Автоматичні повідомлення

28 листопада 2023
👁 2427

Ви можете легко налаштувати шаблони електронних листів для запитів, вибравши «Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони електронних листів -> Запити».

Список всіх шаблонів електронних листів:

  • Відкрито новий тікет (відкрито персоналом, надіслано замовнику) - відправляється клієнту, коли запит відкритий адміністратором.
  • Відповідь на тікет (надіслано клієнту) - коли адміністратор додасть в запит відповідь, цього листа буде відправлено клієнту.
  • Відкрито новий тікет - автовідповідь - коли клієнт відкриває новий запит, йому відправиться автовідповідь.
  • Створено новий тікет (відкрито клієнтом, надіслано співробітникам) - коли новий запит відкривається клієнтом, всі співробітники, відділ яких відповідає за запити, отримує цей лист.
  • Відповідь на тікет (надіслано персоналу) - коли клієнт відповість на запит, то цей лист буде відправлено всім співробітникам, відділ яких відповідає за запит.
  • Автоматичне закриття тікету - цей електронний лист буде відправлено, коли запит буде закритий.
  • Встановіть новий пароль - коли співробітнику буде призначений запит, йому прийде цей лист на пошту.

Ви можете відключити шаблони, якщо ви не хочете відправляти їх.

au

Список шаблонів електронних листів для партнерів

  • Новий доступний запит підтримки
  • Нова відповідь на тікет

au2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.