Розділ "Підтримка"

24 жовтня 2019
👁 665

Якщо у користувача виникає питання по системі він може звернеться в підтримку. Для цього в Perfectum CRM+ERP є розділ "Підтримка".

Розділ "Підтримка" знаходиться в головному меню у пункті "Додатки". Цей розділ допоможе Вам швидко відповідати клієнтам про рішення їх проблем. Також цей розділ дозволить відповідати на питання, що цікавлять лідів, що допоможе швидше конвертувати їх в клієнтів.

У розділі "Підтримка" є:

  1. Кнопка "Новий запит" - для створення нового запиту
  2. Кнопка "Щотижнева статистика" - для перегляду статистики запитів за тиждень
  3. Кнопка "Фільтр по" - для пошуку запитів за обраними параметрами
  4. Поле "Всього запитів" - для перегляду всіх запитів по статусах
  5. Фільтр "Клієнт" - для пошуку запитів по клієнтах
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту списку запитів
  7. Кнопка "Масові дії" - для масових дій з запитами
  8. Графа "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами
  9. Список запитів - для перегляду всіх запитів

support 1

 

Для відповіді на запит натисніть на назву запиту. Після почніть листування з Вашим клієнтом з приводу проблем, що виникли.

support 2

 

Ви можете додати примітку до запиту у кладці "Додати примітку"

support 3

 

Ви можете додати нагадування запиту у вкладці "Нагадування"

support 4

 

Ви можете переглянути інші запити пов'язані з цим запитом у вкладці "Інші запити"

support 5

 

Ви можете переглянути табелі і робочий час пов'язані із цим запитом на вкладці "Робочий час і табелі"

support 6

Ви можете переглянути всю активність за цим запитом на вкладці "Журнал активності"

support 7

Ви можете переглянути або додати завдання пов'язані з цим запитом у вкладці "Завдання"

support 8

 

Ви можете налаштувати даний запит у вкладці "Налаштування"

support 9

 

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.