Розділ "Підтримка"

28 листопада 2023
👁 2840

Якщо у користувача виникає питання щодо системи, він може звернутися у підтримку. Для цього в Perfectum CRM+ERP доступний розділ "Підтримка".

Розділ "Підтримка" знаходиться на шляху "Компанія - Підтримка". Цей розділ допоможе Вам швидко відповідати клієнтам щодо вирішення їхніх проблем. Також розділ дозволить відповідати на запитання лідів, що їх цікавлять, що допоможе швидше конвертувати їх у клієнтів.

У розділі "Підтримка" є:

  1. Кнопка "Новий запит" - для створення нового запиту.
  2. Кнопка "Тижнева статистика" - для перегляду статистики запитів за тиждень.
  3. Кнопка "Видно партнерам" - після натискання в таблиці запитів, відображає запити, які видно партнерам у кожному статусі.
  4. Фільтр "Статус запиту" - дозволяє відображати у таблиці запити у вказаних статусах.
  5. Фільтр за "Виконавцем" - дозволяє відобразити в таблиці запити із зазначеними виконавцями.
  6. Фільтр по "Відділу" - дозволяє відобразити в таблиці запити адресовані зазначеним відділам.
  7. Фільтр за "Клієнтом" - дозволяє відобразити у таблиці запити від зазначених клієнтів.
  8. Поле "Всього запитів" - для перегляду всіх запитів за статусом.
  9. Поле для відображення кількості запитів у таблиці (10,25,50...).
  10. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці запитів.
  11. Кнопка "Масові дії" - для масових дій із запитами.
  12. Кнопка "Налаштування" - дозволяє налаштувати відображення стовпців у таблиці запитів.
  13. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці запитів.
  14. Графа "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами.
  15. Чек-бокс для масових дій із запитами, дозволяє вибрати кілька запитів та здійснити масові дії.
  16. Індивідуальний номер запиту (створюється автоматично) – при натисканні відкриється вікно запиту.
  17. Тема запиту – при натисканні відкриється вікно запиту.
  18. Кнопка "Запуск таймера" - при натисканні запускає таймер для фіксації витраченого часу.
  19. Кнопка "Переглянути" - для перегляду запиту.
  20. Кнопка "Редагувати" - щоб змінити налаштування запиту.
  21. Кнопка "Видалити" - видалення запиту з таблиці.
  22. Кнопка "Передати партнерам" - автоматично передає запит партнерам до особистого кабінету.
  23. Поле "Відповідальний" - зазначений співробітник, який веде роботу над запитом.
  24. Поле "Клієнт" - після натискання відкривається картка клієнта.

1

Щоб відповісти на запит, натисніть назву запиту. Після цього почніть листування з Вашим клієнтом з приводу проблем.

Доступні можливості:

  1. Номер та тема запиту.
  2. Статус запиту.
  3. Кнопка "Передати партнерам" - для автоматичної передачі запиту партнерам до особистого кабінету.
  4. Кнопка "Запуск таймера" - при натисканні запускає таймер для фіксації витраченого часу.
  5. Поле "Статус" - для зміни статусу запиту.
  6. Вказує клієнта у системі. Також вказує зв'язок з лідом/завданням якщо раніше було створено конвертацію запиту в лід/завдання.
  7. Кнопка "Видалити" - для видалення запиту.
  8. Інформація про пріоритет запиту.
  9. Інформація про відділ якому призначено запит.
  10. Інформація про останню відповідь.
  11. Поле для вибору категорії готових відповідей (детально).
  12. Поле для вибору готових відповідей.
  13. Поле для надсилання посилання на базу знань (детально).
  14. Поле для введення відповіді на запит клієнта.
  15. Поле для зміни статусу - перед тим як надіслати відповідь клієнту необхідно вибрати на який статус зміниться запит.
  16. Поле "СС" - для надсилання копії повідомлень, наприклад, на пошту співробітника/керівника.
  17. Чек-бокс "Призначити запит мені за замовчуванням" - якщо стоїть галочка, то після відправки відповіді запит буде призначений Вам.
  18. Чек-бокс "Після відповіді надсилати на сторінку всіх запитів" - якщо стоїть галочка після відповіді на запит, система автоматично відкриє сторінку всіх запитів.
  19. Вкладення - для надсилання файлів у листі.

