Розділ "Підтримка"
Якщо у користувача виникає питання по системі він може звернеться в підтримку. Для цього в Perfectum CRM+ERP є розділ "Підтримка".
Розділ "Підтримка" знаходиться в головному меню у пункті "Додатки". Цей розділ допоможе Вам швидко відповідати клієнтам про рішення їх проблем. Також цей розділ дозволить відповідати на питання, що цікавлять лідів, що допоможе швидше конвертувати їх в клієнтів.
У розділі "Підтримка" є:
- Кнопка "Новий запит" - для створення нового запиту
- Кнопка "Щотижнева статистика" - для перегляду статистики запитів за тиждень
- Кнопка "Фільтр по" - для пошуку запитів за обраними параметрами
- Поле "Всього запитів" - для перегляду всіх запитів по статусах
- Фільтр "Клієнт" - для пошуку запитів по клієнтах
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку запитів
- Кнопка "Масові дії" - для масових дій з запитами
- Графа "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами
- Список запитів - для перегляду всіх запитів
Для відповіді на запит натисніть на назву запиту. Після почніть листування з Вашим клієнтом з приводу проблем, що виникли.
Ви можете додати примітку до запиту у кладці "Додати примітку"
Ви можете додати нагадування запиту у вкладці "Нагадування"
Ви можете переглянути інші запити пов'язані з цим запитом у вкладці "Інші запити"
Ви можете переглянути табелі і робочий час пов'язані із цим запитом на вкладці "Робочий час і табелі"
Ви можете переглянути всю активність за цим запитом на вкладці "Журнал активності"
Ви можете переглянути або додати завдання пов'язані з цим запитом у вкладці "Завдання"
Ви можете налаштувати даний запит у вкладці "Налаштування"