Розділ "Підтримка"
Якщо у користувача виникає питання щодо системи, він може звернутися на підтримку. Для цього в Perfectum CRM+ERP доступний розділ "Підтримка".
Розділ "Підтримка" знаходиться на шляху "Компанія - Підтримка". Цей розділ допоможе Вам швидко відповідати клієнтам щодо вирішення їхніх проблем. Також розділ дозволить відповідати на запитання лідів, що цікавлять, що допоможе швидше конвертувати їх у клієнтів.
У розділі "Підтримка" є:
- Кнопка "Новий запит" - для створення нового запиту.
- Кнопка "Тижнева статистика" - для перегляду статистики запитів за тиждень.
- Кнопка "Фільтр по" - для пошуку запитів за вибраними параметрами.
- Поле "Всього запитів" - для перегляду всіх запитів за статусом.
- Фільтр "Клієнт" - для пошуку запитів щодо клієнтів.
- Поле для відображення кількості запитів у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці запитів.
- Кнопка "Масові дії" - для масових дій із запитами.
- Кнопка "Налаштування" - дозволяє налаштувати відображення стовпців у таблиці запитів.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці запитів.
- Графа "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами.
- Чек-бокс для масових дій із запитами, дозволяє вибрати кілька запитів та здійснити масові дії.
- Індивідуальний номер запиту (створюється автоматично) – при натисканні відкриється вікно запиту.
- Тема запиту – при натисканні відкриється вікно запиту.
- Кнопка "Запуск таймера" - при натисканні запускає таймер для фіксації витраченого часу.
- Кнопка "Переглянути" - для перегляду запиту.
- Кнопка "Редагувати" - щоб змінити налаштування запиту.
- Кнопка "Видалити" - видалення запиту з таблиці.
- Кнопка "Передати партнерам" - автоматично передає запит партнерам до особистого кабінету.
Щоб відповісти на запит, натисніть назву запиту. Після цього почніть листування з Вашим клієнтом з приводу проблем.
Доступні можливості:
- Вказує, до чого прив'язаний запит.
- Вказує клієнта в системі.
- Кнопка "Передати партнерам" - для автоматичної передачі запиту партнерам до особистого кабінету.
- Кнопка "Запуск таймера" - при натисканні запускає таймер для фіксації витраченого часу.
- Поле "Статус" - для зміни статусу запиту.
- Поле короткої інформації про запит.
- Поле для вибору готових відповідей.
- Поле для надсилання посилання на базу знань (детально).
- Поле для введення відповіді на запит клієнта.
- Поле для зміни статусу - перед тим як надіслати відповідь клієнту необхідно вибрати на який статус зміниться запит.
- Поле "СС" - для надсилання копії повідомлень, наприклад, на пошту співробітника/керівника.
- Чек-бокс "Після відповіді надсилати на сторінку всіх запитів" - якщо стоїть галочка після відповіді на запит, система автоматично відкриє сторінку всіх запитів.
- Вкладення - для надсилання файлів у листі.
Ви можете додати примітку до запиту у кладці "Додати примітку".
Доступні можливості:
- Поле для введення примітки.
- Кнопка "Додати примітку" - натисніть після того, як ви ввели примітку.
- Діалогове вікно, в якому відображається текст запиту клієнта. Відображається у всіх розділах запиту.
Ви можете додати нагадування запиту у вкладці "Нагадування".
Доступні можливості:
- Кнопка "Встановити запит нагадування" - для створення нагадування.
- Поле для відображення кількості нагадувань у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці нагадувань.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці нагадувань.
- Графа "Пошук" - для пошуку нагадувань за ключовими словами.
- Таблиця нагадувань.
Для створення нового нагадування необхідно натиснути кнопку "Встановити запит нагадування".
Після чого заповнити:
- Назва нагадування
- Пріоритет
- Дата нагадування - коли потрібно нагадати про запит
- Вибрати співробітника, якому адресовано нагадування
- За потребою додати опис нагадування
Ви можете переглянути інші запити, пов'язані з клієнтом у вкладці "Інші запити".
Доступні можливості:
- Поле для відображення кількості запитів у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці запитів.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці запитів.
- Графа "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами.
- Індивідуальний номер запиту (створюється автоматично) – при натисканні відкриється вікно запиту.
- Тема запиту – при натисканні відкриється вікно запиту.
- Клієнт - при натисканні відкриється картка клієнта.
- Кнопка "Запуск таймера" - при натисканні запускає таймер для фіксації витраченого часу.
- Кнопка "Переглянути" - для перегляду запиту.
- Кнопка "Редагувати" - щоб змінити налаштування запиту.
- Кнопка "Видалити" - видалення запиту з таблиці.
- Кнопка "Передати партнерам" - автоматично передає запит партнерам до особистого кабінету.
Ви можете переглянути табелі та робочий час, пов'язані з цим запитом у вкладці "Робочий час та табелі"
Доступні можливості:
- Поле для відображення кількості табелів у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку табелів.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці табелів.
- Графа "Пошук" - для пошуку табелів за ключовими словами.
- Таблиця табелів.
- Поле "Час початку" - дозволяє вказати дату та час початку роботи над запитом, необхідно для ручного введення додаткового табеля, який не оброблявся автоматично.
- Поле "Час закінчення" - дозволяє вказати дату та час закінчення роботи над запитом, необхідно для ручного введення додаткового табеля, який не оброблявся автоматично.
- Рядок "Введіть загальний час" - при натисканні з'являється поле, в якому можна ввести загальний час роботи над запитом.
- Поле "Учасник" - вказує співробітника, який працював над запитом.
- Поле "Примітка" - дозволяє залишити примітку до табелів.
Ви можете переглянути всю активність на цей запит у вкладці "Журнал активності". Якщо жодних дій із запитом не було, журнал активності буде порожнім.
Ви можете переглянути або додати завдання, пов'язані з цим запитом у вкладці "Завдання".
Доступні можливості:
- Кнопка "Нове завдання" - для додавання нового завдання (детально).
- Кнопка "Фільтр завдань" - відкриває блок фільтрів завдань.
- Поле для відображення кількості завдань у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку завдань.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці завдань.
- Графа "Пошук" - для пошуку завдань за ключовими словами.
- Таблиця завдань.
Ви можете налаштувати цей запит у вкладці "Налаштування".
Параметри, які можна змінити:
- Тема запиту.
- Теги.
- Контакт.
- Відповідального співробітника.
- Автоматично заповнюється при виборі Контакту, якщо в картці клієнта вказано інформацію про електронну пошту та ім'я.
- Автоматично заповнюється при виборі Контакту, якщо в картці клієнта вказано інформацію про електронну пошту та ім'я.
- Пріоритет.
- Відділ усередині компанії.
- Проекти, з якими пов'язаний запит.