Статуси запитів

12 січня 2023
👁 3570

Статус запитів дозволяє відслідковувати рішення запиту, розуміти на якому етапі знаходиться запит, їх кількість.

Користувачу доступне налаштування статусу запиту, шляхом: «Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Статус запиту».

На сторінці доступно:

  1. Кнопка "Новий статус запиту" - створення нового статусу запиту.
  2. Поле для відображення кількості статусів запитів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці статусів запитів.
  4. Поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами.
  5. Назва статусу запиту - при натисканні відкриється карта статусу запиту для перегляду/редагування.
  6. Усього - відображає кількість запитів у цьому статусі.

sz1

Perfectum CRM+ERP має загальні визначені статуси, які неможливо видалити, а лише змінити.

Для додавання нового статусу запитів натисніть "Новий статус запиту". Далі заповніть:

  1. Назва статусу.
  2. Колір статусу.
  3. Позиція статусу.
  4. Значок статусу.
  5. Меню вибору піктограми статусу.

sz2

Налаштування впливають на візуальне відображення статусів на головній сторінці розділу Підтримка.

sz3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.