Налаштування тікетів

07 листопада 2019
👁 46

Перед роботою з тікет системою Вам необхідно провести настройку тікет системи.

Для цього необхідно перейти в розділ "Налаштування -> Підтримка -> Налаштування".

У цьому розділі є 3 підрозділи:

  • Первинне налаштування
  • Електронна пошта
  • Форма для тікетів

 

Первинне налаштування

У розділі первинна настройка Ви можете налаштувати тікет систему за такими параметрами:

  1. Використовувати послуги
  2. Дозволити співробітникам доступ тільки до тих тікети, до відділу якого вони відносяться
  3. Отримайте повідомлення про новий відкритому тикеті
  4. Отримувати повідомлення, коли клієнт відповідає на тікет
  5. Дозволити співробітникам відкривати тікети всім контактам?
  6. Дозволити доступ не співробітникам
  7. Дозволити співробітникам, які не є адміністратором, видаляти вкладення до тікети
  8. Дозволити клієнту змінювати статус тікета з області клієнтів
  9. В клієнтської області відображати тільки тікети, пов'язані з авторизованим контактом (первинний контакт не застосовується)
  10. Порядок виведення відповідей на тікети
  11. Статус за замовчуванням, обраний при відповіді на тікет
  12. Макс. вкладень в тикеті
  13. Дозволити вкладення з розширеннями

1

2

Електронна пошта

У розділі Електронна пошта Ви можете налаштувати тікет систему за такими параметрами:

  1. Тільки для зареєстрованих користувачів
  2. Тільки відповіді дозволені електронною поштою
  3. Спробуйте імпортувати тільки актуальний тікетний відповідь (без цитованого / перенаправленого повідомлення)
  4. Пріоритет за замовчуванням для переданого тікета

3

 

Форма для тікетів

  1. Інформацію про форму
  2. Установку форму на сайт
  3. Контейнер для форми

4

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти