Конвертація електронного листа клієнта в запит
Конвертація електронного звернення клієнта в запит - це функція в Perfectum CRM для автоматичного перенаправлення листа в систему відділу підтримки. Для коректної роботи даної функції необхідно налаштувати IMAP, який надає користувачеві великі можливості для роботи з поштовими скриньками.
Для налаштування цієї функції:
- Ви повинні створити унікальний обліковий запис електронної пошти для кожного відділу підтримки;
- В системі Perfectum перейдіть в розділ «Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Відділи», оберіть відділ для редагування і введіть адресу електронної пошти для відділу.
- Також для перетворення листа в запит у налаштуваннях модуля необхідно вимкнути цю опцію: "Тільки відповіді дозволені електронною поштою"
Або створіть новий відділ заповнивши всі поля для роботи з IMAP:
- Назва відділу;
- Приховати від клієнта;
- Електронна пошта відділу;
- IMAP Ім'я користувача;
- IMAP Host;
- Пароль;
- Шифрування.
- Видалити пошту після імпорту;
ВАЖЛИВО! Для підключення Gmail вам потрібно згенерувати пароль програми та використовувати його замість вашого основного пароля. Шифрування –