Готові відповіді

28 листопада 2023
👁 4586

Perfectum CRM+ERP дозволяє додати заготовлені відповіді на часто використовувані запити.

Для додавання відповіді перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Готові відповіді».

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нова відповідь" - для створення нового шаблону відповіді.
  2. Кнопка "Нова особиста відповідь" - для створення нового шаблону відповіді для особистого використання (шаблон буде доступний тільки для співробітника, який створював шаблон).
  3. Кнопка "Категорії" - дозволяє створювати категорії для готових відповідей, щоб розподіляти шаблони, коли їх занадто багато.
  4. Чек-бокс "Не виводити вимкнені відповіді" - якщо стоїть галочка, відображатимуться лише активні шаблони.
  5. Поле для вибору кількості відображень шаблонів відповідей на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці шаблонів відповідей.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці шаблонів відповідей.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку шаблонів відповідей за ключовими словами.
  9. Поле Назва заготовленої відповіді - при натисканні відкриває шаблон для перегляду/редагування.
  10. Кнопка "Редагувати" - для редагування шаблону.
  11. Кнопка "Видалити" - для видалення шаблону.
  12. Перемикач "Активний" - дозволяє вмикати/вимикати видимість шаблонів.

1

Створення шаблонів відповідей.

go1

Далі необхідно заповнити поля:

  1. Назва заготовленої відповіді - щоб швидко вставити заготовлену відповідь, необхідно вказати назву для швидкого пошуку зі списку.
  2. Сортування - вкажіть черговість відображення заготовленої відповіді у списку заготовлених відповідей.
  3. Категорія готової відповіді дозволяє вказати категорію, щоб у подальшому при виборі категорії виводилася саме ця готова відповідь.
  4. Редактор - для написання відповіді.

3

Створення категорії швидких відповідей.

Натисніть кнопку "Категорії". Доступні можливості:

  1. Поле Назва категорії - дозволяє вказати назву категорії.
  2. Кнопка "+ Нова категорія" - після того, як ви вказали назву категорії, натисніть на цю кнопку, щоб створити категорію.
  3. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці категорій.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку категорій за ключовими словами.
  6. Кнопка "Редагувати" - для редагування назви категорії.
  7. Кнопка "Видалити" - для видалення категорії.

4

Використання шаблонів швидких відповідей.

Якщо ви налаштували категорії та розподілили шаблони за категоріями, спочатку натисніть на поле (1) та виберіть категорію. Далі натисніть на полі (2) та виберіть готову відповідь.

5

Налаштування прав доступу для створення особистих шаблонів відповідей.

  • Для початку необхідно налаштувати "Відділи" підтримки.
  • Далі у правах співробітника/ролі надайте доступ до необхідного відділу.

pr

  • Після даних дій, співробітнику необхідно перейти шляхом "Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Готові відповіді" і створити особистий шаблон готової відповіді.

Важливо! При створенні особистого шаблону так само доступна можливість додати шаблон у категорію, особистий шаблон у категорії буде видно тільки тому, хто створив даний шаблон, у решти співробітників цей шаблон не буде відображатися в категоріях.

pr2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.