Налаштування модулю "Склад"

01 жовтня 2025
👁 7488

У статті описані основні налаштування модуля, додатковий функціонал який доступний до складу описаний в інших статтях категорії "Товарообіг".

Налаштування модуля.

Перейдіть шляхом: "Налаштування - Конфігурація - Програми - Склад".
Доступні можливості:

  • Видаляти журнал активності старше Х місяців - вкажіть кількість місяців, через які буде очищатися журнал активності.
  • Дозволити співробітникам, які не є адміністраторами, імпортувати товари - всі співробітники зможуть імпортувати товар.
  • Максимальна кількість товарів при імпорті - вкажіть максимальну кількість рядків у таблиці при імпорті (доступно лише в коробковій версії системи).
  • При імпортуванні товарів, нова кількість товарів буде додана до старого або перезаписана - виберіть необхідний варіант (при додаванні сумується поточна кількість товарів на складі з імпортованим, при перезаписі, на складі буде та кількість, що вказана у файлі імпорту)
  • Дозволити мінусову кількість товару на складах (дозволяє резервувати товар (виставляти рахунок) без наявності необхідного товару на складі).
  • Списання товару по: оплачено (отримано повну оплату за рахунком на оплату), статус замовлення (з'явиться вікно вибору статусу замовлення після того, як замовлення перейде цей статус товар буде списано зі складу), створено накладну.
  • set0

  • Використовувати габарити і вагу для товарів - Так/Ні.
  • Використовувати функціонал наборів - Так/Ні.
  • Використовувати контроль переміщень - Так/Ні.
  • Використовувати розміщення для товарів - Так/Ні.
  • Використовувати розгорнутий формат дати в журналі операцій - Так/Ні.
  • Виводити в таблиці ціну продажу в основній валюті - Так/Ні.
  • Менеджери можуть додавати товар, тільки з тих складів, в яких вони вказані - Так/Ні.
  • set1

  • В полі вибору товарів не виводити товари, яких немає в наявності - Так/Ні.
  • Ввімкнути розумний пошук по товарах - Так/Ні.
  • Включити функціонал врахування мінімальної кількості товарів - Так/Ні.
  • Ролі, яким доступний функціонал врахування мінімальної кількості товарів - оберіть зі списку потрібні ролі співробітників.
  • Виводити поле "Наявність в рахунках" - Так/Ні.
  • Використовувати рекомендовані товари - Так/Ні.
  • Використовувати QR-коди - Так/Ні.
  • Надсилати лист відповідальному про мінімальну кількість товару на складі - Так/Ні.
  • set2

Налаштування полів.

На цій вкладці доступні налаштування полів:

  • Розмір ширини модальних вікон: дуже мале, мале, звичайне, велике.
  • Артикул - обов'язкове поле - Так/Ні. (При використанні атрибутів з доповненням до артикулу, артикул залишається обов'язковим).
  • Використовувати код товару - Так/Ні.
  • Використовувати зображення товарів - Так/Ні.
  • Відображати зображення у таблиці товарів - Так/Ні. (У таблиці товарів буде відображатися зображення товару).
  • Дозволити імпорт картинок за посиланням - Так/Ні.
  • Розмір зображень в таблиці: Малий розмір зображень, Середній розмір зображень, Великий розмір зображень.
  • Розмір оптимізованої копії зображень: вкажіть потрібний розмір, якщо стандартний 300*300 не влаштовує. Достатньо вказати одне число, наприклад 160.
  • Кнопка "Запустити оновлення зображень товарів".
  • Кнопка "Оновити усі зображення".
  • Інформація щодо дати та часу останнього оновлення зображень.
  • set_pol

Штрих-коди.

Вкладка відображає доступні налаштування для штрих-кодів.

  • Використовувати штрих-код/штрих-коди товарів - Декілька/Один/Ні.
  • Використовувати функціонал збільшення кількості товарів скануванням штрих-коду в "Додати товар" - Так/Ні.
  • Символіка за замовчуванням.
  • Додати артикул в PDF до штрих-коду - Так/Ні.
  • Додати назву товару в PDF до штрих-коду - Так/Ні.
  • Додати значення штрих-коду під зображення штрих-коду в PDF - Так/Ні.
  • Автоматично створювати штрих-код із артикулу - Так/Ні.
  • set_codes

Налаштування етикетки.

На цій вкладці зібрані налаштування, що доступні для етикеток:

  • Розташування штрих-коду на етикетці при друку - Горизонтально/Вертикально.
  • Ширина етикетки (мм).
  • Висота етикетки (мм).
  • Кольори етикетки та штрих-коду: Чорний штрих-код на білому, Блакитний штрих-код на білому, Зелений штрих-код на білому, Чорний штрих-код на жовтому, Блакитний штрих-код на жовтому, Зелений штрих-код на жовтому, Чорний штрих-код на червоному.
  • set_stickers

Створення складу.

Для створення перейдіть по шляху: "Налаштування - Торгівля - Склади - Склади",

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Склад" - для переходу до таблиці товарів.
  2. Кнопка "Новий склад" - для створення нового складу.
  3. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10, 25, 50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці складів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку складу за ключовими словами.
  6. Колонка "Назва" - вказує назву складу та кількість товарів на складі.
  7. Перемикач активності - для активації/деактивації складу.
  8. Кнопка "Редагувати" - для редагування складу.
  9. Кнопка "Основний" - дозволяє відзначити склад як основний і в системі він автоматично вказуватиметься у відповідному полі вибору складу.
  10. Кнопка "Видалити" - для видалення складу.

ВАЖЛИВО! Склади за якими створені рахунки чи переміщення неможливо видалити. Використовуйте параметр активності складів.

4

При створенні складу є:

  1. Поле "Назва складу" - вкажіть назву складу.
  2. Поле "Адреса складу" - за потреби вкажіть фізичну адресу складу.
  3. Чек-бокс "Оповіщення" - активує оповіщення складу про мінімальну кількість товару.
  4. Поле "Мінімальна кількість товару" - вкажіть при якому значенні менеджерам складу надсилатимуться повідомлення про мінімальну кількість товару.
  5. Поле "Відповідальні співробітники" - вкажіть відповідальних співробітників за склад.
  6. Поле "Менеджери складу" - вкажіть менеджерів складу.

stock sett 5

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.