Конвертація електронного листа клієнта в запит

22 вересня 2023
👁 2381

Конвертація електронного звернення клієнта в запит - це функція в Perfectum CRM для автоматичного перенаправлення листа в систему відділу підтримки. Для коректної роботи даної функції необхідно налаштувати IMAP, який надає користувачеві великі можливості для роботи з поштовими скриньками.

Для налаштування цієї функції:

  • Ви повинні створити унікальний обліковий запис електронної пошти для кожного відділу підтримки;
  • В системі Perfectum перейдіть в розділ «Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Відділи», оберіть відділ для редагування і введіть адресу електронної пошти для відділу.
  • Також для перетворення листа в запит у налаштуваннях модуля необхідно вимкнути цю опцію: "Тільки відповіді дозволені електронною поштою"

pp1

Або створіть новий відділ заповнивши всі поля для роботи з IMAP:

  • Назва відділу;
  • Приховати від клієнта;
  • Електронна пошта відділу;
  • IMAP Ім'я користувача;
  • IMAP Host;
  • Пароль;
  • Шифрування.
  • Видалити пошту після імпорту;

pp2

ВАЖЛИВО! Для підключення Gmail вам потрібно згенерувати пароль програми та використовувати його замість вашого основного пароля. Шифрування – SSL.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.