2

Зовнішній вигляд листування у запиті. Примітка! У цьому прикладі встановлено налаштування ("Порядок виведення відповідей на запити" - За спаданням)

Доступні можливості:

  1. Відображення клієнта у запиті.
  2. Кнопка "Конвертувати у завдання" - дозволяє конвертувати запит клієнта у завдання.
  3. Кнопка "Конвертувати в Ліда" - дозволяє конвертувати запит клієнта в Ліда.
  4. Кнопка "Відповісти" - дозволяє відповісти на конкретне повідомлення, цитуючи його.
  5. Кнопка "Додати примітку" - дозволяє додати примітку, цитуючи конкретне повідомлення.
  6. Поле з текстом запиту клієнта.
  7. Кнопка "Друк" - для швидкого друку повідомлення.
  8. Кнопка "Редагувати" - для редагування повідомлення.
  9. Приклад примітки (її не видно клієнту і вона відображається в порядку діалогу)
  10. Кнопка "Редагувати" - дозволяє редагувати текст примітки.
  11. Кнопка "Закріпити" дозволяє закріплювати необхідні примітки на початку запиту.
  12. Відображення співробітника у запиті.
  13. Кнопка "Видалити відповідь" - дозволяє видалити відповідь співробітника у запиті. (Ця кнопка також доступна для видалення повідомлення клієнта в запиті, видалення доступне для всіх повідомлень у запиті клієнта крім першого).
  14. Кнопка "Відповісти" дозволяє відповісти на конкретне повідомлення цитуючи його (в даному випадку на повідомлення співробітника).
  15. Кнопка "Додати примітку" - дозволяє додати примітку цитуючи повідомлення (в даному випадку на повідомлення співробітника).

3

Відображення відповіді на конкретне повідомлення.

При необхідності Ви можете приховати цитування повідомлення, натиснувши на кнопку (№1).

4

Ви можете додати примітку до запиту у вкладці "Додати примітку".

Доступні можливості:

  • Поле для введення примітки.
  • чек-бокс "Після додавання примітки перенаправити на сторінку всіх запитів" - автоматично завжди увімкнено, якщо Вам не потрібно перенаправлятися на сторінку всіх запитів - деактивуйте чек-бокс.
  • Кнопка "Додати примітку" - натисніть після того, як Ви ввели примітку.

5

Ви можете додати нагадування до запиту у вкладці "Нагадування".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Встановити запит нагадування" - для створення нагадування.
  2. Кнопка "Нове завдання" - дозволяє створити персональне завдання, пов'язане з поточним запитом клієнта.
  3. Поле для відображення кількості нагадувань у таблиці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці нагадувань.
  5. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці нагадувань.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку нагадувань за ключовими словами.

6

Для створення нового нагадування необхідно натиснути кнопку "Встановити запит нагадування".

Після чого заповнити:

  • Назва нагадування
  • Пріоритет
  • Дата нагадування - коли потрібно нагадати про запит
  • Вибрати співробітника, якому адресовано нагадування
  • За потребою додати опис нагадування

8

Ви можете переглянути інші запити, пов'язані з клієнтом у вкладці "Інші запити".

Доступні можливості:

  1. Поле для відображення кількості запитів у таблиці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці запитів.
  3. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці запитів.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами.
  5. Таблиця запитів

9

Ви можете переглянути табелі та робочий час, пов'язані з цим запитом у вкладці "Робочий час та табелі"

Доступні можливості:

  1. Інформація про загальний час роботи.
  2. Поле для відображення кількості табелів у таблиці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту списку табелів.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці табелів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку табелів за ключовими словами.
  6. Поле "Учасник" - вказує співробітника, який працював над запитом.
  7. Поле "Час початку" - дозволяє вказати дату та час початку роботи над запитом, необхідно для ручного введення додаткового табеля, який не оброблявся автоматично.
  8. Поле "Час закінчення" - дозволяє вказати дату та час закінчення роботи над запитом, необхідно для ручного введення додаткового табеля, який не оброблявся автоматично.
  9. Рядок "Введіть загальний час" - при натисканні з'являється поле, в якому можна ввести загальний час роботи над запитом.
  10. Поле "Учасник" - вказує співробітника, який працював над запитом.
  11. Поле "Примітка" - дозволяє залишити примітку до табелів.

10

Ви можете переглянути або додати завдання, пов'язані з цим запитом у вкладці "Завдання".

Доступні можливості:

  1. Блок фільтрів завдань.
  2. Кнопка "Нове завдання" - для додавання нового завдання (детально).
  3. Кнопка "Привʼязати задачу" - дозволяє привʼязувати вже існуючі завдання до запиту.
  4. Поле для відображення кількості завдань у таблиці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту списку завдань.
  6. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці завдань.
  7. Графа "Пошук" - для пошуку завдань за ключовими словами.
  8. Таблиця завдань, в ній вказуються завдання які повʼязані з запитом та їх показники.

p11

12

Ви можете налаштувати цей запит у вкладці "Налаштування".

Доступні можливості:

  1. Тема запиту.
  2. Клієнт.
  3. Контакт.
  4. Ім'я клієнта.
  5. Пошта клієнта.
  6. Відділ усередині компанії.
  7. Теги.
  8. Поле для вибору відповідального співробітника за запит.
  9. Пріоритет.
  10. Чек-бокс "Оплачуваний" - необхідно включити якщо час роботи над тікетом оплачується окремо.
  11. Погодинна ставка - необхідно вказати після включення чек-боксу "Оплачуваний".
  12. Проекти, з якими пов'язаний запит.

13

Ви можете переглянути всю активність по цьому запиту у вкладці "Журнал активності". Якщо жодних дій із запитом не було, журнал активності буде порожнім.

14

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.