Статуси запитів

28 листопада 2023
👁 4752

Статус запитів дозволяє відслідковувати рішення запиту, розуміти на якому етапі знаходиться запит, їх кількість.

Користувачу доступне налаштування статусу запиту, шляхом: «Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Статус запиту».

На сторінці є:

  1. Кнопка "Новий статус запиту" - створення нового статусу запиту.
  2. Поле для відображення кількості статусів запитів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці статусів запитів.
  4. Поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами.
  5. Назва статусу запиту - при натисканні відкриється карта статусу запиту для перегляду/редагування.
  6. Усього - відображає кількість запитів у цьому статусі.
  7. Кнопка "Редагувати" - для редагування статусу.
  8. Кнопка "Видалити" - видалення статусу.

1

Perfectum CRM+ERP має загальні визначені статуси, які неможливо видалити, а лише змінити.

Для додавання нового статусу запитів натисніть "Новий статус запиту". Далі заповніть:

  1. Назва статусу.
  2. Колір статусу.
  3. Позиція статусу.
  4. Годинний інтервал для відображення прострочених запитів - вкажіть кількість годин.
  5. Відправляти автовідповіді для цього статусу – дозволяє вимкнути автовідповіді для конкретного статусу.
  6. Меню вибору піктограми статусу.

s2

Налаштування впливають на візуальне відображення статусів на головній сторінці розділу Підтримка.

3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.