Статуси запитів
Статус запитів дозволяє відслідковувати рішення запиту, розуміти на якому етапі знаходиться запит, їх кількість.
Користувачу доступне налаштування статусу запиту, шляхом: «Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Статус запиту».
На сторінці є:
- Кнопка "Новий статус запиту" - створення нового статусу запиту.
- Поле для відображення кількості статусів запитів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці статусів запитів.
- Поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами.
- Назва статусу запиту - при натисканні відкриється карта статусу запиту для перегляду/редагування.
- Усього - відображає кількість запитів у цьому статусі.
- Кнопка "Редагувати" - для редагування статусу.
- Кнопка "Видалити" - видалення статусу.
Perfectum CRM+ERP має загальні визначені статуси, які неможливо видалити, а лише змінити.
Для додавання нового статусу запитів натисніть "Новий статус запиту". Далі заповніть:
- Назва статусу.
- Колір статусу.
- Позиція статусу.
- Годинний інтервал для відображення прострочених запитів - вкажіть кількість годин.
- Відправляти автовідповіді для цього статусу – дозволяє вимкнути автовідповіді для конкретного статусу.
- Меню вибору піктограми статусу.
Налаштування впливають на візуальне відображення статусів на головній сторінці розділу Підтримка.