Налаштування запитів
Перед роботою з системою запитів Вам необхідно провести налаштування системи запитів.
Для цього необхідно перейти в розділ "Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Налаштування". Або перейдіть в "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Підтримка"
У цьому розділі є 3 вкладки:
- Перше налаштування
- Електронна пошта
- Форма для запитів
Перше налаштування
На вкладці "Перше налаштування" Ви можете налаштувати систему запитів за такими параметрами:
- Використовувати послуги
- Дозволити співробітникам доступ тільки до тих запитів, до відділу якого вони відносяться
- Отримайте повідомлення про новий відкритий запит
- Отримувати повідомлення, коли клієнт відповідає на запит
- Дозволити співробітникам відкривати запити всім контактам?
- Дозволити доступ не співробітникам
- Дозволити співробітникам, які не є адміністратором, видаляти вкладення до запиту
- Дозволити клієнту змінювати статус запиту з області клієнтів
- Порядок виведення відповідей на запити
- Вимикати таймер після відповіді на тікет?
- Статус за замовчуванням, обраний при відповіді на запит
- Макс. вкладень в запиті
- Дозволити вкладення з розширеннями
Електронна пошта
У вкладці "Електронна пошта" Ви можете налаштувати систему запитів за такими параметрами:
- Тільки для зареєстрованих користувачів
- Тільки відповіді дозволені електронною поштою
- Спробуйте імпортувати тільки актуальну запитну відповідь (без цитованого / перенаправленого повідомлення)
- Пріоритет за замовчуванням для переданого запиту
Форма для запитів
- Інформація про форму
- Встановлення форми на сайті
- Змінити контейнер для форми