Пріоритети запитів
Співробітники відділу підтримки за допомогою пріоритетів можуть структурувати свою роботу, тобто відстежувати та перевіряти запити, тим самим підвищуючи свою ефективність.
Додати або редагувати пріоритети запитів, ви можете перейшовши до «Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Пріоритет запиту».
Доступні можливості:
- Кнопка "Новий пріоритет" - створення нового пріоритету.
- Поле для відображення кількості пріоритетів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці пріоритетів.
- Графа "Пошук" - для пошуку пріоритетів за ключовими словами.
- Назва пріоритету - при натисканні відкриється карта пріоритету для перегляду/редагування.
- Кнопка "Змінити" - для редагування пріоритету.
- Кнопка "Видалити" - для видалення пріоритету.
Щоб створити новий пріоритет, необхідно натиснути на кнопку "Новий пріоритет":
- Ввести назву пріоритету.
- Натиснути на кнопку "Зберегти"