Налаштування запитів

07 листопада 2019
👁 628

Перед роботою з системою запитів Вам необхідно провести налаштування системи запитів.

Для цього необхідно перейти в розділ "Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Налаштування". Або перейдіть в "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Підтримка"

У цьому розділі є 3 вкладки:

  • Перше налаштування
  • Електронна пошта
  • Форма для запитів

Перше налаштування

На вкладці "Перше налаштування" Ви можете налаштувати систему запитів за такими параметрами:

  1. Використовувати послуги
  2. Дозволити співробітникам доступ тільки до тих запитів, до відділу якого вони відносяться
  3. Отримайте повідомлення про новий відкритий запит
  4. Отримувати повідомлення, коли клієнт відповідає на запит
  5. Дозволити співробітникам відкривати запити всім контактам?
  6. Дозволити доступ не співробітникам
  7. Дозволити співробітникам, які не є адміністратором, видаляти вкладення до запиту
  8. Дозволити клієнту змінювати статус запиту з області клієнтів
  9. nastroika zaprosov 1

  10. Порядок виведення відповідей на запити
  11. Вимикати таймер після відповіді на тікет?
  12. Статус за замовчуванням, обраний при відповіді на запит
  13. Макс. вкладень в запиті
  14. Дозволити вкладення з розширеннями

nastroika podderzhki 2

Електронна пошта

У вкладці "Електронна пошта" Ви можете налаштувати систему запитів за такими параметрами:

  1. Тільки для зареєстрованих користувачів
  2. Тільки відповіді дозволені електронною поштою
  3. Спробуйте імпортувати тільки актуальну запитну відповідь (без цитованого / перенаправленого повідомлення)
  4. Пріоритет за замовчуванням для переданого запиту

nastroika zaprosov 3

 

Форма для запитів

  1. Інформація про форму
  2. Встановлення форми на сайті
  3. Змінити контейнер для форми

nastroika zaprosov 4

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.