Налаштування запитів

13 грудня 2022
👁 1611

Перед роботою з системою запитів Вам необхідно провести налаштування системи запитів.

Для цього необхідно перейти в розділ "Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Налаштування". Або перейдіть в "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Підтримка"

У цьому розділі є 3 вкладки:

  • Перше налаштування
  • Електронна пошта
  • Форма для запитів

Перше налаштування

На вкладці "Перше налаштування" Ви можете налаштувати систему запитів за такими параметрами:

  1. Отримайте повідомлення про новий відкритий запит
  2. Отримувати повідомлення, коли клієнт відповідає на запит
  3. Дозволити співробітникам відкривати запити всім контактам?
  4. Дозволити доступ не співробітникам
  5. Дозволити співробітникам, які не є адміністратором, видаляти вкладення до запитів
  6. Дозволити клієнтові змінювати статус запиту в області клієнтів
  7. Порядок виведення відповідей на запити
  8. Вимкнути таймер після відповіді на тикет?
  9. Стан за промовчанням вибраний під час відповіді на запит
  10. Макс. вкладень у запиті
  11. Дозволити вкладення з розширеннями

setp1

Електронна пошта

У вкладці "Електронна пошта" Ви можете налаштувати систему запитів за такими параметрами:

  1. Тільки для зареєстрованих користувачів
  2. Тільки відповіді дозволені електронною поштою
  3. Імпортувати тільки текст відповіді, без цитування попереднього
  4. Пріоритет за замовчуванням для переданого запиту

setp2

Форма для запитів

У формі для запитів можна змінити:

  1. Інформація про форму
  2. Встановлення форми на сайті
  3. Змінити контейнер для форми

setp3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.