Конвертація електронного листа клієнта в тікети

20 вересня 2019
👁 451

Конвертація електронного звернення клієнта в тікет - це функція в Perfectum CRM для автоматичного перенаправлення листа в систему відділу підтримки. Для коректної роботи даної функції необхідно налаштувати IMAP, який надає користувачеві великі можливості для роботи з поштовими скриньками.

Для налаштування цієї функції:

  • Ви повинні створити унікальний обліковий запис електронної пошти для кожного відділу підтримки;
  • В системі Perfectum перейдіть в розділ «Налаштування -> Підтримка -> Відділи», оберіть відділ для редагування і введіть адресу електронної пошти для відділу. 

1

 

Або створіть новий відділ заповнивши всі поля для роботи з IMAP:  

  • Назва відділу;
  • Електронна пошта клієнта;
  • IMAP Ім'я користувача;
  • IMAP Host;
  • Пароль;
  • Шифрування.

2

 

4

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти