Автоматичні повідомлення

20 вересня 2019
👁 543

Ви можете легко налаштувати шаблони електронних листів для тікетів, вибравши «Налаштування -> Шаблони -> Шаблони електронних листів -> Тікети».

1

Список всіх шаблонів електронних листів:

  • New Ticket Opened (Opened by Staff, Sent to Customer) - відправляється клієнту, коли тікет відкритий адміністратором.
  • Ticket Reply (Sent to Customer) - коли адміністратор додасть в тікет відповідь, цього листа буде відправлено клієнту.
  • Ticket Reply (Opened by custom ersent to staff members) - коли клієнт відповість на тікет, то цей лист буде відправлено всім співробітникам, відділ яких відповідає за тікети.
  • New Ticket Opened - Autoresponse  - коли клієнт відкриває новий тікет, йому відправиться автовідповідь.
  • New Ticket Created (Opened by Customer, Sent to Staff Members) - коли новий тікет відкривається клієнтом, всі співробітники, відділ яких відповідає за тікети, отримує цей лист.
  • Auto Close Ticket - цей електронний лист буде відправлено, коли тікет буде закритий.
  • New Ticket Assigned (Sent to Staff) - коли співробітнику буде призначений тікет, йому прийде цей лист на пошту.

Ви можете відключити шаблони, якщо ви не хочете відправляти їх.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти