Налаштування розділу "Підтримка"

19 травня 2023
👁 2502

Налаштування розділу "Підтримка" доступне шляхом: "Налаштування -> Компанія -> Підтримка". Доступні підрозділи для налаштування:

  1. Створювати/редагувати готові відповіді;
  2. Створювати/редагувати відділи;
  3. Створювати/редагувати пріоритети запитів;
  4. Налаштовувати спам-фільтри;
  5. Створювати/редагувати статуси запитів;

Додаткові налаштування розділу "Підтримка" доступні шляхом: "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Підтримка".

У вкладці "Первинне налаштування" доступні параметри для налаштування:

  • Отримайте повідомлення про новий відкритий запит - всі співробітники, які перебувають у відділі запиту, отримають повідомлення про те, що новий запит відкритий
  • Отримувати повідомлення, коли клієнт відповідає на запит
  • Дозволити співробітникам відкривати запити всім контактам? - якщо співробітник не має прав доступу до перегляду бази клієнтів, йому доступно лише створювати нові запити в галузі адміністрування для тих контактів, в яких він призначений адміністратором клієнта
  • Дозволити доступ не співробітникам
  • Дозволити співробітникам, які не є адміністраторами, видаляти вкладені файли до запитів
  • Дозволити клієнтові змінювати статус запиту в області клієнтів
  • Дозволити клієнтові відкривати закриті запити?
  • Порядок виведення відповідей на запити
  • Вимкнути таймер після відповіді на тикет?
  • Автоматично закрити запит після відповіді?

1

  • Кількість годин до автоматичного закриття запиту
  • Максимальна кількість відкритих запитів від одного клієнта
  • Максимальна кількість відкритих запитів від одного клієнта-партнера
  • Стан за промовчанням вибрано, якщо відповісти на запит
  • Макс. вкладень у запиті
  • Дозволити вкладення розширень - доступні формати для завантаження файлів
  • Початок робочого часу/Кінець робочого часу
  • Робочі дні
  • Джерело лідів, конвертованих із замовлених запитів

2

У вкладці "Електронна пошта" доступні параметри для налаштування:

  • Тільки для зареєстрованих користувачів
  • Тільки відповіді дозволені електронною поштою
  • Імпортувати лише текст відповіді без попереднього цитування
  • Пріоритет за промовчанням для надісланого запиту

3

У вкладці "Форма для запитів" доступні параметри для налаштування:

  • Інформація про форму
  • Встановлення форми на сайті
  • Змінити контейнер для форми (Bootstrap)

4

У вкладці "Шаблони повідомлень" можна настроїти текст автоматичних повідомлень за конкретними шаблонами.

5

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.