додавання нового відділу скористайтеся кнопкою "Новий відділ" і заповніть запропоновані поля:

  • назва відділу
  • чек-бокс "Приховати від клієнта" - при відміченій позначці клієнту буде недоступний перегляд відділу співробітника
  • електронна пошта відділу
  • IMAP ім'я користувача (внесіть в разі потреби)
  • IMAP Host
  • шифрування: TLS, SSL, немає шифрування
  • чек-бокс "Видалити пошту після імпорту"
  • кнопка "Перевірити IMAP-підключення"

kp

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.