Автоматичні повідомлення

20 вересня 2019
👁 1125

Ви можете легко налаштувати шаблони електронних листів для запитів, вибравши «Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони електронних листів -> Запити».

avtomaticheskie uvedomlenia

Список всіх шаблонів електронних листів:

  • New Ticket Opened (Opened by Staff, Sent to Customer) - відправляється клієнту, коли запит відкритий адміністратором.
  • Ticket Reply (Sent to Customer) - коли адміністратор додасть в запит відповідь, цього листа буде відправлено клієнту.
  • New Ticket Opened - Autoresponse - коли клієнт відкриває новий запит, йому відправиться автовідповідь.
  • New Ticket Created (Opened by Customer, Sent to Staff Members) - коли новий запит відкривається клієнтом, всі співробітники, відділ яких відповідає за запити, отримує цей лист.
  • Ticket Reply (Sent to staff) - коли клієнт відповість на запит, то цей лист буде відправлено всім співробітникам, відділ яких відповідає за запти.
  • Auto Close Ticket - цей електронний лист буде відправлено, коли запит буде закритий.
  • New Ticket Assigned (Sent to Staff) - коли співробітнику буде призначений запит, йому прийде цей лист на пошту.

Ви можете відключити шаблони, якщо ви не хочете відправляти їх.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.