Автоматичні повідомлення
Ви можете легко налаштувати шаблони електронних листів для запитів, вибравши «Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони електронних листів -> Запити».
Список всіх шаблонів електронних листів:
- Відкрито новий тікет (відкрито персоналом, надіслано замовнику) - відправляється клієнту, коли запит відкритий адміністратором.
- Відповідь на тікет (надіслано клієнту) - коли адміністратор додасть в запит відповідь, цього листа буде відправлено клієнту.
- Відкрито новий тікет - автовідповідь - коли клієнт відкриває новий запит, йому відправиться автовідповідь.
- Створено новий тікет (відкрито клієнтом, надіслано співробітникам) - коли новий запит відкривається клієнтом, всі співробітники, відділ яких відповідає за запити, отримує цей лист.
- Відповідь на тікет (надіслано персоналу) - коли клієнт відповість на запит, то цей лист буде відправлено всім співробітникам, відділ яких відповідає за запит.
- Автоматичне закриття тікету - цей електронний лист буде відправлено, коли запит буде закритий.
- Встановіть новий пароль - коли співробітнику буде призначений запит, йому прийде цей лист на пошту.
Ви можете відключити шаблони, якщо ви не хочете відправляти їх.
Список шаблонів електронних листів для партнерів
- Новий доступний запит підтримки
- Нова відповідь на тікет