Розділ "Підтримка"

13 грудня 2022
👁 1915

Якщо у користувача виникає питання щодо системи, він може звернутися на підтримку. Для цього в Perfectum CRM+ERP доступний розділ "Підтримка".

Розділ "Підтримка" знаходиться на шляху "Компанія - Підтримка". Цей розділ допоможе Вам швидко відповідати клієнтам щодо вирішення їхніх проблем. Також розділ дозволить відповідати на запитання лідів, що цікавлять, що допоможе швидше конвертувати їх у клієнтів.

У розділі "Підтримка" є:

  1. Кнопка "Новий запит" - для створення нового запиту.
  2. Кнопка "Тижнева статистика" - для перегляду статистики запитів за тиждень.
  3. Кнопка "Фільтр по" - для пошуку запитів за вибраними параметрами.
  4. Поле "Всього запитів" - для перегляду всіх запитів за статусом.
  5. Фільтр "Клієнт" - для пошуку запитів щодо клієнтів.
  6. Поле для відображення кількості запитів у таблиці (10,25,50...).
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці запитів.
  8. Кнопка "Масові дії" - для масових дій із запитами.
  9. Кнопка "Налаштування" - дозволяє налаштувати відображення стовпців у таблиці запитів.
  10. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці запитів.
  11. Графа "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами.
  12. Чек-бокс для масових дій із запитами, дозволяє вибрати кілька запитів та здійснити масові дії.
  13. Індивідуальний номер запиту (створюється автоматично) – при натисканні відкриється вікно запиту.
  14. Тема запиту – при натисканні відкриється вікно запиту.
  15. Кнопка "Запуск таймера" - при натисканні запускає таймер для фіксації витраченого часу.
  16. Кнопка "Переглянути" - для перегляду запиту.
  17. Кнопка "Редагувати" - щоб змінити налаштування запиту.
  18. Кнопка "Видалити" - видалення запиту з таблиці.
  19. Кнопка "Передати партнерам" - автоматично передає запит партнерам до особистого кабінету.

sup1

Щоб відповісти на запит, натисніть назву запиту. Після цього почніть листування з Вашим клієнтом з приводу проблем.

Доступні можливості:

  1. Вказує, до чого прив'язаний запит.
  2. Вказує клієнта в системі.
  3. Кнопка "Передати партнерам" - для автоматичної передачі запиту партнерам до особистого кабінету.
  4. Кнопка "Запуск таймера" - при натисканні запускає таймер для фіксації витраченого часу.
  5. Поле "Статус" - для зміни статусу запиту.
  6. Поле короткої інформації про запит.
  7. Поле для вибору готових відповідей.
  8. Поле для надсилання посилання на базу знань (детально).
  9. Поле для введення відповіді на запит клієнта.
  10. Поле для зміни статусу - перед тим як надіслати відповідь клієнту необхідно вибрати на який статус зміниться запит.
  11. Поле "СС" - для надсилання копії повідомлень, наприклад, на пошту співробітника/керівника.
  12. Чек-бокс "Після відповіді надсилати на сторінку всіх запитів" - якщо стоїть галочка після відповіді на запит, система автоматично відкриє сторінку всіх запитів.
  13. Вкладення - для надсилання файлів у листі.

sup2

Ви можете додати примітку до запиту у кладці "Додати примітку".

Доступні можливості:

  1. Поле для введення примітки.
  2. Кнопка "Додати примітку" - натисніть після того, як ви ввели примітку.
  3. Діалогове вікно, в якому відображається текст запиту клієнта. Відображається у всіх розділах запиту.

sup3

Ви можете додати нагадування запиту у вкладці "Нагадування".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Встановити запит нагадування" - для створення нагадування.
  2. Поле для відображення кількості нагадувань у таблиці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці нагадувань.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці нагадувань.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку нагадувань за ключовими словами.
  6. Таблиця нагадувань.

sup4

Для створення нового нагадування необхідно натиснути кнопку "Встановити запит нагадування".

Після чого заповнити:

  • Назва нагадування
  • Пріоритет
  • Дата нагадування - коли потрібно нагадати про запит
  • Вибрати співробітника, якому адресовано нагадування
  • За потребою додати опис нагадування

sup5

Ви можете переглянути інші запити, пов'язані з клієнтом у вкладці "Інші запити".

Доступні можливості:

  1. Поле для відображення кількості запитів у таблиці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці запитів.
  3. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці запитів.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами.
  5. Індивідуальний номер запиту (створюється автоматично) – при натисканні відкриється вікно запиту.
  6. Тема запиту – при натисканні відкриється вікно запиту.
  7. Клієнт - при натисканні відкриється картка клієнта.
  8. Кнопка "Запуск таймера" - при натисканні запускає таймер для фіксації витраченого часу.
  9. Кнопка "Переглянути" - для перегляду запиту.
  10. Кнопка "Редагувати" - щоб змінити налаштування запиту.
  11. Кнопка "Видалити" - видалення запиту з таблиці.
  12. Кнопка "Передати партнерам" - автоматично передає запит партнерам до особистого кабінету.

sup6

Ви можете переглянути табелі та робочий час, пов'язані з цим запитом у вкладці "Робочий час та табелі"

Доступні можливості:

  1. Поле для відображення кількості табелів у таблиці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту списку табелів.
  3. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці табелів.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку табелів за ключовими словами.
  5. Таблиця табелів.
  6. Поле "Час початку" - дозволяє вказати дату та час початку роботи над запитом, необхідно для ручного введення додаткового табеля, який не оброблявся автоматично.
  7. Поле "Час закінчення" - дозволяє вказати дату та час закінчення роботи над запитом, необхідно для ручного введення додаткового табеля, який не оброблявся автоматично.
  8. Рядок "Введіть загальний час" - при натисканні з'являється поле, в якому можна ввести загальний час роботи над запитом.
  9. Поле "Учасник" - вказує співробітника, який працював над запитом.
  10. Поле "Примітка" - дозволяє залишити примітку до табелів.

sup7

Ви можете переглянути всю активність на цей запит у вкладці "Журнал активності". Якщо жодних дій із запитом не було, журнал активності буде порожнім.

sup8

Ви можете переглянути або додати завдання, пов'язані з цим запитом у вкладці "Завдання".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нове завдання" - для додавання нового завдання (детально).
  2. Кнопка "Фільтр завдань" - відкриває блок фільтрів завдань.
  3. Поле для відображення кількості завдань у таблиці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту списку завдань.
  5. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці завдань.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку завдань за ключовими словами.
  7. Таблиця завдань.

sup9

sup10

Ви можете налаштувати цей запит у вкладці "Налаштування".

Параметри, які можна змінити:

  1. Тема запиту.
  2. Теги.
  3. Контакт.
  4. Відповідального співробітника.
  5. Автоматично заповнюється при виборі Контакту, якщо в картці клієнта вказано інформацію про електронну пошту та ім'я.
  6. Автоматично заповнюється при виборі Контакту, якщо в картці клієнта вказано інформацію про електронну пошту та ім'я.
  7. Пріоритет.
  8. Відділ усередині компанії.
  9. Проекти, з якими пов'язаний запит.

sup11

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.