Розділ "Підтримка"

24 жовтня 2019
👁 69

Якщо у користувача виникає питання по системі він може звернеться в підтримку. Для цього в Perfectum CRM+ERP є розділ "Підтримка".

Розділ "Підтримка" знаходиться в головному меню. Цей розділ допоможе Вам швидко відповідати клієнтам про рішення їх проблем. Також цей розділ дозволить відповідати на питання, що цікавлять лидов, що допоможе швидше конвертувати їх в клієнтів.

У розділі "Підтримка" є:

  1. Кнопка "Новий тікет" - для створення нового тікета
  2. Кнопка "Щотижнева статистика" - для перегляду статистики тікетів за тиждень
  3. Кнопка "Фільтр по" - для пошуку тікетів за обраними параметрами
  4. Поле "Всього тікетів" - для перегляду всіх тікетів по статусах
  5. Фільтр "Клієнт" - для пошуку тікетів по клієнтах
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту списку тікетів
  7. Кнопка "Масові дії" - для масових дій з тікетами
  8. Графа "Пошук" - для пошуку тікетів за ключовими словами
  9. Список тікетів - для перегляду всіх тікетів

1

 

Для відповіді на тікет натисніть на назву тікета. Після почніть листування з Вашим клієнтом з приводу проблем, що виникли.

2

 

Ви можете додати примітку до тікету у кладці "Примітки"

3

 

Ви можете додати нагадування тікету у вкладці "Нагадування"

4

 

Ви можете переглянути інші тікети пов'язані з цим тікети у вкладці "Інші тікети"

5

 

Ви можете переглянути або додати завдання пов'язані з цим тікети у вкладці "Завдання"

6

 

Ви можете налаштувати даний тікет у вкладці "Налаштування"

7

 

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти