Автоматичні повідомлення
Ви можете легко налаштувати шаблони електронних листів для запитів, вибравши «Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони електронних листів -> Запити».
Список всіх шаблонів електронних листів:
- New Ticket Opened (Opened by Staff, Sent to Customer) - відправляється клієнту, коли запит відкритий адміністратором.
- Ticket Reply (Sent to Customer) - коли адміністратор додасть в запит відповідь, цього листа буде відправлено клієнту.
- New Ticket Opened - Autoresponse - коли клієнт відкриває новий запит, йому відправиться автовідповідь.
- New Ticket Created (Opened by Customer, Sent to Staff Members) - коли новий запит відкривається клієнтом, всі співробітники, відділ яких відповідає за запити, отримує цей лист.
- Ticket Reply (Sent to staff) - коли клієнт відповість на запит, то цей лист буде відправлено всім співробітникам, відділ яких відповідає за запти.
- Auto Close Ticket - цей електронний лист буде відправлено, коли запит буде закритий.
- New Ticket Assigned (Sent to Staff) - коли співробітнику буде призначений запит, йому прийде цей лист на пошту.
Ви можете відключити шаблони, якщо ви не хочете відправляти їх.