Автоматичні повідомлення

13 грудня 2022
👁 2029

Ви можете легко налаштувати шаблони електронних листів для запитів, вибравши «Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони електронних листів -> Запити».

Список всіх шаблонів електронних листів:

  • Відкрито новий тікет (відкрито персоналом, надіслано замовнику) - відправляється клієнту, коли запит відкритий адміністратором.
  • Відповідь на тікет (надіслано клієнту) - коли адміністратор додасть в запит відповідь, цього листа буде відправлено клієнту.
  • Відкрито новий тікет - автовідповідь - коли клієнт відкриває новий запит, йому відправиться автовідповідь.
  • Створено новий квиток (відкрито клієнтом, надіслано співробітникам) - коли новий запит відкривається клієнтом, всі співробітники, відділ яких відповідає за запити, отримує цей лист.
  • Відповідь на квиток (надіслано персоналу) - коли клієнт відповість на запит, то цей лист буде відправлено всім співробітникам, відділ яких відповідає за запти.
  • Автоматичне закриття тікету - цей електронний лист буде відправлено, коли запит буде закритий.
  • Встановіть новий пароль - коли співробітнику буде призначений запит, йому прийде цей лист на пошту.

Ви можете відключити шаблони, якщо ви не хочете відправляти їх.

au

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.